بزرگترین بانک السالوادور در حال حاضر بیت کوین را به عنوان پرداختی برای محصولات مالی پذیرفته است – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس بیانیه روابط عمومی ، Bancoagricola ، بزرگترین بانک السالوادور ، اکنون بیت کوین را برای پرداخت بدهی های ناشی از استفاده از ابزارهای خود می پذیرد. این موسسه با Flexa ، یک شبکه پرداخت ، همکاری کرد تا قابلیت های ارزهای رمزنگاری شده را در نرم افزار خود قرار دهد. Bancoagricola همچنین

کد خبر : 103753
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
بزرگترین بانک السالوادور در حال حاضر بیت کوین را به عنوان پرداختی برای محصولات مالی پذیرفته است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس بیانیه روابط عمومی ، Bancoagricola ، بزرگترین بانک السالوادور ، اکنون بیت کوین را برای پرداخت بدهی های ناشی از استفاده از ابزارهای خود می پذیرد. این موسسه با Flexa ، یک شبکه پرداخت ، همکاری کرد تا قابلیت های ارزهای رمزنگاری شده را در نرم افزار خود قرار دهد. Bancoagricola همچنین به بازرگانانی که از خدمات Wompi (پردازنده پرداخت دیجیتال) استفاده می کنند اجازه می دهد تا برای کالاها و خدمات فروخته شده بیت کوین دریافت کنند.

Bancoagricola بیت کوین را پذیرفته است

Bancoagricola ، بزرگترین موسسه مالی در السالوادور ، یکی از اولین موسساتی بود که از بیت کوین برای ابزارهای مالی خود پشتیبانی کرد. این بدان معناست که مشتریان آن قادر خواهند بود برای ابزارهای مالی (مانند وام ، وام مسکن و بدهی کارت اعتباری) با بیت کوین و با رعایت قانون بیت کوین پرداخت کنند.

مشتریان این بانک که از درگاه پرداخت های دیجیتالی معروف به Wompi استفاده می کنند ، همچنین می توانند از طریق این سرویس پرداخت های بیت کوین دریافت کنند. کارلوس مائوریسیو نووآ ، مدیر عامل بانک Bancoagricola ، اظهار داشت:

ما مفتخریم که اولین موسسه مالی در السالوادور هستیم که دسترسی بیت کوین را برای مشتریان خود در کل مجموعه محصولات مالی ما امکان پذیر کرده و شمول مالی را افزایش می دهد.

این بانک همچنین اعلام کرد قصد دارد امسال از پرداخت های بیت کوین از طریق پایانه های PoS آنها پشتیبانی کامل کند.

مشارکت Flexa در السالوادور

برای رسیدن به این هدف ، Bancoagricola با Flexa ، یک پلت فرم پرداخت های دیجیتال همکاری کرد. این به موسسه اجازه می دهد تا خدمات مربوط به بیت کوین را به راحتی در این پلت فرم ادغام کند. Flexa با شبکه PoS Bancoagricola ادغام می شود و به مشتریان امکان می دهد پرداخت های بیت کوین را مستقیماً دریافت کنند. بانک ها و سایر مشاغل شروع به وارد کردن بیت کوین در شبکه پرداخت خود می کنند تا از وضعیت قیمت قانونی که در 9 ژوئن برای بیت کوین تأیید شده است پیروی کنند.

Trevor Filter ، موسس Flexa ، اظهار داشت:

فرصتی برای همکاری با سازمان هایی به عنوان مبتکرانه و در سطح جهانی مانند Bancoagrícola و Grupo Bancolombia به طوری که بتوانیم از فناوری پرداخت بهتری برای میلیون ها سالوادورایی به شیوه ای ملموس و تأثیرگذار پشتیبانی کنیم ، به سادگی باورنکردنی است.

Bancoagricola دارای بیش از 1000 نقطه توجه مشتری در سراسر کشور است و بیش از 5400 کارمند در خدمت مشتریان هستند. بنابراین تأثیری که این شمول می تواند بر نحوه پرداخت بدهی شهروندان داشته باشد مهم است. انتظار می رود بانک های بیشتری معاملات متعددی را در روزهای آینده اعلام کنند تا طبق قانون اعلام شده مشتریان را نیز در خود جای دهند.

بر اساس نظرسنجی که توسط موسسه افکار عمومی دانشگاه انجام شده است ، حتی با وجود همه این حرکات پیرامون بیت کوین ، اکثر سالوادورها (هفت نفر از ده نفر) مخالف استفاده از آن به عنوان یک مناقصه قانونی هستند.

نظر شما در مورد ادغام خدمات بیت کوین توسط Bancoagricola در السالوادور چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.