بزرگترین استخر استخراج اتریوم جهان برای حذف استخراج اتر PoW، اترمین شمارش معکوس ادغام را آغاز می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بزرگترین استخر استخراج اتریوم در جهان، Ethermine، اعلام کرده است که این سازمان قصد دارد استخراج اتریوم اثبات کار (PoW) را به طور کامل کنار بگذارد. Ethermine می گوید که داشبورد ماینر پلتفرم یک شمارش معکوس نمایش می دهد و کاربران می توانند تا زمانی که شمارش معکوس به صفر برسد به استخراج اتر

کد خبر : 244797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
بزرگترین استخر استخراج اتریوم جهان برای حذف استخراج اتر PoW، اترمین شمارش معکوس ادغام را آغاز می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بزرگترین استخر استخراج اتریوم در جهان، Ethermine، اعلام کرده است که این سازمان قصد دارد استخراج اتریوم اثبات کار (PoW) را به طور کامل کنار بگذارد. Ethermine می گوید که داشبورد ماینر پلتفرم یک شمارش معکوس نمایش می دهد و کاربران می توانند تا زمانی که شمارش معکوس به صفر برسد به استخراج اتر ادامه دهند.

بزرگترین استخر استخراج اتر برای پایان دادن به استخراج اتریوم PoW – استخر استخراج اتریوم اتریوم پس از ادغام به حالت فقط خروج تغییر می کند

طبق اعلامیه اخیر بزرگترین استخر استخراج اتریوم در جهان، Ethermine، این پلتفرم قصد دارد به محض انجام The Merge، استخراج اتریوم را متوقف کند. در حال حاضر، شبکه اتریوم از یک شبکه PoW به یک شبکه اثبات سهام (PoS) در تاریخ 15 سپتامبر 2022 یا حوالی آن تغییر خواهد کرد. در چند هفته گذشته، این یک بازی حدس‌زنی بوده است که استخراج‌کنندگان اتریوم دقیقاً به کجا خواهند رفت. ادغام.

اترمین بزرگترین استخر استخراج اتریوم در جهان است که 262.79 تراهش در ثانیه (TH/s) به زنجیره اتریوم اختصاص دارد. این استخر از نظر هش در مقایسه با دومین استخر بزرگ استخراج اتریوم F2pool بسیار بزرگتر است، زیرا طبق آمار استخر استخراج امروز، F2pool به 127.48 TH/s فرمان می دهد.

بزرگترین استخر استخراج اتریوم جهان برای حذف استخراج اتر PoW، اترمین شمارش معکوس ادغام را آغاز می کند
پنج استخر برتر استخراج اتریوم در 21 آگوست 2022. در حالی که اترمین بزرگترین استخر استخراج اتریوم است، دومین استخر بزرگ استخراج اتریوم کلاسیک (ETC) است زیرا F2pool بزرگترین استخر استخراج امروز ETC است.

Ethermine توضیح داد: “مرحله ماینینگ اتریوم در 15 سپتامبر 2022 به پایان می رسد. پس از این تاریخ، دیگر امکان استخراج اتر در شبکه اتریوم با استفاده از کارت های گرافیک (GPU) یا ASIC وجود نخواهد داشت.” “در نتیجه این انتقال، پس از پایان مرحله استخراج اثبات کار، استخر استخراج اتریوم اتریوم به حالت فقط برداشت تغییر می کند.” پست وبلاگ اضافه می کند:

یک تایمر شمارش معکوس دقیق در داشبورد ماینر در دسترس خواهد بود. می توانید تا زمانی که شمارش معکوس به صفر برسد، به استخراج اتر ادامه دهید.

افشای Ethermine از هاشرات اسپایک Ethereum Classic پیروی می کند

اعلام Ethermine پس از پیشنهاد ایجاد نسخه اثبات کار اتریوم به نام ETHW است. در حالی که تعدادی از صرافی‌ها ETHW را فهرست کرده‌اند، توکن IOU 63 درصد از بالاترین قیمت 139.62 دلار به ازای هر واحد به 50.68 دلار امروز سقوط کرده است. این زنجیره هنوز فورک نشده است، بنابراین هیچ راه تقریبی برای تعیین میزان هش از زنجیره ETHW پیشنهادی وجود ندارد.

بزرگترین استخر استخراج اتریوم جهان برای حذف استخراج اتر PoW، اترمین شمارش معکوس ادغام را آغاز می کند
Ethermine می گوید که از فورک پیشنهادی Ethereum PoW یا “هیچ فورک PoW برنامه ریزی شده” پشتیبانی نخواهد کرد.

علاوه بر این، در طول چهار روز گذشته، شبکه Ethereum Classic (ETC) افزایش قابل توجهی در هش‌ریت دریافت کرده است و از 17 آگوست 39 درصد بالاتر رفته است. TH/s). دیگر توکن‌های Ethash محور مانند RVN، ERGO، و BEAM شاهد افزایش هش‌ریت در اندازه ETC ثبت‌شده در این آخر هفته نبوده‌اند.

برچسب ها در این داستان

پرتو، شمارش معکوس، Ergo، ETC، استخراج اتریوم، اتریوم، اتریوم (ETH)، اتریوم کلاسیک، اترمین، ethermine.org، افشای اترمین، ETHW، هاشرت، هش ریت، استخراج، استخراج اتر، استخر استخراج، استخرهای استخراج، PoW ETH ، RVN، بزرگترین استخر ETH جهان

نظر شما در مورد بزرگترین استخر استخراج اتر در جهان چیست که اترمین به استخراج اتریوم پایان می دهد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.