بستری های کرونایی گلستان به ۱۸۴ نفر رسید/ کاهش ۱۲ نفره بستری ها در ۲۴ ساعت گذشته

هوشمند نیوز/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه آمار بستری های کرونایی این استان نسبت به روز گذشته ۱۲ نفر کاهش داشته است، گفت: در حال حاضر ۱۸۴ بیمار مبالا به کرونا در بیمارستانهای گلستان بستری هستند. سعید گلفیروزی در گفت و گو با هوشمند نیوز با اشاره به اینکه آمار

کد خبر : 190236
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
بستری های کرونایی گلستان به ۱۸۴ نفر رسید/ کاهش ۱۲ نفره بستری ها در ۲۴ ساعت گذشته



هوشمند نیوز/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه آمار بستری های کرونایی این استان نسبت به روز گذشته ۱۲ نفر کاهش داشته است، گفت: در حال حاضر ۱۸۴ بیمار مبالا به کرونا در بیمارستانهای گلستان بستری هستند.

سعید گلفیروزی در گفت و گو با هوشمند نیوز با اشاره به اینکه آمار بیماران بستری کرونایی در استان گلستان در روزهای گذشته به صورت سینوسی ولی محدود افزایش و کاهش یافته است، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به دوره نمایان شدن بیماری بعد از تعطیلات نوروزی شاهد شروع پیک دیگری نباشیم که ان شاالله با کمک مردم این موضوع منتفی خواهد بود.

وی با بیان اینکه از همکاری مردم، اصناف و اقشار مختلف در رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز و پرهیز از سفرها و دورهمی های غیرضرور، افزود: در حالیکه در روز گذشته تعداد بیماران بستری کرونایی با افزایش محدودی رو به رو شده بود امروز مجددا این آمار با کاهش ۱۲ نفره به ۱۸۴ نفر بیمار بستری رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر از این ۱۸۴ بیمار تعداد ۴۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، خاطرنشان کرد: ۲۸ بیمار نیز به دستگاه ونتیلاتور یا همان تنفس مصنوعی متصل هستند.

گلفیروزی با اشاره به اینکه طبق آخرین رنگ بندی کرونایی استان گلستان نیز چهار شهر بندرترکمن، بندرگز، علی آبادکتول و کلاله در زمره شهرهای نارنجی کرونایی استان قرار دارند، ادامه داد: خوشبختانه فعلا هیچ شهرستانی از استان گلستان دارای شرایط قرمز کرونایی نیست.

وی با بیان اینکه تعداد ۹ شهرستان استان گلستان نیز در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارند، تصریح کرد: این شهرستانها شامل گرگان، گنبدکاووس، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، آق قلا و رامیان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از قرار گرفتن شهرستان کردکوی در وضعیت آبی خبر داد و گفت: امیدواریم در روزهای آتی و انتشار نقشه کرونایی جدید کشور با رعایت پروتکل های اجتماعی، زدن ماسک؛ رعایت فاصله و تهویه مناسب هوا شاهد کاهش آمار و آبی شدن  رنگ کرونایی کل استان گلستان باشیم.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.