بسته شدن پنجره برای توافق در کنگره ایالات متحده برای محافظت از مهاجران “Dreamer”.

[ad_1] آدینلی مورنو سوتو، یک دستیار ارتباطی 31 ساله که در سن 3 سالگی از مکزیک به ایالات متحده آمد، با همسرش از سن آنتونیو به ساختمان کنگره رفت و امیدوار بود با جان کورنین، سناتور ایالت خود، یک جمهوری خواه با نفوذ که از او حمایت می کرد، دیدار کند. می تواند به پیشبرد

کد خبر : 293535
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
بسته شدن پنجره برای توافق در کنگره ایالات متحده برای محافظت از مهاجران “Dreamer”.

[ad_1]

آدینلی مورنو سوتو، یک دستیار ارتباطی 31 ساله که در سن 3 سالگی از مکزیک به ایالات متحده آمد، با همسرش از سن آنتونیو به ساختمان کنگره رفت و امیدوار بود با جان کورنین، سناتور ایالت خود، یک جمهوری خواه با نفوذ که از او حمایت می کرد، دیدار کند. می تواند به پیشبرد توافقی کمک کند که بیش از یک دهه از کنگره دور مانده است.

او گفت که کورنین نمی‌توانست با او و سایر حامیان “دریمر” از تگزاس ملاقات کند. یکی از کارکنان او به آنها گفت که کورنین باید متن هر قانونی را قبل از تصمیم گیری بررسی کند.

فشار پایان سال در حالی صورت می گیرد که پنجره ای برای کنگره برای یافتن مصالحه ای برای محافظت از “رویاپردازان” که بسیاری از آنها انگلیسی صحبت می کنند و شغل، خانواده و فرزندان در ایالات متحده دارند اما فاقد وضعیت دائمی هستند، بسته می شود.

حدود 594000 نفر در یک برنامه در سال 2012 به نام Deferred Action for Childhood Arrivals (DACA) ثبت نام کرده اند که از اخراج و مجوزهای کار محافظت می کند، اما در حال حاضر در معرض یک چالش قانونی توسط تگزاس و سایر ایالت های ایالات متحده با دادستان های کل جمهوری خواه قرار دارد.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، یک دموکرات که در سال 2021 به قدرت رسید، پس از تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه برای پایان دادن به DACA، در طول مبارزات انتخاباتی خود قول داد از “رویاپردازان” و خانواده های آنها محافظت کند.

مورنو و همسرش هر دو در سال 2012 در DACA ثبت نام کردند. آنها اکنون دو پسر دو و سه ساله شهروند ایالات متحده دارند.

“تا کی باید خودمان را ثابت کنیم – که ارزش این را داریم که برای همیشه اینجا باشیم؟” مورنو گفت. “این بخش ناامید کننده است. من بچه دارم. آنچه در مورد آنها؟”

“هیچ جا نمیروم”

سناتورهای Kyrsten Sinema، مستقل از آریزونا که اخیراً حزب دموکرات را ترک کرده است، و تام تیلیس جمهوری‌خواه از کارولینای شمالی، به دنبال ترکیب محدودیت‌های مرزی با مسیری برای شهروندی برای حدود 2 میلیون “رویاپرداز” هستند. بررسی شده توسط رویترز

از آنجایی که دموکرات ها – که اکثراً از “رویاپردازان” حمایت می کنند – کنترل مجلس نمایندگان ایالات متحده را در ژانویه به جمهوری خواهان واگذار خواهند کرد، حامیان این تلاش ها بر کنگره فشار می آورند تا این قانون را قبل از پایان سال تصویب کند.

سنا با رای 50 به 50 تقسیم می شود و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور به عنوان رای تساوی شکسته می شود. حداقل 10 جمهوری خواه باید به دموکرات ها بپیوندند تا بر یک مانع رویه ای که به 60 رای برای پیشبرد قانون در سنا نیاز دارد، غلبه کنند.

قانونگذاران یک چارچوب زمانی محدود دارند و انتظار می‌رود که کنگره یک لایحه 1.7 تریلیون دلاری را تصویب کند که به عنوان وسیله‌ای برای معامله مهاجرت عمل می‌کند. و در حالی که رئیس اتحادیه با نفوذ ماموران گشت مرزی ایالات متحده آماده حمایت از این اقدام است، جمهوری خواهان برجسته گفته اند که این اتفاق نخواهد افتاد.

کورنین این هفته به رویترز گفت: “این به جایی نمی رسد.”

چارچوب Sinema-Tillis شامل مقرراتی است که ورود افراد خاصی به ایالات متحده را حداقل به مدت یک سال تا زمانی که مراکز پردازش جدید در مرز عملیاتی شوند، به حالت تعلیق در می آورد، اما مشخص نمی کند که دقیقا چه کسی مسدود خواهد شد. در صورتی که فرمان دوران کووید موسوم به عنوان 42 که عبور مهاجران را مسدود می کند، پایان یابد، این ماده به منظور ایمن سازی مرز است.

سناتور رابرت منندز از نیوجرسی، قهرمان دیرینه “رویاپردازان” از حزب دموکرات، هفته گذشته گفت که مقررات محدود کننده پناهندگی در این چارچوب “هشدارکننده” است – نشانه ای از عدم تضمین حمایت دموکرات ها از یک لایحه.

ممکن است راهی به جلو برای آنها وجود داشته باشد، اما ما باید واقعی و سخت را ببینیم [legislative] زبان،» او گفت.

در حال حاضر دموکرات‌ها از برتری پنج کرسی در مجلس نمایندگان برخوردارند و فضای کمی برای جدایی‌ها بدون جلب حمایت جمهوری‌خواهان باقی می‌گذارد.

خود تیلیس در مورد اینکه آیا کنگره زمان لازم برای تصویب این قانون را قبل از پایان سال خواهد داشت یا خیر، تردید داشت.

او روز دوشنبه گفت: “هدف ما این است که عناصر امنیتی مرزی را درست کنیم.” او افزود که امیدوار است تا اواسط هفته این جنبه ها نهایی شود.

برای رائول پرز، یک مرد 33 ساله از آستین، تگزاس، که به واشنگتن آمده بود، عدم اطمینان طولانی در مورد آینده او و سایر “رویاپردازان” عمیقاً ناامید کننده بود.

پرز، که بخشی از گروه حمایت از مهاجران-جوانان است، گفت: “اکنون بیش از یک دهه از ظهور DACA می گذرد و ما هنوز در همان نقطه هستیم.” ما اکنون به چیزی برای تصویب نیاز داریم. ما نمی توانیم منتظر بمانیم.»

(گزارش توسط تد هسون و ریچارد کوان در واشنگتن؛ ویرایش توسط مری میلیکن و آرورا الیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.