بر گزارش NFP تمرکز کنید، نرخ RBNZ بیش از حد انتظار افزایش می یابد

[ad_1] گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده توجه سرمایه گذاران و معامله گران را در روز جمعه جلب خواهد کرد. فدرال رزرو هنگام ارزیابی سیاست پولی خود، گزارش های NFP را در نظر می گیرد، در حالی که شایان ذکر است که ارقام NFP به طور مداوم بالاتر از حد انتظار در سال 2023

کد خبر : 343083
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
بر گزارش NFP تمرکز کنید، نرخ RBNZ بیش از حد انتظار افزایش می یابد

[ad_1]

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده توجه سرمایه گذاران و معامله گران را در روز جمعه جلب خواهد کرد. فدرال رزرو هنگام ارزیابی سیاست پولی خود، گزارش های NFP را در نظر می گیرد، در حالی که شایان ذکر است که ارقام NFP به طور مداوم بالاتر از حد انتظار در سال 2023 بوده است.

نظرسنجی فرصت های شغلی و گردش کار (JOLTS) توسط وزارت کار ایالات متحده نشان داد که موقعیت های موجود در مجموع 9.93 میلیون نفر است. این اولین باری است که این رقم از ماه می 2021 به زیر 10 میلیون کاهش می یابد.

بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) با اعلام افزایش 50 واحدی نرخ بهره، اقتصاددانان را شگفت زده کرد. در نتیجه، دلار نیوزیلند در برابر دلار آمریکا افزایش یافت و صبح چهارشنبه 0.60 درصد افزایش یافت.

آمار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه

اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) رقم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی مارس را در روز جمعه خوب اعلام خواهد کرد. تحلیلگران بازار رقمی نزدیک به 250000 را پیش بینی کردند. لازم به ذکر است که در ماه فوریه، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی به 311000 رسید که بیش از انتظارات برای قرائت نزدیک به 205000 بود.

لازم به ذکر است که نظرسنجی ترکیبی PMI S&P Global نشان می دهد که نرخ کل اشتغال زایی در ماه مارس سریع ترین نرخ در شش ماه گذشته بوده است.

RBNZ نرخ ها را بیش از حد انتظار افزایش می دهد

اوایل امروز، RBNZ تصمیم خود را برای افزایش هزینه های وام تا 50 واحد پایه اعلام کرد. تصمیم هیئت مدیره فراتر از انتظارات اقتصاددانان بود که افزایش 25 واحدی را پیش‌بینی کرده بودند. تحلیلگران بازار در TDS در گزارش خود نوشتند: «RBNZ بازار را غافلگیر کرد و OCR را با 50 bps به 5.25 درصد افزایش داد. سخت‌تر نشدن شرایط اعتباری نقش کلیدی در تصمیم بانک برای افزایش 50 واحدی در ثانیه داشت. پس از تصمیم امروز، حداکثر 5.5% تماس OCR خود را حفظ می کنیم. ما شاهد بازخوانی محدود تصمیم امروز RBNZ برای سایر بانک‌های مرکزی هستیم.»

در بیانیه پس از جلسه آمده است که هیئت مدیره در مورد افزایش 25 و 50 واحد پایه بحث و تبادل نظر کرد. اعضای کمیته مشاهده کردند که تورم با این وجود هنوز بسیار بالا و پایدار است. کمیته موافقت کرد که باید به افزایش نرخ رسمی نقدی (OCR) ادامه دهد تا تورم را به هدف 1 تا 3 درصد برگرداند و وظایف خود را انجام دهد.

گزارش نرخ بیکاری آمریکا در ماه مارس

نرخ بیکاری ایالات متحده در ماه مارس مجموعه دیگری از داده هایی است که در روز جمعه توسط BLS منتشر می شود. تحلیلگران بازار انتظار دارند نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.6 درصد باقی بماند که نشان دهنده بازار کار فشرده است. گزارش فدرال رزرو “بژ بژ” بازار کار را در ماه فوریه به عنوان “جامد” توصیف کرد.

اقتصاددانان پیشنهاد می کنند که برای داشتن یک دید کلی از بازار کار، داده های نرخ بیکاری U6 باید موشکافی شود. داده های بیکاری U6 شامل افرادی می شود که از جستجوی شغل یا کار پاره وقت صرف نظر کرده اند و نمی توانند شغل تمام وقت پیدا کنند.

China Caixin Services PMI مارس 2023

انتظار می‌رود که مارکیت اکونومیکس اطلاعات مربوط به PMI خدمات چین را در ماه مارس صبح پنجشنبه منتشر کند. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که PMI خدمات به 54.5 برسد که کمی پایین‌تر از رقم فوریه است.

گزارشی که توسط UOB منتشر شد، خاطرنشان کرد: «بازیابی اقتصادی چین در ماه مارس، تحت رهبری بخش خدمات، به رشد خود ادامه داد، در حالی که ممکن است بخش تولید قوی‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، باقی بماند. اشتغال در هر دو بخش تولیدی و غیرتولیدی در ماه مارس کاهش یافت در حالی که کاهش تولید/قیمت فروش ممکن است نشان دهنده ضعف تقاضا و سودآوری ضعیف باشد. علاوه بر این، کاهش تقاضای خارجی و تنش‌های ژئوپلیتیکی همچنان برای بخش تولید چین خطر ایجاد می‌کند.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.