بزرگترین بازار گردشگری استرالیا با ناله باز می گردد

[ad_1] سیدنی (رویترز) – هنگامی که چین به بسته شدن طولانی مرزها در ژانویه پایان داد، تیانی رن، بازاریاب تجارت الکترونیک، بلافاصله شروع به برنامه ریزی یک سفر تیمی برای 14 کارمند خود به استرالیا کرد، به این امید که دریاچه های نمک صورتی خیره کننده آن را ببیند که او را در رسانه های

کد خبر : 347007
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
بزرگترین بازار گردشگری استرالیا با ناله باز می گردد

[ad_1]

سیدنی (رویترز) – هنگامی که چین به بسته شدن طولانی مرزها در ژانویه پایان داد، تیانی رن، بازاریاب تجارت الکترونیک، بلافاصله شروع به برنامه ریزی یک سفر تیمی برای 14 کارمند خود به استرالیا کرد، به این امید که دریاچه های نمک صورتی خیره کننده آن را ببیند که او را در رسانه های اجتماعی مجذوب خود کرده بود. .

اما در عوض، پس از اینکه متوجه شد استرالیا از فهرست مقاصدی که پکن برای سفرهای گروهی به خارج از کشور تایید کرده بود حذف شده است، همکارانش را از شهر هانگژو به نیوزیلند برد و عملاً یک برنامه دو دهه ای را که به چین کمک کرده بود بر 45 میلیارد دلار استرالیا (30 دلار) تسلط پیدا کند، متوقف کرد. میلیارد) بازار بین المللی گردشگری تا اوایل سال 2020.

رن، 28 ساله، با اشاره به وضعیت مقصد تایید شده (ADS) که چین به حدود 60 کشور دیگر می دهد، گفت: “ما از نماینده تور خود پرسیدیم اما به ما گفتند که استرالیا در لیست تورهای گروهی نیست.” حیف که نتوانستیم دریاچه های صورتی را ببینیم.

پس از سه سال تلاش و انتظار، موج گسترده مورد انتظار بازگشت گردشگران چینی Down Under به دلیل قوانین ویزا – همراه با هزینه های نسبتاً بالا، کمبود پرواز و مهاجرت راهنمایان ماندارین زبان – به یک قطره چکان تبدیل شده است. چهارمین صنعت صادراتی استرالیا

در فوریه، اولین ماه کامل از زمان بازگشایی مرز چین، استرالیا 40430 بازدیدکننده کوتاه مدت از چین را ثبت کرد. این یک پنجم تعداد بازدیدکنندگان در همان ماه در رکورد سال 2019 و بسیار پس از بازدید از نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده بود.

در همین حال، طبق گفته شرکت تجزیه و تحلیل هوانوردی Cirium، پروازها از سرزمین اصلی چین به استرالیا در ماه فوریه تنها یک پنجم ظرفیت قبل از همه گیری بود، زیرا افزایش هزینه های سوخت باعث افزایش کرایه ها و کاهش تقاضا شد.

به گفته موسسه تحقیقات گردشگری خارجی چین، یک گروه مشاوره مستقر در آلمان، در همان زمان، مجموع گذرگاه‌های مرزی خروجی چین به دو سوم سطح قبل از همه‌گیری رسیده است.

پکن دلیلی برای پایان دادن به وضعیت ADS استرالیا ارائه نکرد، اما شرکت‌کنندگان در صنعت مسافرت می‌گویند که ژئوپلیتیک نقش داشته است و روابط در میان اختلافات تجاری و لفاظی‌های امنیتی شدید بین غرب و چین در حال کاهش است.

سازمان بازاریابی دولتی توریسم استرالیا از اظهار نظر خودداری کرد.

دفتر توسعه تجارت Austrade گفت که مدیر عامل گردشگری استرالیا در ماه مارس از چین بازدید کرد تا با شرکای استراتژیک مانند خطوط هوایی ملاقات کند و این سازمان “به همکاری نزدیک با شرکای اصلی توزیع خود در بازار برای تحقق فرصت های گردشگری بین استرالیا و چین ادامه خواهد داد”.

این قطعاً در ژئوپلیتیک و تجارت و سایر مواردی که شاهد کاهش بوده ایم، مرتبط است. شما نمی توانید آن را از وضعیت فعلی جدا کنید.

علاوه بر این، استولک افزود، مسافران چینی اغلب مقاصدی را انتخاب می کنند که اعضای خانواده در آن در خارج از کشور تحصیل می کنند. چین تا سال 2019 بزرگترین منبع دانشجویان خارجی استرالیا بود، اما از زمانی که استرالیا مرز خود را در سال 2021 بازگشایی کرد، دانشجویان سایر ملیت‌ها رتبه‌های دانشجویان خارجی آن را پر کردند.

بازدیدکنندگان چینی از استرالیا

محدودیت های عرضه

شرکت کنندگان در صنعت گفتند که صنعت گردشگری استرالیا نیز به دلیل کمبود راهنماهای زبان خارجی و پرسنل ضروری از جمله رانندگان اتوبوس محدود شده است، زیرا رکود کووید-19 و به دنبال آن پایین‌ترین سطح بیکاری در دهه‌های اخیر کارگران را به سایر رشته‌ها کشاند.

پیتر شلی، مدیر عامل شورای صادرات گردشگری استرالیا، گفت: «ما بسیاری از کارکنان با کیفیت را که راه خود را می دانند، از دست داده ایم.

ما می شنویم که (اتباع چین) پس از مدت طولانی ناتوانی در سفر، نمی توانند صبر کنند تا خارج شوند و سفر کنند، و استرالیا همیشه مکانی بوده است که آرزوی زیادی برای سفر دارد، اما ظرفیت ما برای خدمات رسانی بوده است. کاهش.”

برخی از گردشگران مستقل چینی در استرالیا به رویترز گفتند که به این دلیل به این کشور سفر می کنند که اقوام خود را در این کشور ترتیب داده اند که محل اقامت و تورها را ترتیب داده اند، به این معنی که می توانند مانع زبان و سایر مسائل را دور بزنند.

جاستین چین، مدیر اپراتور تور سیدنی Golden Dragon Travel که مورد تایید ADS است، گفت که شرکت او متنوع شده است و اکنون به مسافران انفرادی از سایر نقاط آسیا خدمات ارائه می دهد.

به عنوان مثال، مسافران هندی در سال گذشته به 80 درصد از سطح سال 2019 بازگشتند و اکنون چهارمین گروه بزرگ گردشگران استرالیا را تشکیل می دهند.

جانی نی، مدیر Easy Going Travel Services Pty Ltd در پرث، که بازدیدکنندگان چینی را با هتل‌ها و سفرهای دریایی مرتبط می‌کند، گفت که سازمان‌های شریک او کمبود گردشگران چینی را با ارائه غذا به بازار داخلی پر کرده‌اند.

او گفت: «وقتی گردشگران چینی به طور دسته جمعی باز می گردند، من نگران هستم که عرضه به تقاضا برسد.

رن، مدیر بازاریابی، گفت که همکارانش از سفر نیوزلند خود لذت بردند، جایی که چند کیف گوچی خریدند، اما ناامید شدند که اولین انتخاب مقصد خود را از دست دادند.

او گفت: “من واقعا امیدوارم که دفعه بعد بتوانیم به استرالیا برویم.” از این گذشته، ما نمی توانیم به دریاچه های صورتی جادویی فکر نکنیم.

(این داستان برای افزودن مشخصات مجری تور و نام کامل مدیر آن در بند 16 مجدداً ثبت شده است)

(1 دلار = 1.4732 دلار استرالیا)

(گزارش توسط Stella Qiu و Byron Kaye در سیدنی؛ ویرایش توسط Lincoln Feast.)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.