بلینکن مدعی نقض حقوق بشر در ایران شد

بنا بر گزارش شبکه الجزیره، وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی برای نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به اتهام زنی علیه دیگر کشورها درباره نقض حقوق بشر دست زد. آنتونی بلینکن مدعی شد که دولت آمریکا متعهد به حمایت از حقوق بشر همه انسان‌ها است چرا که این ارزش‌ها، ارزش‌های جهانی هستند. وزیر خارجه آمریکا

کد خبر : 25438
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
بلینکن مدعی نقض حقوق بشر در ایران شد



بنا بر گزارش شبکه الجزیره، وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی برای نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به اتهام زنی علیه دیگر کشورها درباره نقض حقوق بشر دست زد.

آنتونی بلینکن مدعی شد که دولت آمریکا متعهد به حمایت از حقوق بشر همه انسان‌ها است چرا که این ارزش‌ها، ارزش‌های جهانی هستند.

وزیر خارجه آمریکا با این ادعا که حفاظت از حقوق بشر بخش مرکزی و محوری سیاست خارجی دولت جو بایدن را تشکیل می‌دهد، از برنامه واشنگتن برای بازگشت به شورای حقوق بشر سازمان ملل طی دوره زمانی 2022 تا 2024 خبر داد.

بلینکن در سخنرانی خود در این نشست، بار دیگر به اتهام زنی علیه دیگر کشورها دست زد و ادعا کرد که آمریکا نقض حقوق بشر در کشورهایی از قبیل ایران و روسیه را محکوم می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه مداخلات کشورهای غربی در امور داخلی روسیه، خواستار  آزادی بی قید و شرط الکسی ناوالنی مخالف غربگرای دولت روسیه شد. 

سخنرانی وزیر خارجه دولت بایدن برای نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل با گذشت دو هفته بعد از اظهارات مقام‌های آمریکایی درباره قصد واشنگتن برای بازگشت به این شورا ایراد شد.

اواخر دی ماه بود که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به تصمیم دولت بایدن برای بازگشت واشنگتن به شورای حقوق بشر سازمان ملل خبر داد اما در عین حال ادعا کرد که رویکرد ضد صهیونیستی این شورا باید تغییر کند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ دستور خروج واشنگتن از شورای حقوق بشر ملل را به بهانه رویکرد ضد صهیونیستی این شورا صادر کرده بود.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.