بریتانیا 1.3 میلیارد پوند کمک نظامی بیشتر به اوکراین ارائه می کند

نوشته اندرو مک اسکیل لندن (رویترز) – انگلیس اعلام کرد که 1.3 میلیارد پوند (1.60 میلیارد دلار) به عنوان حمایت نظامی و کمک به اوکراین ارائه خواهد کرد و این تعهد را پیش از تماس ویدیویی برنامه ریزی شده روز یکشنبه رهبران گروه هفت با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، انجام داد. نخست وزیر جانسون

کد خبر : 203850
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۷
بریتانیا 1.3 میلیارد پوند کمک نظامی بیشتر به اوکراین ارائه می کند


نوشته اندرو مک اسکیل

لندن (رویترز) – انگلیس اعلام کرد که 1.3 میلیارد پوند (1.60 میلیارد دلار) به عنوان حمایت نظامی و کمک به اوکراین ارائه خواهد کرد و این تعهد را پیش از تماس ویدیویی برنامه ریزی شده روز یکشنبه رهبران گروه هفت با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، انجام داد.

نخست وزیر جانسون از زمانی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 24 فوریه حمله را آغاز کرد، یکی از قوی ترین حامیان تلاش های اوکراین برای مقاومت در برابر نیروهای روسیه بوده است. دولت جانسون موشک های ضد تانک، سیستم های دفاع هوایی و سایر سلاح ها را به اوکراین ارسال کرده است.

این تعهد جدید تقریباً تعهدات قبلی بریتانیا در مورد اوکراین را دو برابر می‌کند و دولت گفت که این بالاترین میزان هزینه در یک درگیری از زمان جنگ در عراق و افغانستان است، اگرچه جزئیات این محاسبه را ارائه نکرد.

جانسون در بیانیه ای گفت: «حمله وحشیانه پوتین نه تنها باعث ویرانی بی حد و حصر در اوکراین می شود، بلکه صلح و امنیت در سراسر اروپا را نیز تهدید می کند». هفته گذشته او اولین رهبر غربی بود که از زمان آغاز تهاجم در پارلمان اوکراین سخنرانی کرد.

رهبران کشورهای گروه 7 – بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و ایالات متحده – روز یکشنبه، یک روز قبل از جشن روز پیروزی روسیه، که پایان جنگ جهانی است، دیدار مجازی خود را با زلنسکی برگزار خواهند کرد. دوتا در اروپا

بریتانیا گفت که هزینه های اضافی برای اوکراین از ذخیره ای که توسط دولت برای مواقع اضطراری استفاده می شود، تامین می شود.

دولت همچنین گفت که جانسون در اواخر این ماه میزبان نشستی از شرکت‌های دفاعی پیشرو خواهد بود تا درباره افزایش تولید در پاسخ به افزایش تقاضای ایجاد شده توسط جنگ در اوکراین بحث کند.

در حالی که بریتانیا کمک های نظامی قابل توجهی ارائه کرده است، اما تاکنون تعداد نسبتا کمی از بیش از 5 میلیون اوکراینی که از کشور خود فرار کرده اند را پذیرفته است. دولت بریتانیا روز شنبه اعلام کرد که تاکنون بیش از 86000 ویزا برای اوکراینی ها صادر کرده است که از این تعداد حدود 27000 ویزا به بریتانیا رسیده است.

(گزارش توسط اندرو مک اسکیل؛ ویرایش توسط فرانسیس کری)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.