بلندترین خالص دلار آمریکا از اوایل مارس 2020 به بالاترین حد خود رسید

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: در این تصویر اسکناس دلار آمریکا دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. REUTERS/Dado Ruvic/تصویر نویسنده گرترود چاوز دریفوس نیویورک (رویترز) – بر اساس محاسبات رویترز و داده های کمیسیون معاملات آتی کالا که روز جمعه منتشر شد ، طلب های خالص دلار آمریکا در آخرین

کد خبر : 90180
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۶
بلندترین خالص دلار آمریکا از اوایل مارس 2020 به بالاترین حد خود رسید

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: در این تصویر اسکناس دلار آمریکا دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. REUTERS/Dado Ruvic/تصویر

نویسنده گرترود چاوز دریفوس

نیویورک (رویترز) – بر اساس محاسبات رویترز و داده های کمیسیون معاملات آتی کالا که روز جمعه منتشر شد ، طلب های خالص دلار آمریکا در آخرین هفته به بالاترین رقم از اوایل مارس سال گذشته رسید.

ارزش موقعیت خالص دلار در هفته منتهی به 10 اوت به 3.08 میلیارد دلار رسید ، در حالی که درآمد خالص آن 2.11 میلیارد دلار در هفته قبل بود. موقعیت یابی دلار آمریکا پس از 16 ماه خالص برای چهار هفته متوالی خالص بوده است.

موقعیت یابی دلار آمریکا از قراردادهای خالص سفته بازان بازار بین المللی پول به ین ژاپن ، یورو ، پوند انگلیس و فرانک سوئیس و همچنین دلار کانادا و استرالیا گرفته شد.

در معیار وسیع تر موقعیت یابی دلار که شامل قراردادهای خالص بر روی دلار نیوزلند ، پزو مکزیک ، روبل برزیل و روبل روسیه می شود ، دلار آمریکا در این هفته 2.993 میلیارد دلار خالص موقعیت داشت ، در حالی که هفته قبل 1.92 میلیارد دلار خالص داشت.

شان آزبورن ، استراتژیست ارشد FX ، در اسکاتبیابانک در یادداشتی پس از داده های CFTC نوشت: “معامله گران سوداگرانه یک ماه است که یک موقعیت متوسط ​​و کل دلار آمریکا را حفظ کرده اند ، اما موقعیت نسبتاً سبک و تا حدی غیرمتعهد است.”

“این ممکن است شرایط معاملات سبک را در تابستان نیمکره شمالی منعکس کند یا تمایل به انتظار شواهد بیشتری برای حمایت بیشتر از ایجاد دلار آمریکا. در هر صورت ، به وضوح جایی برای رشد موقعیت وجود دارد.”

دلار طی دو هفته گذشته حدود 0.4 درصد افزایش یافته است ، که با پیشنهادات ایمن ناشی از نگرانی های شدید در مورد نوع ویروس کرونا دلتا و افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو آماده اعلام کاهش خرید دارایی های خود است به زودی آماده می شود.

کاهش خرید دارایی های فدرال رزرو به عنوان گامی به سوی سیاست پولی شدیدتر تلقی می شود و سناریوی مثبتی برای دلار محسوب می شود.

در بازار ارزهای رمزنگاری شده ، شورت خالص بیت کوین در هفته منتهی به 10 آگوست به 1،104 قرارداد کاهش یافت ، در حالی که تعداد خالص آن 1290 هفته قبل بود. کوتاه ترین شورت های بیت کوین این هفته از اواسط ماه می کوچکترین بود.

در دو هفته گذشته بهبود یافته است و در روز جمعه به 48000 دلار رسیده است که بالاترین رقم از اواسط ماه مه پس از ماه ها عملکرد ضعیف است. بیت کوین بیش از 50 درصد از پایین ترین سطح خود در 20 جولای افزایش یافته است.

موجی از سرکوب مقررات جهانی بر بخش رمزنگاری بر بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده امسال تأثیر گذاشته است. از زمانی که بیت کوین در اواسط آوریل به بالاترین حد خود یعنی زیر 65000 دلار رسید ، حدود 32 درصد سقوط کرد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.