بمب نقل و انتقالاتی آبی‌ها در آستانه هایجک

[ad_1] به نقل از نشریه اسپورت؛ جرارد مورنو خبرنگار سرشناس اسپانیایی مدعی شد که فرایند انتقال ژول کونده مدافع فرانسوی تیم فوتبال سویا با چرخشی غیرمنتظره همراه شده، چون این بازیکن که به نظر می‌رسید در آستانه پیوستن به چلسی قراردارد، حالا بار سفر به اسپانیا را بسته تا به بارسلونا برود. طبق ادعای رومرو؛

کد خبر : 232510
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
بمب نقل و انتقالاتی آبی‌ها در آستانه هایجک

[ad_1]

به نقل از نشریه اسپورت؛ جرارد مورنو خبرنگار سرشناس اسپانیایی مدعی شد که فرایند انتقال ژول کونده مدافع فرانسوی تیم فوتبال سویا با چرخشی غیرمنتظره همراه شده، چون این بازیکن که به نظر می‌رسید در آستانه پیوستن به چلسی قراردارد، حالا بار سفر به اسپانیا را بسته تا به بارسلونا برود.

طبق ادعای رومرو؛ دو باشگاه بارسلونا و سویا بر سر رقم انتقال بازیکن به نوکمپ توافق کرده‌اند و ظرف امروز و فردا خود بازیکن هم که بیشتر به بازی در بارسا تمایل داشت، قراردادش را با آبی‌واناری‌ها امضا خواهد کرد.

انتشار این خبر از سوی رومرو در حالی است که دو سه روز قبل اعلام شده بود، همه چیز میان سویا و چلسی برای انتقال کونده به غرب لندن نهایی شده است و آبی‌پوشان استمفوردبریح با پیشنهاد حقوق 12 میلیون یورو در فصل نیز نظر خود بازیکن را جلب کرده‌اند. سویا نیز در ابتدا نسبت به فروش کونده به بارسا مردد بوده، چرا که علاوه بر تقویت رقیبی مستقیم، بابت این جابجایی درآمد کمتری به دست می‌آورد.

هنوز مشخص نیست که بارسلونا به کونده چه مقدار حقوق پیشنها داده است و آیا این باشگاه خواهد توانست فرمولی برای رقابت با حقوق پیشنهادی چلسی پیدا کند یا نه اما به هر حال طبق ادعای رومرو، انتقال بازیکن به نوکمپ 99 درصد قطعی است و صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره در لحظه آخر، باید این مدافع فرانسوی را بارسایی دانست.

در همین حال رومرو مدعی شده است که با نهایی شدن انتقال کونده به بارسلونا، شانس این تیم برای خرید دیگر مدافع مورد نظرش، سزار آسپیلیکوئتا از چلسی به حداقل می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.