بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک پیش بینی می کند که امسال هیچ کاهشی در نرخ بهره فدرال رزرو وجود ندارد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، نمی بیند که فدرال رزرو نرخ بهره را در سال جاری کاهش دهد. این همان کتاب بازی قدیمی است که در آن بانک‌های مرکزی برای نجات اقتصاد به دلیل رکود اقتصادی عجله می‌کردند. اکنون آنها برای مبارزه با تورم چسبنده باعث رکود می شوند – و از نظر

کد خبر : 340111
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک پیش بینی می کند که امسال هیچ کاهشی در نرخ بهره فدرال رزرو وجود ندارد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، نمی بیند که فدرال رزرو نرخ بهره را در سال جاری کاهش دهد. این همان کتاب بازی قدیمی است که در آن بانک‌های مرکزی برای نجات اقتصاد به دلیل رکود اقتصادی عجله می‌کردند. اکنون آنها برای مبارزه با تورم چسبنده باعث رکود می شوند – و از نظر ما کاهش نرخ را بعید می کند.

پیش بینی نرخ بهره بلک راک

بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، روز دوشنبه گزارش هفتگی منتشر کرد که در آن وضعیت اقتصاد ایالات متحده و اینکه چرا فدرال رزرو نمی بیند نرخ بهره را در سال جاری کاهش دهد، توضیح می دهد.

استراتژیست های بلک راک با اشاره به اینکه “بازارها در نتیجه آشفتگی بخش بانکی و سیگنال های فدرال رزرو برای توقف در آینده به سرعت در کاهش نرخ ها قیمت گذاری کردند”، نوشتند:

ما امسال شاهد کاهش نرخ نیستیم – این کتاب بازی قدیمی زمانی است که بانک‌های مرکزی برای نجات اقتصاد به دلیل رکود اقتصادی عجله می‌کردند. اکنون آنها برای مبارزه با تورم چسبنده باعث ایجاد رکود می شوند – و از نظر ما این کاهش نرخ را بعید می کند.

سهام ها به دلیل امید به کاهش نرخ که ما نمی بینیم در راه است، حفظ شده است. استراتژیست ها توضیح می دهند که ما فکر می کنیم فدرال رزرو تنها در صورتی می تواند کاهش نرخ بهره را که توسط بازارها انجام می شود، ارائه دهد که بحران اعتباری جدی تری رخ دهد و رکودی حتی عمیق تر از آنچه ما انتظار داریم ایجاد کند.

از نظر ما، تورم احتمالاً بدون رکود عمیق حتی بیشتر از آنچه فدرال رزرو انتظار دارد ثابت می شود. آنها افزودند که داده‌های CPI ایالات متحده در فوریه دیدگاه ما را تأیید می‌کند که تورم هنوز در مسیر رسیدن به هدف فدرال رزرو نیست.

استراتژیست های بلک راک ادامه دادند: «در حالی که بانک های مرکزی تلاش می کنند تورم را به اهداف سیاستی بازگردانند، رکود پیش بینی شده است. این برعکس رکودهای گذشته است: از نظر ما کاهش نرخ‌ها برای کمک به حمایت از دارایی‌های ریسکی در راه نیست. آنها خاطرنشان کردند:

در ایالات متحده، اکنون در شکاف های مالی ناشی از نرخ های بهره بالاتر در بالای بخش های حساس به نرخ، مشهود است. نرخ های بالاتر وام مسکن به فروش خانه های جدید لطمه زده است. ما همچنین شاهد علائم هشدار دهنده دیگری مانند بدتر شدن اعتماد به مدیر عامل، تاخیر در برنامه های هزینه سرمایه و کاهش پس انداز مصرف کنندگان هستیم.

آیا فکر می کنید فدرال رزرو امسال نرخ بهره را کاهش خواهد داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.