بمب‌هایی که عمل نکردند! – خبرآنلاین

[ad_1] سپهر ستاری: لیگ بیست و سوم به هفته هشتم خود رسیده و در این مدت چند ستاره با عملکرد درخشان خود بیش از دیگر نفرات جلب توجه کرده‌اند. مهرداد محمدی، حسین حسینی، شهاب زاهدی، رامین رضاییان، رضا اسدی، سعید سحرخیزان و ریکاردو آلوز از جمله نفراتی هستند که در شروع لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند.

کد خبر : 422219
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
بمب‌هایی که عمل نکردند! – خبرآنلاین

[ad_1]

سپهر ستاری: لیگ بیست و سوم به هفته هشتم خود رسیده و در این مدت چند ستاره با عملکرد درخشان خود بیش از دیگر نفرات جلب توجه کرده‌اند. مهرداد محمدی، حسین حسینی، شهاب زاهدی، رامین رضاییان، رضا اسدی، سعید سحرخیزان و ریکاردو آلوز از جمله نفراتی هستند که در شروع لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند. در این بین بازیکنانی هم هستند که هنوز نتوانسته‌اند خودی نشان دهند و شروع ناموفقی را در لیگ بیست و سوم تجربه کرده‌اند. بسیاری از این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات در بین انتقال‌های خبرساز لیگ قرار گرفتند و مشتریان زیادی هم داشتند ولی اگه شرایطشان تغییر نکند ممکن است خیلی زود مجبور به جدایی از تیم‌های جدیدشان شوند. در ادامه چند مورد از انتقال‌های ناموفق لیگ تا اینجای مسابقات آمده است:

از پدیده فصل قبل تا مهاجمی که مورد نظر یحیی نبود!

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته با عملکرد درخشان در هوادار نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و یکی از بازیکنان خبرساز نقل و انتقالات بود. او همزمان از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت و هر دو طرف حاضر بودند مبلغ خوبی برای رضایتنامه‌اش هم بپردازند. دروازه‌بان تیم ملی امید در نهایت ترجیح داد راهی استقلال شود و با حسین حسینی برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند. با این حال حضور خالدآبادی در استقلال با اوج‌گیری دوباره حسینی همراه شد و درخشش کاپیتان آبی‌ها باعث شده فرصت بازی به گلر جوان این تیم نرسد. البته با توجه به اعتقاد نکونام به خالدآبادی احتمال اینکه او در جام حذفی شانس بازی پیدا کند زیاد است. در میان خریدهای استقلال ایمان سلیمی هم هنوز نمایش خوبی نداشته و در خط دفاعی مطمئن ظاهر نشده است.

بمب‌هایی که عمل نکردند!

پس از جدایی یورگن لوکادیا در فصل گذشته و عدم تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر، پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود تا برای رقابت با غول‌های آسیایی آماده شود. با این حال مشکلات مختلف باعث شد قرمزها تا آخرین ساعات نقل و انتقالات موفق به خرید مهاجم جدید نشوند و در نهایت رضا درویش با نبیل باهویی سوئدی قرارداد بست. مهاجمی که مورد نظر گل‌محمدی نبود و سرمربی پرسپولیس هم اعتراض علنی خود را نشان داد. باهویی در دو بازی با پیکان و استقلال تاجیکستان چند دقیقه بازی کرد ولی با توجه عدم اعتقاد یحیی و درخشش زاهدی کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دارد.

بمب‌هایی که عمل نکردند!

ادامه سقوط کاوه در اصفهان

کاوه رضایی پس از یک نیم‌فصل پرحاشیه در تراکتور و خانه‌نشینی چندماهه تصمیم گرفت در فصل جدید راهی سپاهان شود. او امیدوار بود با حضور در سپاهان و بازی زیر نظر ژوزه مورایس به اوج برگردد ولی تا امروز نیمکت‌نشین بوده و نتوانسته عملکرد موثری داشته باشد. او در این فصل ۴ بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و مجموعا ۶۵ دقیقه برای سپاهان بازی کرده تا روزهای تلخی را روی نیمکت سپاهان تجربه کند.

احسان پهلوان هم یکی دیگر از خریدهای ناکام سپاهان بوده است. او پس از جدایی از فولاد یک پیشنهاد جدی هم از استقلال داشت ولی ترجیح داد راهی سپاهان شود. تصمیمی که تا امروز برای او سرانجام خوشی نداشته است. هافبک اسبق پرسپولیس این فصل تنها ۱۴ دقیقه برای زردپوشان اصفهانی فرصت بازی به دست آورده و با این وضعیت بعید نیست اولین خروجی این تیم در زمستان باشد. در کنار پهلوان و رضایی، هادی محمدی هم که از تراکتور راهی سپاهان شد شرایط خوبی در این تیم ندارد و تبدیل به یک مدافع نیمکت‌نشین شده است.

بمب‌هایی که عمل نکردند!

تراکتور و خریدهایی که صدای خمس را درآورد؛ ناکامی آقای گل‌ها در اهواز

تیم تبریزی یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات تابستانی بود که با جذب نفرات اسمی تیمی پرستاره را آماده لیگ بیست و سوم کرد. پروژه کهکشانی تراکتور اما تا امروز جواب نداده و عملکرد ضعیف بعضی از خریدها حتی صدای پاکو خمس را هم درآورده است.امیرحسین حسین‌زاده، آلوارو خیمنز، حسین پورحمیدی، محمد نادری، سیامک نعمتی و سعید آقایی از جمله خریدهای تراکتور هستند که هنوز در این تیم جا نیفتاده‌اند و به نظر می‌رسد به فرصت بیشتری نیاز دارند. برخلاف این نفرات اما مهدی عبدی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات از پرسپولیس راهی تراکتور شد تا امروز با زدن ۳ گل عملکرد قابل قبولی در تیم تبریزی داشته است.

تیم فولاد هم یکی از تیم‌هایی بود که در تابستان چند بازیکن مطرح به خدمت گرفت. با این حال تیم اهوازی هم شروع خوبی در فصل جدید نداشته و از ۷ بازی نخست خود ۵ باخت و تنها دو برد کسب کرده است. گادوین منشا و محمد عباس‌زاده، دو مهاجم گلزنی بودند که فولاد به خدمت گرفت ولی تا امروز هر کدام تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند و شرایط خوبی ندارند.

نساجی هم یکی از تیم‌هایی است که خریدهایش هنوز جواب نداده‌اند. مهدی رحمتی ابتدای فصل از آلومینیوم جدا شد و هدایت نساجی را بر عهده گرفت. او همان ابتدای کار چهار بازیکن را از آلومینیوم به نساجی برد و چند بازیکن مطرح دیگر را هم به خدمت گرفت. با این حال نساجی علی‌رغم اینکه در نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته، تا امروز نتایج خوبی کسب نکرده و این موضوع صدای هواداران را هم درآورده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.