بعید است ارز واحد شرق آفریقا تا سال 2024 معرفی شود – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1] در گزارشی آمده است که تردیدهای فزاینده ای در مورد توانایی بلوک اقتصادی منطقه ای معروف به جامعه شرق آفریقا برای راه اندازی موفق ارز واحد تا سال 2024 وجود دارد. یکی از دلایل این امر تأخیر کشورهای عضو در دستیابی به اهداف تعیین شده در نقشه راه است. دستیابی به واحد پول منطقه

کد خبر : 246370
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بعید است ارز واحد شرق آفریقا تا سال 2024 معرفی شود – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1]

در گزارشی آمده است که تردیدهای فزاینده ای در مورد توانایی بلوک اقتصادی منطقه ای معروف به جامعه شرق آفریقا برای راه اندازی موفق ارز واحد تا سال 2024 وجود دارد. یکی از دلایل این امر تأخیر کشورهای عضو در دستیابی به اهداف تعیین شده در نقشه راه است.

دستیابی به واحد پول منطقه ای اولویت اصلی برای EAC

بانک‌های مرکزی اتحادیه اقتصادی آفریقا، جامعه آفریقای شرقی (EAC) مطمئن نیستند که آیا برنامه‌هایی برای معرفی ارز واحد برای منطقه تا سال 2024 محقق خواهد شد. بانک‌های مرکزی شکست برخی از کشورهای عضو در دستیابی به اهداف تعیین شده در نقشه راه را به عنوان یکی از دلایل بعید به نظر می‌رسد که ارز واحد طبق برنامه‌ریزی شده رشد کند.

طبق گزارشی در شرق آفریقا، اعضای جامعه شش کشور شرق آفریقا امیدوارند که ارز مشترک پیش بینی شده به کاهش هزینه های مربوط به تبدیل ارزها کمک کند. همچنین این امید وجود دارد که ارز واحد که دستیابی به آن یکی از اولویت های EAC برای دوره بین سال های 2022 تا 2026 است، نوسانات نرخ ارز ناشی از تجارت فرامرزی را از بین ببرد.

در همین حال، EAC در بیانیه‌ای که در 22 آگوست منتشر شد، تأیید کرد که تاخیرها و سایر چالش‌ها به این معنی است که بلوک منطقه‌ای نمی‌تواند تا سال 2024 طبق برنامه‌ریزی شده یک ارز واحد داشته باشد.

کمیته متذکر شد که تأخیرهایی در تحقق اهداف تعیین شده در EAMU وجود داشته است [East African Monetary Union] نقشه راه و اینکه چندین چالش وجود دارد که می تواند مانع اجرای به موقع پروتکل EAMU شود. بنابراین، کمیته متعهد شد که با دبیرخانه EAC و سایر ذینفعان در فرآیند یکپارچه سازی EAC برای تسریع فعالیت های معلق نقشه راه EAMU کار کند.» در بیانیه EAC توضیح داده شده است.

هماهنگ سازی سیاست های پولی و فارکس

با این حال، علیرغم اذعان به اینکه فرآیند ایجاد یک ارز واحد منطقه ای با چالش هایی مواجه شده است، با این وجود EAC ادعا کرد که بانک های مرکزی کشورهای شریک به پیشرفت هایی دست یافته اند.

بر اساس گزارش شرق آفریقا، برخی از دستاوردهای بانک های مرکزی شامل ایجاد اتحادیه پولی شرق آفریقا (EAMU) و همچنین هماهنگ سازی سیاست های ارزی و پولی است.

گفته می شود که دیگر دستاوردها هماهنگ سازی رژیم های نظارتی، بهبود چارچوب های امنیت سایبری و اعمال اقداماتی است که سیستم های پرداخت را تقویت می کند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.