بلاک چین با پشتوانه بایننس، هارد فورک را برای کاهش هک های پل متقاطع در آینده تکمیل می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] زنجیره هوشمند Bnb هارد فورک بلاک چین را در 12 اکتبر در ارتفاع بلوک 22,107,423 آغاز کرد تا یک وصله امنیتی برای کاهش زیرساخت زنجیره متقابل بین آن اضافه کند. [the] Beacon Chain و Smart Chain.” بایننس و زنجیره هوشمند Bnb برداشت و سپرده را در روز چهارشنبه به منظور اجرای ارتقاء به حالت

کد خبر : 266673
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
بلاک چین با پشتوانه بایننس، هارد فورک را برای کاهش هک های پل متقاطع در آینده تکمیل می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

زنجیره هوشمند Bnb هارد فورک بلاک چین را در 12 اکتبر در ارتفاع بلوک 22,107,423 آغاز کرد تا یک وصله امنیتی برای کاهش زیرساخت زنجیره متقابل بین آن اضافه کند. [the] Beacon Chain و Smart Chain.” بایننس و زنجیره هوشمند Bnb برداشت و سپرده را در روز چهارشنبه به منظور اجرای ارتقاء به حالت تعلیق درآوردند. مدت زیادی بعد، بایننس خاطرنشان کرد که ارتقاء پس از ساعت 5 صبح (ET) صبح چهارشنبه کامل شد.

هارد فورک های زنجیره ای هوشمند Bnb برای اعمال پچ اکسپلویت

پنج روز پیش، زنجیره هوشمند Bnb برای حدود 100 میلیون دلار مورد سوء استفاده قرار گرفت و زنجیره برای رسیدگی به این مشکل متوقف شد. در آن زمان، هکر موفق شد از شواهد امنیتی جعلی برای بهره برداری از پل زنجیره ای شبکه بلاک چین استفاده کند. پس از هک، بایننس اعلام کرد که قصد دارد در 12 اکتبر از یک ارتقاء پشتیبانی کند که یک وصله امنیتی به پروتکلی که مشکل را برطرف می کند اضافه می کند.

بلاک چین با پشتوانه بایننس، هارد فورک را برای کاهش هک‌های پل متقاطع در آینده تکمیل می‌کند.

صرافی در 11 اکتبر نوشت: “همکار Binancians، بایننس از ارتقاء شبکه BNB Smart Chain (BEP20) و هارد فورک پشتیبانی خواهد کرد.” ارتفاع 22,107,423 یا تقریباً در ساعت 08:00 12/10/2022 (UTC). بایننس افزود: واریز و برداشت در زنجیره هوشمند BNB (BEP20) تقریباً از ساعت 07:00 (UTC) 12/10/2022 به حالت تعلیق در خواهد آمد.

بایننس همچنین اعلام کرد که پس از آن واریز و برداشت از طریق توییتر متوقف شد گفتبایننس به طور موقت سپرده‌ها و برداشت‌ها را برای شبکه زنجیره هوشمند BNB (BEP20) به حالت تعلیق درآورده است تا از ارتقای شبکه پشتیبانی کند. [and] هارد فورک.» تقریباً در ساعت 5:16 صبح (ET) بایننس توضیح داد که زنجیره هوشمند Bnb پس از ارتقا فعالیت خود را از سر گرفته است. “از شکیبایی شما متشکرم و بابت هر گونه ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی می کنیم” بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم تجارت توییت کرد.

در حالی که چهار توکن از پنج توکن برتر از نظر ارزش بازار شاهد افزایش درصدی اندکی در روز چهارشنبه بوده اند، قیمت BNB در 24 ساعت گذشته در برابر دلار آمریکا 0.4 درصد کاهش یافته است. BNB محدوده قیمتی 24 ساعته بین 269.98 دلار تا 273.67 دلار در هر واحد در 12 اکتبر داشته است.

بلاک چین با پشتوانه بایننس، هارد فورک را برای کاهش هک‌های پل متقاطع در آینده تکمیل می‌کند.
نمودار BNB/USD در 12 اکتبر 2022 حدود ساعت 11:07 صبح (ET).

BNB پنجمین دارایی بزرگ کریپتو از نظر ارزش بازار است و از زمان بالاترین دارایی (ATH) 60 درصد کاهش یافته است. اگرچه کاهش 60 درصدی نسبت به ATH BNB بسیار بهتر از زیان 70 تا 90 درصد + است که بسیاری از دارایی های دیجیتال دیگر از زمان ATH خود ثبت کرده اند.

برچسب ها در این داستان

2 میلیون BNB، BEP20، Binance، Binance Smart Chain، bnb، هک BNB، BNB Smart Chain، BNB Smart Chain حساب توییتر، مکث زنجیره ای، Changpeng Zhao، Cross-chain Bridges، CZ، بهره برداری، هک، هک BNB، زنجیره متوقف شده، BSC معلق

نظر شما در مورد هارد فورک زنجیره ای هوشمند Bnb در چهارشنبه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.