بل تکسترون کانادا و گارد ساحلی کانادا تحویل هلیکوپتر بل نهایی را تحت طرح نوسازی بالگرد گارد ساحلی اعلام کردند.

[ad_1] 15 نوامبر 2021 Mirabel، کبک – امروز، Bell Textron Canada، یک شرکت Textron Inc. (NYSE: TXT) و گارد ساحلی کانادا از تحویل یک هلیکوپتر جدید Bell 429 به گارد ساحلی در تأسیسات Bel’s Mirabel خبر دادند. تحویل، که در 15 سپتامبر انجام شد، نقطه عطف مهمی برای بل تکسترون کانادا و گارد ساحلی کانادا

کد خبر : 129968
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۲۷
بل تکسترون کانادا و گارد ساحلی کانادا تحویل هلیکوپتر بل نهایی را تحت طرح نوسازی بالگرد گارد ساحلی اعلام کردند.

[ad_1]

15 نوامبر 2021

Mirabel، کبک – امروز، Bell Textron Canada، یک شرکت Textron Inc. (NYSE: TXT) و گارد ساحلی کانادا از تحویل یک هلیکوپتر جدید Bell 429 به گارد ساحلی در تأسیسات Bel’s Mirabel خبر دادند. تحویل، که در 15 سپتامبر انجام شد، نقطه عطف مهمی برای بل تکسترون کانادا و گارد ساحلی کانادا است. برای بل، نشان دهنده 400 استهفتم هلیکوپتر بل 429 تحویل داده شد و برای گارد ساحلی، تکمیل برنامه نوسازی هلیکوپتر سبک خود که در سال 2014 راه اندازی شد.

از سال 2014، گارد ساحلی کانادا و بل تکسترون کانادا روابط قوی داشته اند که در طول تجدید ناوگان بالگردهای سبک و متوسط ​​گارد ساحلی، متشکل از 7 هلیکوپتر بل 412EPI و 16 هلیکوپتر بل 429، تقویت شده است. این هلیکوپترها از کشتی هایی که در کارهای حیاتی دریایی از جمله کمک به ناوبری، واکنش محیطی، عملیات یخ شکن، و پشتیبانی از عملیات جستجو و نجات فعالیت دارند، پشتیبانی می کنند. گارد ساحلی کانادا کمک می کند تا آب های کانادا ایمن، تمیز و در دسترس تر بماند تا اقتصاد کانادا حرکت کند.

به مدت 35 سال، بل تکسترون کانادا هلیکوپترهای تجاری پیشرفته را در Mirabel طراحی، توسعه، مونتاژ و تحویل داده است تا راه حل های بالابر عمودی را برای اپراتورها، مشاغل و سازمان های دولتی در سراسر جهان ارائه دهد – میراث قابل توجهی به عنوان شرکت هلیکوپتر کانادایی ایجاد کند. بل 429 که در سال 2009 گواهی شد، نتیجه همکاری نزدیک با دولت کانادا و همچنین دولت های استانی است.

اطلاعیه امروز نشان‌دهنده اوج هفت سال حصول اطمینان از داشتن تجهیزات مورد نیاز گارد ساحلی است. ساخت ناوگان هلیکوپتری گارد ساحلی در کانادا توسط بل تکسترون کانادا به رشد اقتصاد کانادا کمک کرد و اطمینان حاصل کرد که مشاغل خوب و پردرآمد برای کانادایی ها در دسترس است. کار انجام شده تضمین می کند که کانادایی ها در سال های آینده به خوبی توسط گارد ساحلی خدمت می کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.