برینارد فدرال رزرو می گوید مبارزه با تورم “تا زمانی که طول بکشد” ادامه خواهد داشت.

[ad_1] برینارد گفت: «در مقطعی، ریسک‌هایی که سیاست فدرال رزرو برای رشد اقتصادی ایجاد می‌کند افزایش می‌یابد و ارزیابی بانک مرکزی «دوطرفه‌تر می‌شود». اما برینارد در اظهاراتی که برای تحویل به اتاق تهاتر و موسسه سیاست بانکی آماده شده است، گفت: در حال حاضر، “سیاست پولی باید برای مدتی محدود کننده باشد تا اطمینان حاصل

کد خبر : 252265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۳
برینارد فدرال رزرو می گوید مبارزه با تورم “تا زمانی که طول بکشد” ادامه خواهد داشت.

[ad_1]

برینارد گفت: «در مقطعی، ریسک‌هایی که سیاست فدرال رزرو برای رشد اقتصادی ایجاد می‌کند افزایش می‌یابد و ارزیابی بانک مرکزی «دوطرفه‌تر می‌شود».

اما برینارد در اظهاراتی که برای تحویل به اتاق تهاتر و موسسه سیاست بانکی آماده شده است، گفت: در حال حاضر، “سیاست پولی باید برای مدتی محدود کننده باشد تا اطمینان حاصل شود که تورم در حال کاهش است” تا هدف 2 درصدی فدرال رزرو.

برینارد گفت، اگرچه کاهش نرخ تورم در ماه جولای “خوش آمد” بود، فدرال رزرو به “چند ماه قرائت تورم ماهانه پایین نیاز دارد تا مطمئن شود که تورم به 2٪ کاهش می یابد.”

او گفت: تصمیم ما محکم است. “اگر تاریخ راهنما باشد، مهم است که از خطر عقب نشینی خیلی زود جلوگیری شود” و کاهش نرخ بهره قبل از اینکه تورم تحت کنترل باشد.

برینارد آخرین مقام ارشد فدرال رزرو است که پس از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در یک سخنرانی ماه گذشته، زمینه را برای مبارزه طولانی با بدترین شیوع تورم در 40 سال گذشته فراهم کرد و هزینه های بالقوه آن را یادداشت کرد. استفاده او از عبارت «تا زمانی که طول بکشد» بازتاب قول‌های بانک‌های مرکزی دیگر در گذشته برای انجام «هر کاری که لازم است» برای نجات اقتصادشان از بحران بود – با اعمال همان سطح تعهد برای کاهش قیمت‌ها.

برینارد خاطرنشان کرد که رشد در حال کاهش است، اما فدرال رزرو همچنان باید مطمئن شود که تورم کنترل می شود.

به گفته او، این احتمال وجود دارد که بازار کار قوی فعلی ایالات متحده به این معنی باشد که از دست دادن شغل ممکن است محدودتر از کندی‌های گذشته باشد، و کسب‌وکارها تمایل دارند به جای متوسل شدن به اخراج، کارکنانی را که به سختی پیدا می‌کنند نگه دارند.

او گفت: «این ممکن است به این معنی باشد که کاهش تقاضای کل منجر به افزایش کمتری در بیکاری نسبت به رکودهای قبلی خواهد شد.» اما هنوز برای نتیجه گیری قطعی زود است.»

نشست بعدی فدرال رزرو در 20 تا 21 سپتامبر برگزار می شود و انتظار می رود افزایش نرخ دیگری را به میزان نصف یا سه چهارم یک درصد تصویب کند.

به نظر نمی رسید که برینارد در اظهارات آماده شده خود به هیچ سمتی متمایل شود و فقط گفت که سیاست «به سمت یک موضع محدودکننده مناسب حرکت خواهد کرد». معامله گران در قراردادهای مرتبط با نرخ وجوه فدرال انتظار افزایش بیشتر را دارند.

(گزارش هاوارد اشنایدر و آن سافیر؛ ویرایش توسط آندریا ریچی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.