بلاک چین اتریوم به منظور کاهش مصرف انرژی توسط رویترز ارتقاء اساسی خواهد یافت

© رویترز. عکس فایل: نمایندگی اتریوم با اتر ارز دیجیتال بومی آن، در این تصویر که در 29 نوامبر 2021 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل نوشته الیزابت هاوکرافت لندن (رویترز) – انتظار می رود یک ارتقاء نرم افزاری که مدت ها در انتظار آن بودیم به بلاک چین با هدف کاهش

کد خبر : 254532
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
بلاک چین اتریوم به منظور کاهش مصرف انرژی توسط رویترز ارتقاء اساسی خواهد یافت



© رویترز. عکس فایل: نمایندگی اتریوم با اتر ارز دیجیتال بومی آن، در این تصویر که در 29 نوامبر 2021 گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

نوشته الیزابت هاوکرافت

لندن (رویترز) – انتظار می رود یک ارتقاء نرم افزاری که مدت ها در انتظار آن بودیم به بلاک چین با هدف کاهش مصرف انرژی عظیم آن در این هفته انجام شود، اقدامی که طرفداران آن می گویند ممکن است استفاده از این فناوری را گسترش دهد و از قیمت توکن اتر حمایت کند.

این ارتقا که با نام «ادغام» شناخته می‌شود، تغییری اساسی در نحوه انجام تراکنش‌ها در بلاک چین اتریوم و ایجاد توکن‌های اتر ایجاد می‌کند. به گفته بنیاد اتریوم https://ethereum.org/en/upgrades/merge/، سازمانی که به عنوان سخنگوی شبکه عمل می کند، سیستم جدید 99.95 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

زمان دقیق ادغام ناشناخته است، اما گوگل (NASDAQ:) و سایر سایت‌های ردیابی بلاک چین روز دوشنبه پیش‌بینی کردند که این ادغام در ساعات اولیه روز پنجشنبه انجام می‌شود. بنیاد اتریوم گفته است که در 10 تا 20 سپتامبر برگزار خواهد شد. این رویداد قبلا چندین بار به تعویق افتاده است.

در صورت موفقیت، اتریوم از یک سیستم “اثبات کار” – که در آن کامپیوترهای تشنه انرژی تراکنش ها را با حل مسائل پیچیده ریاضی تایید می کنند – به پروتکل “اثبات سهام” که در آن افراد و شرکت ها با استفاده از اتر خود به عنوان تایید کننده عمل می کنند، حرکت می کند. به عنوان وثیقه، در تلاش برای برنده شدن توکن های تازه.

بر اساس اطلاعات سایت CoinGecko، اتر دومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین است که ارزش بازار آن حدود 200 میلیارد دلار است. طبق داده‌های CoinMetrics، روزانه حدود 1 تا 1.5 میلیون تراکنش در بلاک چین اتریوم انجام می‌شود، در مقایسه با 200000 تا 300000 تراکنش در روز.

قیمت کریپتو در اوایل سال جاری سقوط کرد زیرا رکود گسترده تر در بازارهای مالی سرمایه گذاران را واداشت تا دارایی های پرخطر را کنار بگذارند. اتر از اواخر ژوئن پیش از ادغام حدود 65 درصد افزایش یافته است، در حالی که بیت کوین تغییر کمی داشته است.

جیمز مالکوم، رئیس استراتژی FX در UBS می‌گوید: «این یک توسعه بسیار مادی در برنامه تکامل کلی اتریوم است. با این حال، او گفت، ممکن است لزوماً روی قیمت اتر تأثیر نداشته باشد زیرا Merge قبلاً قیمت گذاری شده است.

ذخیره انرژی؟

استفاده بالای انرژی از فناوری رمزنگاری و بلاک چین انتقاد برخی از سرمایه گذاران و فعالان محیط زیست را برانگیخته است. به گفته محقق Digiconomist https://digiconomist.net/ethereum-energy-consumption، یک تراکنش واحد در اتریوم در حال حاضر به همان اندازه ای نیاز دارد که یک خانواده متوسط ​​آمریکایی در یک هفته از آن استفاده می کند.

برای طرفداران، ارتقای صرفه جویی در انرژی نشان دهنده یک گام بزرگ رو به جلو در رقابت برای تبدیل شدن به برترین بلاک چین است.

اتریوم به زنجیره بلوکی منتخب برای عملکردهای مختلف در دنیای مالی غیرمتمرکز تبدیل شده است، از جمله قراردادهای هوشمند و پروژه‌هایی که شامل توکن‌هایی هستند که دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه را نشان می‌دهند.

حامیان اتریوم می گویند که این فناوری اساس یک سیستم مالی جدید را تشکیل می دهد، که در آن پول و دارایی ها می توانند در قالب توکن های رمزنگاری بدون نیاز به ارائه دهندگان خدمات مالی سنتی معامله شوند.

دیگران آن را به عنوان سنگ بنای به اصطلاح “Web3” می دانند، یک تکرار تبلیغاتی اما هنوز محقق نشده از اینترنت که در آن بلاک چین و دارایی های رمزنگاری در مرکز قرار می گیرند.

با این حال، اتر تاکنون به‌عنوان وسیله‌ای پرداخت، استفاده از جریان اصلی محدود را دیده است، که تجارت بسیار محبوب‌ترین کاربرد آن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.