بر اساس تجزیه و تحلیل BIS – بیت کوین نیوز، اکثر سرمایه گذاران کریپتو خرده فروشی در 7 سال گذشته پول خود را از دست داده اند.

[ad_1] بر اساس داده‌های بانک تسویه بین‌المللی (BIS) که در آخرین بولتن شماره 69 BIS منتشر شده است، محققان ارزیابی کردند که به‌طور میانگین، اکثر کاربران در طول هفت سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های خود را از دست داده‌اند. داده‌های Onchain، معیارهای صرافی‌ها و آمار دانلود برنامه ارزهای دیجیتال جمع‌آوری‌شده توسط محققان BIS نشان می‌دهد که بیشتر

کد خبر : 323210
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بر اساس تجزیه و تحلیل BIS – بیت کوین نیوز، اکثر سرمایه گذاران کریپتو خرده فروشی در 7 سال گذشته پول خود را از دست داده اند.

[ad_1]

بر اساس داده‌های بانک تسویه بین‌المللی (BIS) که در آخرین بولتن شماره 69 BIS منتشر شده است، محققان ارزیابی کردند که به‌طور میانگین، اکثر کاربران در طول هفت سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های خود را از دست داده‌اند. داده‌های Onchain، معیارهای صرافی‌ها و آمار دانلود برنامه ارزهای دیجیتال جمع‌آوری‌شده توسط محققان BIS نشان می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی ارزهای دیجیتال از آگوست 2015 تا پایان سال 2022 ضرر کرده‌اند.

گزارش BIS نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران خرده فروشی بیت کوین در طول هفت سال گذشته پول خود را از دست داده اند

پس از انتشار توصیه‌های اقتصاددانان در بانک تسویه‌های بین‌المللی (BIS) در رابطه با سه سیاست برای تنظیم‌کننده‌های جهانی، BIS گزارشی منتشر کرد که به بررسی «شوک‌های ارز دیجیتال و زیان‌های خرده‌فروشی» می‌پردازد. این گزارش در ابتدا سقوط Terra/Luna و ورشکستگی FTX را پوشش می‌دهد که طی آن محققان افزایش قابل توجهی در فعالیت‌های خرده‌فروشی مشاهده کردند.

در آن زمان، محققان BIS خاطرنشان کردند که “سرمایه گذاران بزرگ و پیشرفته” در حال فروش بودند، در حالی که “سرمایه گذاران خرده کوچکتر” خرید می کردند. در بخش با عنوان «در دریاهای طوفانی، «نهنگ ها کریل را می خورند»، به تفصیل آمده است که «الگوی قابل توجه در طول هر دو قسمت این بود که فعالیت معاملاتی در سه پلتفرم اصلی معاملات ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یافته است».

بر اساس تجزیه و تحلیل BIS، اکثر سرمایه گذاران خرده فروشی کریپتو در 7 سال گذشته پول خود را از دست داده اند.

محققان BIS خاطرنشان می‌کنند که «سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر احتمالاً به هزینه دارندگان کوچک‌تر پول نقد کرده‌اند». این گزارش می افزاید که نهنگ ها بخش قابل توجهی از بیت کوین (BTC) را در روزهای پس از شوک های اولیه Terra/Luna و سقوط FTX فروختند. محققان BIS توضیح می دهند: دارندگان اندازه متوسط ​​و حتی بیشتر از آن دارندگان کوچک (کریل)، دارایی بیت کوین خود را افزایش دادند.

در بخش دوم گزارش، BIS معیارهایی را از روی داده‌های زنجیره‌ای، آمار کلی دانلود اپلیکیشن و داده‌های مبادله محاسبه کرد تا ارزیابی کند که آیا اکثر سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی ارزهای دیجیتال در هفت سال گذشته سود یا ضرر کرده‌اند یا خیر. داده ها از آگوست 2015 تا اواسط دسامبر 2022 در بخشی با عنوان “سرمایه گذاران خرده فروشی قیمت ها را تعقیب کرده اند و بیشتر آنها پول از دست داده اند” جمع آوری شده است.

BIS مجموعه‌ای از شبیه‌سازی‌ها را انجام داد، مانند هزینه دلار به‌طور میانگین 100 دلار در BTC در هر ماه، و به این نتیجه رسید که در طول دوره هفت ساله، «اکثر سرمایه‌گذاران احتمالاً پول خود را در سرمایه‌گذاری بیت‌کوین خود از دست داده‌اند» در تقریباً همه اقتصادهای نمونه محقق. . علی‌رغم فعالیت‌های ناشی از شکست Terra/Luna، ورشکستگی FTX، و آماری که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی ارزهای دیجیتال در هفت سال گذشته پول خود را از دست داده‌اند، محققان BIS اصرار دارند که «خرابی‌های کریپتو تأثیر کمی بر شرایط مالی گسترده‌تر دارد».

زیان‌ها و الگوهای خرده‌فروشی همچنان به محققان BIS نشان می‌دهد که نیاز به «حفاظت بهتر از سرمایه‌گذار در فضای رمزنگاری» وجود دارد. در حالی که تجزیه و تحلیل نشان می دهد که “کاهش شدید در اندازه بخش کریپتو” وجود داشته است، “تاکنون عواقبی برای سیستم مالی گسترده تر نداشته است.” با این حال، محققان BIS ادعا می‌کنند که اگر اقتصاد کریپتو بیشتر «با اقتصاد واقعی در هم تنیده شود»، شوک‌های کریپتو تأثیرات بسیار بیشتری خواهند داشت.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، بانک تسویه حساب های بین المللی، BIS، بولتن BIS، گزارش BIS، تحقیقات BIS، محققان BIS، مطالعه BIS، بیت کوین، بخش کریپتو، شوک های رمزنگاری، فضای کریپتو، پلتفرم های معاملاتی کریپتو، برنامه ارزهای دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، دارایی های دیجیتال، اقتصاددانان، اقتصاد، شرایط مالی، ثبات مالی، ورشکستگی FTX، تنظیم‌کننده‌های جهانی، سرمایه‌گذاری، حمایت از سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر، نوسانات بازار، داده‌های Onchain، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی کریپتو، زیان‌های خرده‌فروشی، دارندگان کوچکتر، فروپاشی Terra/Luna، فعالیت تجاری، سیستم مالی گسترده‌تر

نظر شما در مورد گزارش BIS در مورد شوک های ارزهای دیجیتال و ضررهای خرده فروشی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.