بلاک چین سولانا نقص فنی را تجربه می کند که باعث کندی تراکنش می شود – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] شبکه توکن قرارداد هوشمند Solana در روز شنبه، 25 فوریه 2023، با یک نقص فنی مواجه شد که به عنوان “رویداد بزرگ فورکینگ” شناخته می شود و باعث شکست تراکنش ها برای برخی از کاربران شد. گزارش حادثه سولانا از آن به عنوان “بی ثباتی خوشه” یاد می کند و نشان می دهد که

کد خبر : 325209
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
بلاک چین سولانا نقص فنی را تجربه می کند که باعث کندی تراکنش می شود – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

شبکه توکن قرارداد هوشمند Solana در روز شنبه، 25 فوریه 2023، با یک نقص فنی مواجه شد که به عنوان “رویداد بزرگ فورکینگ” شناخته می شود و باعث شکست تراکنش ها برای برخی از کاربران شد. گزارش حادثه سولانا از آن به عنوان “بی ثباتی خوشه” یاد می کند و نشان می دهد که یک راه اندازی مجدد هماهنگ برای تسریع نهایی شدن بلوک راه اندازی شده است.

بلاک چین سولانا با “رویداد بزرگ فورکینگ” معامله می کند

روز شنبه در حدود ساعت 6:37 UTC، بلاک چین Solana با کاهش عملکرد مواجه شد و کاربران کاهش قابل توجهی در نهایی‌سازی بلوک، همراه با برخی از شکست‌های تراکنش‌ها گزارش کردند. Solblaze، استخر ذخیره مایع، گزارش داد که در حالی که سولانا به طور کامل تولید بلوک را متوقف نکرد، به دلیل یک رویداد انشعاب، کاهش سرعت را تجربه کرد.

سول بلیز اظهار داشت که “Solana در حال حاضر عملیاتی است” با وجود یک رویداد فورکینگ بزرگ در mainnet-بتا که باعث کاهش سرعت اعتبار سنجی ها در تلاش برای رفع فورک ها شده است. این حساب اعلام کرد که شبکه در حال تایید بلاک ها با نرخ حدود 16 تراکنش در ثانیه است. اپراتورهای اعتبارسنجی و مهندسان سولانا برای شناسایی علت اصلی با یکدیگر همکاری می کنند. علاوه بر این، Solblaze ذکر شده که “تأیید کننده ها شروع به بازگشت از نسخه 1.14 به نسخه 1.13 کرده اند.”

وب‌سایت به‌روزرسانی وضعیت Solana حاوی اطلاعات مشابهی است که از این موضوع به عنوان «ناپایداری خوشه‌ای» یاد می‌کند. این نشان می‌دهد که مهندسان Solana در حال بررسی تولید کند ریشه در بتا اصلی هستند و یک راه‌اندازی مجدد هماهنگ راه‌اندازی شده است «برای حل مشکلی در طول ارتقا از 1.13 به 1.14 که باعث کندی قابل توجهی در نهایی‌سازی بلوک شده است».

صفحه وضعیت Solana شامل یک پیوند سند است که دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی ادامه راه‌اندازی مجدد به تأییدکنندگان ارائه می‌دهد. اساساً، اعتبار سنجی ها باید در اسلات 179526408 یک عکس فوری بگیرند، خطوط فرمان اعتبار سنجی را اصلاح کنند، نسخه قبلی 1.13.6 را نصب کنند و سپس اعتبارسنجی را مجددا راه اندازی کنند. مسائل اخیر سولانا یادآور مشکلاتی است که بلاک چین در سال گذشته با آن مواجه شد، از جمله قطعی های متعدد تولید بلوک.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین‌ها، نهایی‌سازی بلوک، تولید بلاک، بلاک‌چین، فناوری بلاک چین، بی‌ثباتی خوشه‌ای، خطوط فرمان، ارزهای دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز، دی‌فای، ارز دیجیتال، کیف‌پول‌های دیجیتال، مهندسین، اتریوم، رویداد فورکینگ، مین‌نت بتا، قطع‌ها، روت تولید، کاهش سرعت، قراردادهای هوشمند، اسنپ شات، سولانا، قطع شدن سولانا، Solblaze، نقص فنی، tps، شکست تراکنش‌ها، ارتقا، اعتبارسنجی، نسخه، ارز مجازی

نظر شما در مورد نقص فنی سولانا در روز شنبه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.