بلوک گرین بازار درآمد آینده استخراج بیت کوین را با همکاری مرکل استاندارد راه اندازی می کند

[ad_1] بلوک گرین، پروتکل نقدینگی بیت کوین مستقر در سوئیس، و مرکل استاندارد، یک شرکت استخراج بیت کوین ایالات متحده، شراکتی را اعلام کرده اند که به مرکل استاندارد اجازه می دهد از پلتفرم بلاک گرین برای محافظت از ریسک های درآمد آتی و دسترسی به نقدینگی فوری با «نرخ های شفاف و مطلوب» استفاده

کد خبر : 360862
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
بلوک گرین بازار درآمد آینده استخراج بیت کوین را با همکاری مرکل استاندارد راه اندازی می کند

[ad_1]


بلوک گرین، پروتکل نقدینگی بیت کوین مستقر در سوئیس، و مرکل استاندارد، یک شرکت استخراج بیت کوین ایالات متحده، شراکتی را اعلام کرده اند که به مرکل استاندارد اجازه می دهد از پلتفرم بلاک گرین برای محافظت از ریسک های درآمد آتی و دسترسی به نقدینگی فوری با «نرخ های شفاف و مطلوب» استفاده کند. ”

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، با تسهیل قراردادهای جریان پاداش استخراج و استفاده از اسکریپت بیت کوین و راه حل های نگهبانی، این پلتفرم فرصت هایی را برای دارندگان بیت کوین و ماینرها باز می کند، چشم انداز تامین مالی را بازتعریف می کند و شرکت کنندگان را با راه های جدید بازار توانمند می کند.

قابلیت‌های پلت‌فرم Block Green به اپراتورهای معدن امکان می‌دهد تا درآمدهای آتی خود را با تخفیف بفروشند و نیازهای نقدینگی خود را به طور مؤثر برطرف کنند. علاوه بر این، دارندگان BTC می توانند از این پلتفرم بهره ببرند و از بازدهی جذاب بومی BTC بهره مند شوند.

به عنوان بخشی از این مشارکت، مرکل استاندارد قصد دارد در یک دوره 30 روزه، 100 PH/s هش ریت را بفروشد و 7.5 بیت کوین نقدینگی فوری دریافت کند. Luxor Tech، یک شرکت نرم‌افزار و خدمات ماینینگ، از جمله LPهایی است که این تجارت را پر کرده است.

سباستین هس، مدیرعامل بلوک گرین، از این همکاری ابراز هیجان کرد و اظهار داشت: «پلتفرم ما به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین قدرت می‌دهد تا قفل نقدینگی و ریسک‌های درآمد پوششی را باز کنند و به آن دسترسی داشته باشند و سرمایه رشد همراه با کاهش ریسک را برای عملیات‌های استخراج پیچیده افزایش دهد.»

رئیس بخش تحقیقات مرکل استاندارد، هولدن گیلیس، با تاکید بر ماهیت نوآورانه این همکاری، شور و شوق را به اشتراک گذاشت و گفت: “این محصول مالی نوآورانه راه جدیدی را برای مدیریت ریسک از طریق پوشش ریسک استخراج و در عین حال به دست آوردن نقدینگی اولیه در اختیار ما قرار می دهد. مشارکت ابزاری ضروری برای برنامه‌ریزی، عملیات و اجرای مؤثر در صنعت استخراج بیت کوین در حال حرکت است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.