بزرگترین رویداد Web3 آسیا TOKEN2049 به 200 حامی رسید، سخنرانان تیتر جدیدی را اعلام کرد – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی سنگاپور – 8 جولای 2022 — TOKEN2049، کنفرانس برتر ارزهای دیجیتال آسیا، مجموعه جدیدی از حامیان مالی و سخنرانان عنوان را برای نسخه سنگاپور آتی خود که از 28 تا 29 سپتامبر اجرا خواهد شد، اعلام کرده است. امسال اولین رویداد این کنفرانس در سنگاپور است و هفته ای هیجان انگیز از

کد خبر : 245241
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
بزرگترین رویداد Web3 آسیا TOKEN2049 به 200 حامی رسید، سخنرانان تیتر جدیدی را اعلام کرد – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

سنگاپور8 جولای 2022 — TOKEN2049، کنفرانس برتر ارزهای دیجیتال آسیا، مجموعه جدیدی از حامیان مالی و سخنرانان عنوان را برای نسخه سنگاپور آتی خود که از 28 تا 29 سپتامبر اجرا خواهد شد، اعلام کرده است. امسال اولین رویداد این کنفرانس در سنگاپور است و هفته ای هیجان انگیز از فعالیت ها را رقم می زند زیرا برخی از پیشگام ترین پروژه های جهان در اولین رویداد بزرگ حضوری صنعت کریپتو در آسیا قبل از مسابقه جایزه بزرگ فرمول 1 سنگاپور 2022 گرد هم می آیند. تعطیلات آخر هفته.

با توجه به هیجان فزاینده پیرامون این رویداد، فهرست حامیان مالی TOKEN2049 سنگاپور طی سه هفته گذشته به 200 شرکت افزایش یافت. افزوده‌های جدید به مجموعه حامیان عناوین آن شامل تبادلات معاملاتی ارزهای دیجیتال و مشتقات نسل بعدی است. OKX; تولید کننده پیشرو کیف پول سخت افزاری دفتر کل; یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری جهان کوکوین; مبادله دارایی دیجیتال مستقر در هنگ کنگ AAX; بزرگترین پلتفرم تجارت کپی مشتقات ارزهای دیجیتال جهان بیت گت; و صرافی داخلی سنگاپور کوینهاکو، که مجوز موسسه پرداخت اصلی خود را در اوایل امسال تضمین کرد.

یکی دیگر از موارد قابل توجه در لیست حامیان عنوان امسال، یک شرکت بازی سازی پیشرو در کره جنوبی است ما درست کردیم، ما ساختیم، که بیشتر به عنوان خالق سری پیشرو MMORPG Legend of Mir شناخته می شود که بیش از 120 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. ما درست کردیم، ما ساختیم از سال 2020 به بازی های بلاک چین سرویس می دهد و در حال حاضر 14 عنوان بر روی پلتفرم آن نصب شده است. WEMIXاز جمله MIR4، شماره 1 بازی برای کسب درآمد MMORPG.

یکی از سخنگویان WEMADE گفت: «با توجه به رشد صنعت در سطوح بی‌سابقه و میزان نوآوری‌هایی که در سطح جهانی ارائه می‌کند، TOKEN2049 و گفتگوهای مهمی که آن را تسریع می‌کند، نمی‌توانست در زمان بهتری انجام شود.»

به عنوان رویداد شاخص هفته آسیای رمزنگاری، انتظار می رود این کنفرانس 3000 شرکت کننده از سراسر جهان را جذب کند. مجموعه چشمگیر امسال شامل استانی کولچوف، بنیانگذار و مدیر عامل AAVE، پروتکل نقدینگی منبع باز و غیر نگهبانی است. حسیب کوریشی، شریک اجرایی Dragonfly Capital; و الی بن ساسون، یکی از بنیانگذاران و رئیس Starkware و مخترع zkSTARK، مدرک رمزنگاری حفظ حریم خصوصی.

پنل‌ها و سخنرانی‌های اصلی در این رویداد قرار است به یک دستور کار گسترده بپردازند – از چشم‌انداز در حال تحول مقررات و روندهای سرمایه‌گذاری نهادی گرفته تا ظهور متاورس، Web3، و آنچه در نهایت برای صنعت با تشدید آگاهی جریان اصلی خواهد بود.

رویداد سنگاپور قرار است بزرگترین رویداد در تاریخ TOKEN2049 در میان پتانسیل عظیم اقتصاد رمزی برای تغییر صنایع و جوامع در سراسر جهان باشد. به عنوان شاهدی بر علاقه رو به رشد در میان مخاطبان اصلی، راننده مک لارن مسابقه فرمول یک، دانیل ریکاردو، سفیر جدید برند برای اپلیکیشن تجارت رمزنگاری پیشرو در جهان و پلتفرم وب 3 OKX، نیز در کنفرانس پیش از مسابقه جایزه بزرگ سنگاپور 2022 در روز یکشنبه سخنرانی خواهد کرد. ، نظرات خود را در مورد دارایی های دیجیتال و ماهیت در حال تحول تعامل طرفداران به اشتراک می گذارد.

سخنرانان اضافی در کنفرانس امسال عبارتند از جاستین سان، بنیانگذار Tron، پلتفرم بلاک چین منبع باز، Proof-of-Stake و Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، پلت فرم غیرمتمرکز مقیاس پذیری اتریوم.

رافائل استراوچ، بنیانگذار TOKEN2049، در مورد نقطه عطف 200 حامی مالی گفت: «اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند، و این علاقه و انرژی بی‌شمار فقط نویدبخش خوبی برای صنعت است. من از دیدن گفتگوها و راه حل هایی که در سپتامبر امسال از سنگاپور ظاهر می شود، هیجان زده هستم.

به عنوان بخشی از Asia Crypto Week، شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که در مجموعه کاملی از رویدادهای جانبی، از جمله Pantera Blockchain Summit Asia، Milken Institute Asia Summit، و Algorand AVM Singapore شرکت کنند، که در هفته های آینده تعداد بیشتری از آنها اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر و ادامه به‌روزرسانی‌ها در مورد TOKEN2049 سنگاپور، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: https://www.asia.token2049.com/

-پایان-

درباره TOKEN2049
TOKEN2049 یک رویداد Web3 برتر است که سالانه در سنگاپور و لندن برگزار می‌شود، جایی که تصمیم‌گیرندگان در اکوسیستم رمزنگاری جهانی به تبادل ایده‌ها، شبکه‌سازی و شکل‌دهی به صنعت متصل می‌شوند. TOKEN2049 یک مکان ملاقات جهانی برای کارآفرینان، موسسات، افراد داخلی صنعت، سرمایه‌گذاران و کسانی است که علاقه زیادی به صنعت کریپتو و بلاک چین دارند.

###


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.