بر اساس ارزیابی روسیه توسط رویترز، دلار از بالاترین سطح 15 ماهه خود در برابر روبل عقب نشینی کرد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر تصویری 7 نوامبر 2016 در مقابل نمودار سهام دیده می شوند. عکس گرفته شده در 7 نوامبر. رویترز/دادو روویک/تصویر/فایل عکس نوشته چاک میکولایچاک نیویورک (رویترز) – دلار روز دوشنبه در برابر روبل افزایش یافت، اگرچه از بالاترین سطح 15 ماهه اوایل جلسه گذشته

کد خبر : 366765
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
بر اساس ارزیابی روسیه توسط رویترز، دلار از بالاترین سطح 15 ماهه خود در برابر روبل عقب نشینی کرد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر تصویری 7 نوامبر 2016 در مقابل نمودار سهام دیده می شوند. عکس گرفته شده در 7 نوامبر. رویترز/دادو روویک/تصویر/فایل عکس

نوشته چاک میکولایچاک

نیویورک (رویترز) – دلار روز دوشنبه در برابر روبل افزایش یافت، اگرچه از بالاترین سطح 15 ماهه اوایل جلسه گذشته بود، در حالی که به دنبال اظهارات دیپلمات ارشد ارزی کشور، ین ژاپن در برابر دلار آمریکا اندکی افزایش یافت.

مقامات ارشد روسیه روز دوشنبه در اطراف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تجمع کردند در حالی که رسانه های دولتی گفتند که مقامات هنوز در حال تحقیق در مورد رهبر مزدور یوگنی پریگوژین هستند که به نظر می رسد شورش آخر هفته او تهدیدی بزرگ برای حکومت 23 ساله رهبر روسیه است.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA در نیو گفت: «ما آن تشدید سریع و به همان اندازه کاهش تنش را داشتیم و این به شما نشان می‌دهد که این یک تهدید جدی برای پوتین برای موافقت با شرایط معامله با پریگوژین بود. یورک.

واقعاً به نظر می‌رسد که تمرکز احتمالاً به عقب برمی‌گردد تا زمانی که درک واضح‌تری از آن به کاهش رشد جهانی که شاهد آن هستیم، داشته باشیم.»

روبل روسیه پس از رسیدن به ضعیف ترین سطح خود از مارس 2022، 0.90 درصد در برابر دلار آمریکا به 84.40 در هر دلار کاهش یافت.

پس از اینکه ماساتو کاندا، معاون وزیر دارایی در امور بین‌الملل گفت ژاپن هیچ گزینه‌ای را در واکنش‌های احتمالی به حرکت‌های ارزی بیش از حد رد نمی‌کند، دلار در برابر ین کاهش یافت.

ین ژاپن 0.11 درصد در برابر دلار آمریکا به 143.52 در هر دلار تقویت شد. بانک مرکزی ژاپن آخرین بار زمانی که حدود 145 دلار معامله شد، در ین مداخله کرد.

مویا گفت: “هر وقت مداخله کردید و دیدید که کمی کار می کند و سپس قیمت به جایی که در گذشته مداخله کرده اید باز می گردد، مثل اوه، دوباره شروع به فک زدن کنید.”

پول ژاپن تحت فشار قرار گرفته است زیرا بانک ژاپن سیاست پولی نرم خود را حفظ کرده است، در حالی که بانک های مرکزی در سراسر جهان مسیر سریع افزایش نرخ بهره را برای مبارزه با تورم سرسختانه آغاز کرده اند.

در حالی که نگرانی ها در مورد کند شدن اقتصاد جهانی در بحبوحه اقدامات سختگیرانه بانک های مرکزی ادامه دارد، قیمت 0.01 درصد کاهش یافت و به 102.730 رسید.

پیش از اظهارات کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا در مجمع بانکداری مرکزی اروپا در سینترا، یورو با 0.16 درصد افزایش به 1.0906 دلار رسید.

داده‌های قبلی در منطقه نشان می‌دهد که روحیه تجاری آلمان برای دومین ماه متوالی در ژوئن بدتر شده است و نشان می‌دهد که بزرگترین اقتصاد اروپا با نبردی سخت برای رهایی از رکود مواجه است.

استرلینگ آخرین بار با 0.03 درصد کاهش در روز، 1.2707 دلار معامله شد.

در آسیا، دلار پس از رسیدن به بالاترین حد در 7 ماه گذشته با 0.40٪ افزایش نسبت به بازارهای دریایی به 7.2442 دلار رسید، زیرا سرمایه گذاران برای اقدامات حمایتی بیشتر آماده می شوند زیرا چین روز دوشنبه از تعطیلات بازگشت. انتظار می‌رفت که اقدامات محرک بیشتر از سوی پکن، بهبود اقتصادی چین را تقویت کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.