برینک کمک مالی را برای بررسی BIP324 توسط سباستین فالبسونر برای افزایش مقاومت در برابر سانسور بیت کوین تمدید کرد.

[ad_1] مرکز تحقیق و توسعه بیت کوین، برینک، از تمدید کمک مالی یک ساله برای سباستین فالبسونر، که به نام theStack نیز شناخته می شود، خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: “به عنوان بخشی از درخواست تمدید کمک مالی خود، او بر اهمیت حمل و نقل BIP324 نسخه 2 P2P و اینکه چرا قصد

کد خبر : 363873
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
برینک کمک مالی را برای بررسی BIP324 توسط سباستین فالبسونر برای افزایش مقاومت در برابر سانسور بیت کوین تمدید کرد.

[ad_1]


مرکز تحقیق و توسعه بیت کوین، برینک، از تمدید کمک مالی یک ساله برای سباستین فالبسونر، که به نام theStack نیز شناخته می شود، خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: “به عنوان بخشی از درخواست تمدید کمک مالی خود، او بر اهمیت حمل و نقل BIP324 نسخه 2 P2P و اینکه چرا قصد دارد زمان بررسی خود را برای پروژه صرف کند، تاکید کرد.”

هدف BIP324 رسیدگی به آسیب پذیری لایه ارتباطی همتا به همتا (P2P) بیت کوین است، جایی که پیام ها در حال حاضر به صورت رمزگذاری نشده ارسال می شوند. سباستین نیاز به رمزگذاری فرصت طلبانه بین گره های بیت کوین برای مبارزه با سانسور، نقض حریم خصوصی و سایر حملات را برجسته می کند. او توضیح می‌دهد، «BIP324 سعی می‌کند با افزودن رمزگذاری فرصت‌طلبانه بین گره‌های بیت‌کوین، با این کمبودها مقابله کند و انجام این حملات را برای دشمنان به‌طور قابل‌توجهی سخت‌تر کند».

این پیشنهاد شامل پروتکلی است که شروع ارتباطات بین همتایان را پنهان می کند و اطمینان می دهد که حداقل اطلاعات برای ناظران خارجی آشکار می شود. این از طریق استفاده از ElligatorSwift، یک طرح رمزگذاری نقطه منحنی بیضوی مدرن به دست می آید. علاوه بر این، یک تکه اضافی از بایت‌های تصادفی، که به عنوان “آشغال” شناخته می‌شوند، در طول شروع اتصال رد و بدل می‌شوند تا اندازه بسته‌ها را بیشتر مبهم کند و مانع شناسایی توسط مهاجمان بالقوه شود.

سباستین شیفتگی خود را نسبت به رویکرد شبه تصادفی BIP324 ابراز کرد و اظهار داشت: “اگر جهانی را تصور کنیم که در آن پروتکل حمل و نقل رمزگذاری شده v2 عمدتاً استفاده می شود … سانسور هر شرکت کننده بیت کوین در سطح شبکه به طور قابل توجهی سخت تر خواهد شد.” او تاکید می‌کند که بازرسی عمیق بسته‌ها و حملات انسان در میانه برای اجرا بسیار چالش‌برانگیزتر می‌شوند.

برینک با درک اهمیت BIP324 برای اطمینان از مقاومت در برابر سانسور بیت کوین در لایه P2P، کمک هزینه نیمه وقت سباستین را برای یک سال دیگر تمدید کرد. سباستین قصد دارد تا بررسی‌های کاملی از کد انجام دهد، درخواست‌های کشش باقی‌مانده BIP324 را آزمایش کند، و یک گره سازگار با BIP324 در دسترس عموم را پس از در دسترس بودن یک درخواست کشش کاربردی اجرا کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.