بلک راک از مشتریان می‌خواهد که پس از بحران بازنشستگی بریتانیا در استراتژی پوشش ریسک تجدید نظر کنند

[ad_1] مدیران دارایی نگران هستند که قوانین جدید برای قوی‌تر کردن سرمایه‌گذاری LDI می‌تواند این استراتژی را برای برخی از طرح‌ها غیرقابل اجرا کند، اما مشاوران هشدار می‌دهند که فشار BlackRock می‌تواند مشتریان بازنشستگی را که می‌خواهند ریسک تمرکز را به حداقل برسانند، دفع کند. LDI، یک استراتژی پوششی که توسط هزاران طرح مورد استفاده

کد خبر : 340246
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
بلک راک از مشتریان می‌خواهد که پس از بحران بازنشستگی بریتانیا در استراتژی پوشش ریسک تجدید نظر کنند

[ad_1]

مدیران دارایی نگران هستند که قوانین جدید برای قوی‌تر کردن سرمایه‌گذاری LDI می‌تواند این استراتژی را برای برخی از طرح‌ها غیرقابل اجرا کند، اما مشاوران هشدار می‌دهند که فشار BlackRock می‌تواند مشتریان بازنشستگی را که می‌خواهند ریسک تمرکز را به حداقل برسانند، دفع کند.

LDI، یک استراتژی پوششی که توسط هزاران طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که دارایی‌هایشان پول نقد کافی برای پاسخگویی به بدهی‌ها تولید می‌کند، تقریباً صنعت بازنشستگی بریتانیا را در سپتامبر منفجر کرد، زمانی که «مینی بودجه» فاجعه‌بار نخست‌وزیر بریتانیا، لیز تراس، بازده اوراق قرضه دولتی را ارسال کرد. اوج گرفتن

صندوق‌های بازنشستگی مجبور شدند وثیقه‌های خود را افزایش دهند تا پوشش‌های پوششی را حفظ کنند، اما برخی از طرح‌های به اصطلاح «صندوق جمع‌آوری‌شده» نمی‌توانستند به اندازه کافی پول نقد جمع کنند و مدیران LDI پوشش‌های پوشش خود را کاهش دادند و آنها را در معرض زیان قرار دادند.

بلک راک اکنون به برخی از مشتریان در وسایل نقلیه ادغام شده می گوید که باید دارایی های غیر LDI بیشتری را به یک مدیر منتقل کنند تا اندازه بافرهای مورد نیاز برای مقاومت در برابر شوک های آینده بازار را محدود کنند زیرا این به معنای دسترسی آسان تر به پول نقد است.

روز چهارشنبه بانک انگلستان اعلام کرد که وجوه LDI در عمل نیاز به افزایش بافر نقدینگی دارند تا در برابر افزایش 300 تا 400 واحد پایه در بازده اوراق قرضه مقاومت کنند. این مقدار سه تا پنج برابر مقدار معمولی است که قبل از بحران سپتامبر 2022 نگهداری می شد.

الکس کلارینگبول، رئیس جهانی شاخص درآمد ثابت و LDI در بلک راک، با اشاره به توانایی جمع آوری پول نقد به رویترز گفت: «ما معتقدیم که روندی برای قرار دادن دارایی های کلی بیشتر با یک مدیر وجود خواهد داشت که به افزایش اختیاری مدیریت وثیقه کمک می کند. وثیقه از طریق منابع مختلف

کلارینگبول گفت که بلک راک همچنین طرح‌ها را تشویق می‌کند تا به طیف جدید و کوچک‌تری از وجوه LDI که عملکرد آن‌ها پیچیده‌تر است، و انتقال طرح‌های بزرگ‌تر به حساب‌های جداگانه، که در این بحران عملکرد بهتری داشتند، تغییر دهند.

اما مشاوران بازنشستگی هشدار می‌دهند که درخواست از طرح‌ها برای نگهداری بیشتر دارایی‌های خود با یک مدیر منفرد، با اصل سرمایه‌گذاری تنوع در شرکت‌ها در تضاد است.

Simeon Willis از مشاوره XPS گفت: “ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که منطقی باشد که همه سرمایه گذاری های خود را با یک مدیر انجام دهید.”

او افزود: “اما در جایی که مشتریان احساس می کنند در معرض خطر هستند، به دنبال انتقال دارایی خواهند بود.”

بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، با مدیریت سرمایه گذاری حقوقی و عمومی و سرمایه گذاری بینش به عنوان سه ارائه دهنده بزرگ LDI رقابت می کند، که حاشیه سود پایینی دارد اما جزئی از صنعت حقوق بازنشستگی با مزایای تعریف شده در بریتانیا است.

علیرغم پیامدهای بحران، بلک راک به مشتریان گفته است که به LDI متعهد است.

ریچ کوسل، رئیس گروه مدیریت پورتفولیو بلک راک، در یادداشتی که در این ماه برای مشتریان ارسال شد و توسط رویترز مشاهده شد، گفت که می‌خواهد «راه‌حل‌های LDI قوی‌تری» ایجاد کند.

(گزارش توسط تامی رجیوری ویلکس؛ ویرایش توسط Sinead Cruise و Emelia Sithole-Matarise)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.