بندرگاه همیلتون تمیزتر: تمام رسوبات آلوده در ریف رندل برداشته یا پوشانده شده است

[ad_1] شرکای رندل ریف تکمیل مرحله 2 پروژه تصحیح رسوب آلوده را برجسته می کنند و بیش از یک قرن آلودگی را از بندر همیلتون حذف می کند. 9 مارس 2022 – همیلتون، انتاریو دریاچه های بزرگ برای سلامت و رفاه کانادایی ها، اکوسیستم ها و اقتصاد ضروری هستند. به عنوان یکی از بزرگترین سیستم

کد خبر : 176477
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
بندرگاه همیلتون تمیزتر: تمام رسوبات آلوده در ریف رندل برداشته یا پوشانده شده است

[ad_1]

شرکای رندل ریف تکمیل مرحله 2 پروژه تصحیح رسوب آلوده را برجسته می کنند و بیش از یک قرن آلودگی را از بندر همیلتون حذف می کند.

9 مارس 2022 – همیلتون، انتاریو

دریاچه های بزرگ برای سلامت و رفاه کانادایی ها، اکوسیستم ها و اقتصاد ضروری هستند. به عنوان یکی از بزرگترین سیستم های آب شیرین سطحی در جهان، آنها آب را برای چهل میلیون نفر تأمین می کنند و یک محرک اقتصادی برای کانادا هستند. حفاظت و احیای آنها حیاتی است.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، محترم استیون گیلبولت، به همراه وزیر محیط زیست، حفاظت و پارک های انتاریو، دیوید پیچینی، و معاون شهردار همیلتون، جیسون فار، از اتمام موفقیت آمیز مرحله 2 خبر دادند. پروژه اصلاح ریف رندل این یک گام مهم برای حذف مواد سمی و بازگرداندن کیفیت آب و سلامت اکوسیستم در منطقه نگرانی هامیلتون بندر است.

در مرحله 2، بیش از 615000 متر مکعب رسوب آلوده مدیریت شد که برای پر کردن یک پیست هاکی تقریباً سه برابر کافی بود. رسوب در ابتدا لایروبی شد و در یک تأسیسات مهار مهندسی (ECF) ساخته شده در مرحله اول قرار داده شد، در حالی که رسوبات آلوده باقی مانده در جای خود پوشانده شدند. به عنوان بخشی از سومین و آخرین مرحله این پروژه که قرار است در پاییز 2022 آغاز شود و تا سال 2024 تکمیل شود، یک صفحه محیطی چند لایه به عنوان آخرین مرحله برای جداسازی آلاینده ها روی ECF قرار می گیرد. پس از تکمیل، این منطقه زمین های بندری جدید و ارزشمندی را فراهم می کند که توسط اداره بندر همیلتون-اوشاوا مدیریت می شود و به رشد اقتصادی جامعه کمک می کند.

پروژه اصلاح ریف رندل یک ابتکار مشترک است که شامل دولت کانادا، استان انتاریو، شهر همیلتون، منطقه هالتون، شهر برلینگتون، اداره بندر همیلتون-اوشاوا، و استلکو است. این پاکسازی 138.9 میلیون دلاری از طریق یک رویکرد عمومی-خصوصی تأمین می شود، با دولت فدرال و استان انتاریو هر یک یک سوم بودجه و یک سوم باقی مانده به طور جمعی توسط شرکای محلی تأمین می شود. طرح اصلاح چند ساله، به رهبری محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا، بر حذف و مهار رسوبات سمی در منطقه ریف بندر، که میراث توسعه صنعتی و شهری شدید در اطراف سواحل آن به دهه 1800 بازمی‌گردد، تمرکز دارد.

دولت کانادا و استان انتاریو در حال همکاری و هماهنگی تلاش‌ها برای بازسازی، حفاظت و حفاظت از دریاچه‌های بزرگ از طریق موافقت‌نامه کانادا-انتاریو در مورد کیفیت آب دریاچه‌های بزرگ و سلامت اکوسیستم (COA) هستند. کانادا و انتاریو متعهد شده اند تا سال 2026 تمام اقدامات اصلاحی را در 6 منطقه مورد نگرانی دریاچه های بزرگ تکمیل کنند. دولت کانادا همچنین در حال اجرای طرح اقدام تقویت شده آب شیرین با سرمایه گذاری تاریخی برای محافظت و احیای دریاچه ها و سیستم های رودخانه های بزرگ است که از دریاچه بزرگ شروع می شود. دریاچه ها – St. سیستم رودخانه لارنس اصلاح ریف رندل یکی از اقدامات بسیاری است که توسط دولت کانادا برای بازسازی، حفاظت و حفاظت از دریاچه‌های بزرگ و دیگر آبراه‌ها و در عین حال ایجاد یک اقتصاد پایدار و ایجاد شغل انجام شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.