بزرگترین کمپانی آمریکا اسرائیل را تحریم کرد/عکس

به گزارش خبرآنلاین، آسوشیتدپرس در صفحه توئیتر خود نوشت: ‏کمپانی مشهور بستنی‌سازی “بن و جری” صادرات محصولاتش به مناطق اشغالی اسرائیل رو لغو کرد. این بزرگترین کمپانی آمریکایی است که وارد کارزار تحریم اسرائیل شده است.  این شرکت پس از اتخاذ این تصمیم، در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «بر این باوریم که فروش بستنی‌های بن

کد خبر : 79901
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
بزرگترین کمپانی آمریکا اسرائیل را تحریم کرد/عکس


به گزارش خبرآنلاین، آسوشیتدپرس در صفحه توئیتر خود نوشت: ‏کمپانی مشهور بستنی‌سازی “بن و جری” صادرات محصولاتش به مناطق اشغالی اسرائیل رو لغو کرد. این بزرگترین کمپانی آمریکایی است که وارد کارزار تحریم اسرائیل شده است.

 این شرکت پس از اتخاذ این تصمیم، در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «بر این باوریم که فروش بستنی‌های بن اند جریز در اراضی اشغالی فلسطین با ارزش‌های ما سازگاری ندارد».

در ادامه بیانیه مذکور با اشاره به اینکه قرارداد تولید بستنی که در سال آینده اعتبار آن به پایان خواهد رسید، تمدید نخواهد شد، آمده است:‌ «ما شراکت بلندمدتی با پیمانکارانی داریم که در اسرائیل بستنی‌های ما را تولید و در این منطقه عرضه می‌کنند».

با این حال، این شرکت آمریکایی اعلام کرد که به رغم متوقف کردن فروش محصولاتش، در فلسطین اشغالی باقی خواهد ماند.

بزرگترین کمپانی آمریکا اسرائیل را تحریم کرد/عکس

فارس نیز به نقل از رأی الیوم گزارش داد: بیانیه این شرکت واکنش شدید ساکنان فلسطین اشغالی و سیاستمداران صهیونیست را به دنبال داشته است.

«نفتالی بنت»‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این اعلام گفت: «این تحریم به موفقیت نینجامیده و نخواهد انجامید. ما با تمام قدرتمان با آن مبارزه خواهیم کرد». 

«یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در یک فایل ویدئویی به این تصمیم واکنش نشان داد و گفت: «تصمیم بن اند جریز نوعی تسلیم شدن شرم‌آور در برابر یهود ستیزی، جنبش تحریم و تمام چیزهای منفی گفتمان‌های ضد اسرائیل و یهودیان است».

همزمان با این واکنش‌ها، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز در حساب کاربریش به این تصمیم واکنش نشان داد و نوشت: «ما اسرائیلی‌ها دیگر بستنی‌هایی را که نباید بخریم، شناختیم».

شرکت آمریکایی بن اند جریز در سال ۱۹۷۸ تأسیس شد. این شرکت آمریکایی به تعهداتش در قبال محافظت از محیط‌زیست و احترام به حقوق بشر معروف است.

310 310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.