بریز 4.5 میلیون در دور جمع آوری کمک جمع آوری کرد – مجله بیت کوین

Breez، ارائه‌دهنده خدمات راه‌حل لایتنینگ، 4.5 میلیون دلار را در دور سرمایه‌گذاری بیش از حد که توسط ego death capital و Entrée Capital هدایت می‌شود، جمع‌آوری کرده است. سایر صندوق‌های صنعتی که شرکت کردند عبارتند از Hivemind Ventures، Fulgur Ventures، Lightning Ventures، Hashkey Capital، Hawk Digital Innovation و Bitcoiner Ventures. در یک بیانیه مطبوعاتی که

کد خبر : 293893
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بریز 4.5 میلیون در دور جمع آوری کمک جمع آوری کرد – مجله بیت کوین



Breez، ارائه‌دهنده خدمات راه‌حل لایتنینگ، 4.5 میلیون دلار را در دور سرمایه‌گذاری بیش از حد که توسط ego death capital و Entrée Capital هدایت می‌شود، جمع‌آوری کرده است. سایر صندوق‌های صنعتی که شرکت کردند عبارتند از Hivemind Ventures، Fulgur Ventures، Lightning Ventures، Hashkey Capital، Hawk Digital Innovation و Bitcoiner Ventures.

در یک بیانیه مطبوعاتی که برای مجله بیت کوین ارسال شد، روی شینفلد، مدیرعامل بریز، در مورد رویکرد لایتنینگ به عنوان سرویس (LaaS) شرکت اظهار نظر کرد و گفت: «هدف ما همچنان ارائه لایتنینگ به توده‌ها است، همانطور که در روز اول بود. LaaS یک تکامل طبیعی به سمت آن هدف است. از نظر مفهومی، این بهترین راه برای مقیاس جهانی لایتنینگ بدون قربانی کردن ارزش‌ها و ویژگی‌هایی است که ارز نهایی تاریخ بیت کوین را تبدیل می‌کند.

این شرکت لایتنینگ را به‌عنوان یک سرویس اینگونه توصیف می‌کند: «…رویکرد جدید رویایی بریز برای آوردن پرداخت‌های خرد بیت‌کوین تقریباً آنی و بدون اصطکاک به جریان اصلی جهانی».

در رابطه با افزایش حقوق، جف بوث، یک شریک عمومی در ego death capital، اظهار داشت که «روی و تیمش از برترین توسعه دهندگان لایتنینگ در این سیاره هستند. علاوه بر این، مهارت‌های تفکر انتقادی و توانایی اجرایی روی، ما را بسیار هیجان زده می‌کند تا از روی و دیدگاه او برای تحقق LaaS حمایت کنیم.»

لایتنینگ یک راه حل لایه 2 است که بر روی بیت کوین ساخته شده است که انتقال تقریباً آنی پرداخت ها را با کارمزدهای بسیار کاهش می دهد. این فناوری به عنوان راهی برای حل بسیاری از مشکلاتی که منتقدان بیت‌کوین به عنوان محدودیت‌های این فناوری برجسته می‌کنند، تبلیغ می‌شود. در حالی که هنوز در جامعه در مورد توانایی آن برای تحقق این هدف تردید وجود دارد، دیگران معتقدند که این بهترین گزینه ارائه شده برای مقیاس بیت کوین است.

Breez به عنوان یک مشتری لایتنینگ شروع به کار کرد و خدماتی مانند نرم افزار نقطه فروش لایتنینگ و پخش کننده پادکست بومی را ارائه کرد.

اکنون، Breez به سمت هدف غیرمتمرکز کردن توسعه برنامه‌های کاربردی جدید مبتنی بر لایتنینگ و موارد استفاده از طریق لایتنینگ SDK غیرقانونی خود می‌رود. Breez امیدوار است از طریق ارائه محصولات خود نشان دهد که لایتنینگ راه حل لایه 2 برای مقیاس بندی بیت کوین برای پذیرش است.

Breez قبلاً سرمایه‌گذاری‌هایی را از Seetee، زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری نروژی Aker متمرکز بر بیت‌کوین، و سرمایه‌گذاری از بنیاد حقوق بشر دریافت کرده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.