بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی DBS در بحبوحه تقاضای نهادی، تجارت رمزنگاری خودگردان را راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] بزرگترین بانک در جنوب شرقی آسیا، DBS، تجارت ارزهای دیجیتال خودگردان را از طریق برنامه خود راه اندازی کرده است. مشتریان بیشتری اکنون واجد شرایط دسترسی به مبادله دارایی های دیجیتال بانک و تجارت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر هستند. DBS تجارت رمزنگاری خود هدایت شده را راه اندازی می کند

کد خبر : 259283
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی DBS در بحبوحه تقاضای نهادی، تجارت رمزنگاری خودگردان را راه اندازی می کند – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

بزرگترین بانک در جنوب شرقی آسیا، DBS، تجارت ارزهای دیجیتال خودگردان را از طریق برنامه خود راه اندازی کرده است. مشتریان بیشتری اکنون واجد شرایط دسترسی به مبادله دارایی های دیجیتال بانک و تجارت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر هستند.

DBS تجارت رمزنگاری خود هدایت شده را راه اندازی می کند

DBS، بزرگترین بانک در آسیای جنوب شرقی، روز جمعه اعلام کرد که “تجارت ارزهای دیجیتال خودگردان را از طریق DBS digibank راه اندازی کرده است.” جزئیات اطلاعیه:

مشتریان واجد شرایط اکنون می توانند ارزهای دیجیتال را در DBS Digital Exchange (Ddex) از طریق DBS digibank به راحتی معامله کنند.

صرافی دارایی دیجیتال DBS در حال حاضر از تجارت چهار ارز دیجیتال – بیت کوین، بیت کوین کش، اتر و XRP پشتیبانی می کند. پیش از این، تجارت کریپتو در صرافی محدود به سرمایه گذاران شرکتی و نهادی، دفاتر خانوادگی و مشتریان خصوصی مدیریت ثروت بانک بود.

با راه اندازی روز جمعه، DBS توضیح داد:

برای شروع، حدود 100000 سرمایه گذار در سنگاپور این معیارها را برآورده می کنند و واجد شرایط دسترسی به خدمات ارائه شده توسط اکوسیستم دارایی های دیجیتال DBS هستند.

Sim S. Lim، یکی از مدیران بانکداری مصرف کننده و مدیریت ثروت بانک، اظهار داشت: «گسترش دسترسی به Ddex گام دیگری در تلاش ما برای ارائه سرمایه گذاران پیچیده ای است که به دنبال فرو بردن انگشتان خود در ارزهای دیجیتال با روشی یکپارچه و مطمئن برای انجام این کار هستند. “

در ماه آگوست، DBS گفت که حجم معاملات در بورس دارایی دیجیتال آن افزایش یافته است. بانک گفت: “سرمایه گذارانی که به چشم انداز بلندمدت دارایی های دیجیتال اعتقاد دارند، به سمت پلتفرم های قابل اعتماد و تنظیم شده برای دسترسی به بازار دارایی دیجیتال جذب می شوند.” این بانک همچنین اخیراً با شراکت با The Sandbox وارد متاورس شده است.

پیوش گوپتا، مدیر عامل گروه بانک DBS در ماه مارس گفت که فکر نمی‌کند ارز دیجیتال تبدیل به پول شود، اما خاطرنشان کرد که «می‌تواند جایگزینی برای طلا و ارزش آن باشد».

برچسب ها در این داستان

DBS، بانک DBS، صرافی رمزنگاری DBS، صرافی دارایی دیجیتال dbs، تجارت رمزنگاری خودگردان DBS، dbs سنگاپور، DBS آسیای جنوب شرقی، تجارت کریپتو خودگردان، تجارت ارز دیجیتال خودگردان، بانک آسیای جنوب شرقی، بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی

نظر شما در مورد راه اندازی تجارت رمزنگاری خودگردان توسط DBS از طریق برنامه خود چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.