بلاک چین آرگو استخراج کننده بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده است، معاملات نزدک را به حالت تعلیق درآورد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] استخراج کننده بیت کوین Argo Blockchain اعلام کرد که درخواست تعلیق معاملات سهام شرکت خود را در 27 دسامبر کرده است، زیرا شرکت انتظار دارد در روز چهارشنبه، 28 دسامبر 2022 اعلامیه ای را ارائه دهد. سهام این شرکت از سال گذشته 96.34 درصد از دست داده است. در 12 دسامبر، ماینر بیت کوین

کد خبر : 298864
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
بلاک چین آرگو استخراج کننده بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده است، معاملات نزدک را به حالت تعلیق درآورد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

استخراج کننده بیت کوین Argo Blockchain اعلام کرد که درخواست تعلیق معاملات سهام شرکت خود را در 27 دسامبر کرده است، زیرا شرکت انتظار دارد در روز چهارشنبه، 28 دسامبر 2022 اعلامیه ای را ارائه دهد. سهام این شرکت از سال گذشته 96.34 درصد از دست داده است. در 12 دسامبر، ماینر بیت کوین “مذاکرات پیشرفته با شخص ثالث برای فروش دارایی های خاص” را به منظور “تقویت ترازنامه و بهبود نقدینگی خود” انجام داد.

بلاک چین آرگو درخواست تعلیق معاملات سهام در انتظار اعلامیه رسمی کرد

روز سه‌شنبه، ۲۷ دسامبر ۲۰۲۲، استخراج‌کننده بیت‌کوین Argo Blockchain (نزدک: ARBK) اعلام کرد که درخواست تعلیق معاملات سهام خود را از طریق نزدک و همچنین بورس لندن کرده است.

آرگو توضیح داد که معتقد است معاملات پس از اعلام مهم شرکت در 28 دسامبر از سر گرفته خواهد شد. [the] افتتاح معاملات در روز چهارشنبه.»

آرگو یکی از بسیاری از عملیات استخراج بیت کوین است که از نظر مالی از زمستان کریپتو آسیب زیادی دیده است. در هفته اول نوامبر 2022، ارزش سهام Argo توسط موسسه مالی Canaccord Genuity و تحلیلگران Jefferies کاهش یافت.

یکی دیگر از رقبای عمومی استخراج بیت کوین Core Scientific هفته گذشته درخواست حفاظت از ورشکستگی فصل 11 را ارائه کرد و در اواخر سپتامبر 2022، Compute North برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داد. آمار نشان می دهد که شرکت‌های معدنی که به صورت عمومی معامله می‌شوند، مجموعا بیش از ۴ میلیارد دلار بدهی دارند.

علاوه بر این، آرگو به طور تصادفی منتشر شد اسنادی که می گوید داوطلبانه برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرده است. با این حال، اسناد 12 دسامبر 2022 نشان می‌دهد که ماینر در حال «مذاکرات پیشرفته با شخص ثالث برای فروش دارایی‌های خاص» است.

این شرکت همچنین گفت که آرگو “امیدوار است که بتواند معامله را خارج از پرونده داوطلبانه ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده به پایان برساند، اگرچه هیچ اطمینانی وجود ندارد که شرکت بتواند از چنین پرونده ای اجتناب کند.”

برچسب ها در این داستان

آرگو، بلاک چین آرگو، سهام آرگو، سهام آرگو، ورشکستگی، استخراج کنندگان بیت کوین، کسب و کار استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، فصل 11، کاهش رتبه، بورس لندن، استخراج، استخراج بیت کوین، nasdaq، نزدک: ARBK، استخراج کنندگان بیت کوین فهرست شده عمومی، کاهش ارزش سهام , سهام, سهام, تعلیق سهام, تعلیق معاملات

نظر شما در مورد تعلیق معاملات Argo Blockchain به منظور اعلام روز چهارشنبه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.