بزرگترین ضرابخانه NFT در تاریخ – فروش زمین مجازی Bored Ape’s Otherside 320 میلیون دلار جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] روز شنبه، خالقان Bored Ape Yacht Club (BAYC)، آزمایشگاه‌های یوگا، فروش زمین مجازی متاورسایدی دیگر را معرفی کردند که یکی از بزرگترین ضرابخانه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) تا به امروز بوده است. فروش زمین مجازی Otherside metaverse با فروش 55000 قطعه زمین Otherside نزدیک به 320 میلیون دلار به دست آورد. Otherside Metaverse شاهد

کد خبر : 201113
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
بزرگترین ضرابخانه NFT در تاریخ – فروش زمین مجازی Bored Ape’s Otherside 320 میلیون دلار جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز شنبه، خالقان Bored Ape Yacht Club (BAYC)، آزمایشگاه‌های یوگا، فروش زمین مجازی متاورسایدی دیگر را معرفی کردند که یکی از بزرگترین ضرابخانه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) تا به امروز بوده است. فروش زمین مجازی Otherside metaverse با فروش 55000 قطعه زمین Otherside نزدیک به 320 میلیون دلار به دست آورد.

Otherside Metaverse شاهد افزایش 320 میلیون دلاری، افزایش هزینه‌های اتر، سقوط Etherscan

فروش زمین مجازی Otherside metaverse روز شنبه انجام شد و تعداد زیادی از مردم NFT های مبتنی بر اتریوم را با نام «Otherdeeds» خریداری کردند. تقاضا برای قراردادهای متاورس دیگر ساید، کارمزد اتریوم (ETH) را به سمت بالا سوق داد و باعث شد میانگین هزینه گاز اتر به طور چشمگیری افزایش یابد.

بزرگترین ضرابخانه NFT در تاریخ - Bored Ape's Otherside Virtual Land فروش 320 میلیون دلار جمع آوری کرد
وب‌سایت توضیح می‌دهد: «Otherside یک متاورس بازی‌سازی‌شده و قابل تعامل است که در حال حاضر در حال توسعه است. این بازی مکانیک های بازی های نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره (MMORPG) و جهان های مجازی دارای Web3 را با هم ترکیب می کند. به آن به عنوان یک متا RPG فکر کنید که در آن بازیکنان صاحب جهان هستند، NFT های شما می توانند به شخصیت های قابل بازی تبدیل شوند و هزاران نفر می توانند در زمان واقعی با هم بازی کنند.

وقتی فروش تمام شد، 55000 Otherdeed فروخته شد و پروژه نزدیک به 320 میلیون دلار از فروش به دست آورد. سازندگان مجموعه BAYC، آزمایشگاه‌های یوگا نوشت در مورد ضرابخانه پس از تکمیل آن و بحث در مورد برخی از مسائل شبکه که رخ داد.

این تیم نوشت: “ما می دانیم که ضرابخانه Otherdeed در اندازه خود به عنوان یک مجموعه NFT با تقاضای بالا بی سابقه بود و این چالش های منحصر به فردی را به همراه خواهد داشت.” “امید این بود که این چالش ها از طریق یک مکانیسم گیتینگ دقیق به شکل KYC زنجیره ای، حداکثر 2 عدد برای هر کیف پول KYC’d و قیمت تسویه قابل توجه در 305 Apecoin کاهش یابد.”

بزرگترین ضرابخانه NFT در تاریخ - Bored Ape's Otherside Virtual Land فروش 320 میلیون دلار جمع آوری کرد
آمار در 1 می 2022 نشان می دهد که 28348 دارنده Otherdeed وجود دارد. نسبت نگهدارنده منحصر به فرد برای دارندگان Otherdeed 0.332 است و Opensea نشان می دهد که ارزش کف فعلی پروژه 7.88 ETH یا 21754 دلار آمریکا است. فروش ثانویه Otherdeed به مدت شش ساعت از زمان نگارش این مقاله ادامه داشته است و امروز 85.8 هزار مورد در Opensea موجود است.

با این حال، KYC زنجیره ای تقاضا را محدود نکرد و زمین های مجازی بلافاصله پس از ساعت 9 شب (ET) روز شنبه فروش خود را آغاز کردند. هزینه‌های اتریوم برای ضرب توکن‌های غیرقابل تعویض تقریباً ۱۶۶.۲ میلیون دلار یا ۶۰۲۳۴ اتریوم هزینه دارند. علاوه بر این، ضرابخانه آنقدر تقاضا داشت که کاوشگر بلاک چین Etherscan را از کار انداخت.

آزمایشگاه یوگا گفت: “این بزرگترین ضرابخانه NFT در تاریخ بوده است که چندین برابر شده است، و با این حال گازی که در طول ضرابخانه استفاده می شود نشان می دهد که تقاضا بسیار فراتر از وحشیانه ترین انتظارات هر کسی است.” مقیاس این ضرابخانه آنقدر بزرگ بود که اترسکن سقوط کرد. سازندگان BAYC در ادامه افزودند:

از اینکه چراغ های اتریوم را برای مدتی خاموش کردیم متأسفیم. کاملاً واضح به نظر می رسد که Apecoin باید به زنجیره خود مهاجرت کند تا به درستی مقیاس شود. مایلیم DAO را تشویق کنیم که در این جهت فکر کند.

پس از توضیح اینکه Apecoin باید از یک بلاک چین متفاوت استفاده کند، یوگا لبز اشاره کرد که تیم می‌دانست که برخی از کاربران در حین فروش تراکنش‌های ناموفق داشته‌اند. آزمایشگاه‌های یوگا به این نتیجه رسیدند: «برای کسانی که آسیب دیده‌اند، ما از تمایل شما برای ساخت و ساز در کنار ما قدردانی می‌کنیم – بدانید که ما از شما حمایت کرده‌ایم و هزینه بنزین شما را بازپرداخت خواهیم کرد.

در زمان نگارش این مقاله، فروش ثانویه Otherside NFT بیش از شش ساعت است که در بازار NFT Opensea وجود دارد. ارزش کف مجموعه Otherdeed امروز 7.88 اتر یا 21754 دلار آمریکا در زمان نگارش این مقاله است.

برچسب ها در این داستان

320 میلیون دلار، BAYC، سازندگان BAYC، NFT های BAYC، Bored Ape، Bored Ape Yacht Club، فروش زمین، بزرگترین ضرابخانه، Metaverse، فروش زمین Metaverse، Metaverse Land virtual، nft، NFT دارندگان، NFTs، Token غیر قابل تعویض، Otherdeed، Otherdeed دارندگان، Otherside، زمین مجازی، آزمایشگاه یوگا

نظر شما در مورد فروش گسترده زمین متاورس سایرساید که در عصر شنبه انجام شد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.