بر اساس اظهارات سیاستگذاران فدرال رزرو، شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد در دو سال گذشته در 101.331 رسید.

[ad_1] شاخص دلار آمریکا (DXY)، با توجه به اظهارات مقامات فدرال رزرو به بالاترین حد خود در 25 ماه گذشته رسید. سخنرانان فدرال رزرو در هفته از افزایش 50 بیتی بر ثانیه نرخ بهره در نشست 4 تا 5 می حمایت می کنند. پیش بینی قیمت شاخص دلار آمریکا (DXY): گاوها بالاترین قیمت ژانویه 2017

کد خبر : 197599
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
بر اساس اظهارات سیاستگذاران فدرال رزرو، شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد در دو سال گذشته در 101.331 رسید.

[ad_1]

  • شاخص دلار آمریکا (DXY)، با توجه به اظهارات مقامات فدرال رزرو به بالاترین حد خود در 25 ماه گذشته رسید.
  • سخنرانان فدرال رزرو در هفته از افزایش 50 بیتی بر ثانیه نرخ بهره در نشست 4 تا 5 می حمایت می کنند.
  • پیش بینی قیمت شاخص دلار آمریکا (DXY): گاوها بالاترین قیمت ژانویه 2017 را نزدیک به 103.82 هدف قرار می دهند.

شاخص دلار آمریکا، اندازه‌گیری ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز، هفته را با افزایش 0.62 درصدی به پایان رساند و در 101.118 به پایان رسید، اگرچه کمتر از بالاترین سطح 2 سال اخیر در جلسه جمعه در 101.331 بود.

عواملی مانند صحبت فدرال رزرو در طول هفته اشتها را برای دلار افزایش داد. علاوه بر این، افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، پشتوانه دلار آمریکا بود، زیرا بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده، شاخص پایه، در 2.903٪ به پایان رسید، در هفته 2.69٪ برنده شد.

خلاصه سخنرانی فدرال رزرو

روز پنجشنبه، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، افزایش نیم واحدی نرخ بهره را در نشست 4-5 می برکت داد. در همین حال، معاملات آتی بازار پول به طور کامل با افزایش 0.50 درصدی به نرخ صندوق فدرال قیمت گذاری شده است که آن را به 1 درصد افزایش می دهد.

بعداً در روز جمعه و آخرین سخنران فدرال رزرو قبل از قطع شدن نشست ماه مه، رئیس فدرال رزرو کلیولند، لورتا مستر اظهار داشت که او مایل است تا پایان سال به 2.5 درصد خنثی شود. هنگامی که از مستر در مورد افزایش 75 بیت در ثانیه پرسیده شد، افزود که “نیازی نیست در این مرحله به آنجا برویم.” علاوه بر این، او از افزایش 50 bps در ماه مه و چند مورد دیگر پس از آن پشتیبانی کرد.

در جای دیگر، جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، اعتراف کرد که فدرال رزرو پشت منحنی است، اما نه آنطور که همه فکر می کنند، در حالی که اضافه کرد که فدرال رزرو قبلاً 75 واحد در ثانیه افزایش یافته است بدون اینکه جهان به پایان برسد.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، خاطرنشان کرد که فدرال رزرو در چند جلسه “احتمالا” نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه افزایش خواهد داد. با این حال، طبق مصاحبه یاهو فاینانس، او آماده است تا در مورد میزان افزایش مورد نیاز بحث کند. دالی بار دیگر تاکید کرد که فدرال رزرو باید سرعتی سنجیده برای افزایش نرخ بهره بگیرد و تا پایان سال نرخ بهره را تا 2.5 درصد دریافت کند.

هفته پیش رو در ایالات متحده آمریکا

تقویم اقتصادی ایالات متحده شامل سفارشات کالاهای بادوام ماه مارس، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای سه ماهه اول، و هزینه اصلی مصرف شخصی (PCE) برای ماه مارس در قرائت سالانه و ماهانه، در کنار PMI شیکاگو خواهد بود.

تحلیلگران ING انتظار دارند که داده های سه ماهه اول نشان دهد که اقتصاد ایالات متحده با نرخ سالانه 1 تا 1.5 درصد رشد کرده است که کمتر از سه ماهه چهارم سال 2021 با 6.9 درصد است که منعکس کننده موج Omicron از همه گیری است که به طور قابل توجهی بر تحرک تأثیر گذاشته است.

با این حال، داده‌های اخیر به افزایش مجدد فعالیت‌ها اشاره کرده است و ما انتظار داریم که رشد تولید ناخالص داخلی قوی‌تری را برای سه ماهه دوم شاهد باشیم. سفارشات کالاهای بادوام نیز باید بر اساس داده های تولید منطقه ای، گزارش ISM و سفارش های بالاتر هواپیماهای بوئینگ سالم باشد. با این اوصاف، ما پیش‌بینی می‌کنیم که در داده‌های مسکن کمی ضعف بیشتر شود، زیرا افزایش نرخ‌های وام مسکن بخشی از بخار بازار مسکن را از بین می‌برد.»

پیش بینی قیمت شاخص دلار آمریکا (DXY): چشم انداز فنی

همانطور که در نمودار روزانه نشان داده شده است، شاخص دلار آمریکا (DXY) تمایل به سمت بالا خود را حفظ می کند. میانگین‌های متحرک 50 و 200 روزه (DMAs) به ترتیب در 98.487 و 95.459، به خوبی زیر مقدار DXY قرار دارند، که باعث تقویت بیشتر سوگیری صعودی می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) در 67.22 فضای کافی را دارد که DXY قبل از رسیدن به شرایط بیش از حد خرید، در نزدیکی بالاترین قیمت ژانویه 2017 در حدود 103.82، یک گام دیگر به سمت بالا چاپ کند. با این حال، ابتدا باید بر موانعی در مسیر شمال غلبه کند.

اولین مقاومت DXY 102.00 خواهد بود. شکست در بالا، بالاترین قیمت روزانه 24 مارس را در 102.21 نشان می دهد، پس از آن، بالاترین قیمت روزانه 20 مارس 2020 را در 102.99 و سپس بالاترین نوسان 103.82 فوق الذکر را نشان می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.