بلک راک درباره رکود بی سابقه برای سال 2023 هشدار می دهد، بازارهای صعودی باز نمی گردند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] بلک راک، یکی از بزرگترین شرکت های مدیریت دارایی در جهان، هشدار داده است که سال 2023 سال رکودی متفاوت از سایر رکودهای گذشته خواهد بود. به عنوان بخشی از گزارش چشم انداز جهانی 2023 که اخیراً منتشر شده است، بلک راک بیان می کند که در دنیایی که توسط اقتصاد مبتنی بر عرضه

کد خبر : 293284
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بلک راک درباره رکود بی سابقه برای سال 2023 هشدار می دهد، بازارهای صعودی باز نمی گردند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

بلک راک، یکی از بزرگترین شرکت های مدیریت دارایی در جهان، هشدار داده است که سال 2023 سال رکودی متفاوت از سایر رکودهای گذشته خواهد بود. به عنوان بخشی از گزارش چشم انداز جهانی 2023 که اخیراً منتشر شده است، بلک راک بیان می کند که در دنیایی که توسط اقتصاد مبتنی بر عرضه و سطوح بالای تورم تعریف شده است، یک کتاب بازی اقتصادی جدید مورد نیاز است.

بلک راک رکود و تورم مداوم را پیش بینی می کند

بلک راک، یک شرکت مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی‌های خود را برای سال آینده ارائه کرده است. این شرکت که تخمین زده می‌شود 8 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت داشته باشد، دوره‌ای از رکود ناشی از سیاست‌های بانک‌های مرکزی برای کنترل تورم را پیش‌بینی می‌کند. با این حال، طبق گزارش چشم انداز جهانی 2023، این رکود با رکودهای قبلی متفاوت خواهد بود.

در این گزارش توضیح داده شده است:

رکود اقتصادی در حالی پیش‌بینی می‌شود که بانک‌های مرکزی در تلاش برای مهار تورم هستند. این برعکس رکودهای گذشته است: به نظر ما، سیاست سست در راه کمک به حمایت از دارایی های ریسکی نیست.

علاوه بر این، بلک راک پیش‌بینی می‌کند که سهام احتمالاً آسیب بیشتری خواهند دید زیرا برای این رکود قیمت‌گذاری نمی‌شوند، زیرا آسیب اقتصادی ناشی از اقدامات بانک‌های مرکزی هنوز در حال افزایش است. در مورد تورم، این گزارش بیان می‌کند که بانک‌های مرکزی باید قبل از رسیدن به اهداف تورمی مورد نظر خود و ایجاد بحران‌های اقتصادی، سیاست‌های سخت‌گیرانه را متوقف کنند.

در این مورد، این گزارش نتیجه می‌گیرد که «حتی با وجود رکود اقتصادی، ما فکر می‌کنیم که با تورم زندگی خواهیم کرد».

بازارهای گاوی مشترک که در افق نیستند

این شرکت معتقد است که پیکربندی اقتصادی جدید نیازمند راه‌های جدیدی برای رویارویی با بازارها است، زیرا کتاب بازی قدیمی «خرید نزول» کارآمد نخواهد بود زیرا باید ارزیابی مجدد مداوم از نحوه ایجاد آسیب‌های اقتصادی توسط سیاست‌های پویا اعمال شود.

در نتیجه این گزارش آمده است:

ما شاهد بازگشت به شرایطی نیستیم که بازار صعودی مشترک را در سهام و اوراق قرضه مانند آنچه در دهه گذشته تجربه کردیم، حفظ کند.

این شرکت همچنین در گذشته نظر خود را در مورد شرکت‌های ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. لری فینک، مدیر عامل بلک راک، اظهار داشت که معتقد است اکثر شرکت‌های ارزهای دیجیتال از سقوط FTX که قبلاً یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در بازار بود، جان سالم به در نخواهند برد. با این حال، او تشخیص داد که فناوری بلاک چین به عنوان ابزاری برای کمک به توکن کردن اوراق بهادار به عنوان بخشی از بازارهای نسل بعدی مهم خواهد بود.

نظر شما در مورد پیش بینی بازار بلک راک برای سال 2023 چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، viewimage / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.