بر اساس ادعای بازرس ارشد، بلاروس میلیون‌ها دلار ارز رمزنگاری شده را ضبط کرده است – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] رئیس کمیته تحقیقات این کشور در مصاحبه اخیر فاش کرد که مقامات بلاروس بر توقیف ارزهای دیجیتال تسلط یافته اند. این مقام عالی رتبه مجری قانون ادعا می کند که دولت قبلا دارایی های رمزنگاری شده به ارزش میلیون ها دلار را مصادره کرده است. گفته می شود که شرکت ها به دولت بلاروس

کد خبر : 211954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
بر اساس ادعای بازرس ارشد، بلاروس میلیون‌ها دلار ارز رمزنگاری شده را ضبط کرده است – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

رئیس کمیته تحقیقات این کشور در مصاحبه اخیر فاش کرد که مقامات بلاروس بر توقیف ارزهای دیجیتال تسلط یافته اند. این مقام عالی رتبه مجری قانون ادعا می کند که دولت قبلا دارایی های رمزنگاری شده به ارزش میلیون ها دلار را مصادره کرده است.

گفته می شود که شرکت ها به دولت بلاروس در زمینه توقیف رمزارز کمک می کنند

دیمیتری گورا، رئیس کمیته تحقیقاتی کشور، به کانال دولتی ONT گفت: بلاروس باید با چالش نحوه توقیف ارزهای دیجیتال زمانی که برای اولین بار در تجارت مواد مخدر و بعداً در جنایات اقتصادی مورد استفاده قرار گرفت، مقابله می کرد. وی افزود که سازمان های مجری قانون باید راهی برای مصادره چنین دارایی های دیجیتالی بیابند و قبلاً رمزارزهایی به ارزش صدها میلیون روبل بلاروس (میلیون ها دلار آمریکا) را توقیف کرده اند.

بر اساس ادعای بازپرس ارشد، بلاروس میلیون‌ها دلار را در رمزارز ضبط کرده است
دیمیتری گورا. منبع: ONT

جمهوری شوروی سابق، متحد نزدیک روسیه، با فرمان ریاست جمهوری که در ماه مه 2018 لازم الاجرا شد، فعالیت های رمزنگاری مختلف را قانونی کرد. این سند معافیت های مالیاتی و مشوق های دیگری را برای مشاغل ارزهای دیجیتال که به عنوان ساکنان پارک های فناوری (HTP) فعالیت می کنند، معرفی کرد. در مینسک در راستای تلاش برای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور.

در مارس 2021، رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو با اشاره به نمونه چین به تشدید احتمالی مقررات رمزنگاری کشور اشاره کرد. با این حال، مقامات HTP بعداً اصرار کردند که مقامات بلاروس هیچ قصدی برای اتخاذ قوانین سختگیرانه‌تر برای صنعت ندارند. علاوه بر این، وزارت دارایی اصلاحاتی را پیشنهاد کرد تا صندوق‌های سرمایه‌گذاری بتوانند دارایی‌های دیجیتال را به دست آورند.

در آوریل سال جاری، وزارت دادگستری یک رویه قانونی را تصویب کرد که اجازه توقیف وجوه رمزنگاری را به عنوان بخشی از اقدامات اجرایی داد. فرمان دیگری از سوی لوکاشنکو در فوریه اجرا می شود که دستور ایجاد یک ثبت ویژه برای کیف پول های رمزنگاری شده برای مقاصد غیرقانونی را صادر کرد.

دیمیتری گورا در ادامه به نقل قولی از “زیر دستان پیشرفته” خود گفت که ارز دیجیتال فقط “سطل زباله دیجیتالی” است. بر این اساس، من این وظیفه را تعیین کردم: دولت ما برای جبران خسارت وارده به پول نیاز دارد. بیایید در مورد چگونگی کسب درآمد از زباله فکر کنیم. من وارد جزئیات نمی‌شوم، اما ما یاد گرفته‌ایم که چگونه این کار را انجام دهیم… مکانیسم‌هایی وجود دارد که به ما امکان می‌دهد با این مسائل و کاملاً موفقیت‌آمیز برخورد کنیم.» او توضیح داد.

این مجری نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هم ارگان های دولتی و هم سازمان های تجاری در این روند دخیل هستند. گورا اظهار داشت که در نتیجه “مبلغی که قبلاً به شکل پول خوب و معمولی است در حساب کمیته تحقیق است.”

برچسب ها در این داستان

الکساندر لوکاشنکو، بلاروس، بلاروس، مصادره، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فرمان، احکام، htp، کمیته تحقیق، بازپرس، اجرای قانون، لوکاشنکو، رئیس جمهور، مقررات، مقررات، توقیف

آیا انتظار دارید بلاروس سیاست های خود را در مورد ارزهای دیجیتال تغییر دهد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.