بریتانیا شاهد بهبود “موسیقی خلق و خو” در پروتکل ایرلند شمالی است

[ad_1] این رویداد در کنفرانس حزب محافظه کار در بیرمنگام، مرکز انگلستان، شاهد نرم شدن لحن برخی از تندروهای سابق در مناقشه با اتحادیه اروپا بود که با تغییر لحن جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه، که رهبری مذاکرات را بر عهده دارد، مطابقت داشت. من عوارض را درک می کنم و شاید می توانستیم کمی

کد خبر : 262423
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۵۱
بریتانیا شاهد بهبود “موسیقی خلق و خو” در پروتکل ایرلند شمالی است

[ad_1]

این رویداد در کنفرانس حزب محافظه کار در بیرمنگام، مرکز انگلستان، شاهد نرم شدن لحن برخی از تندروهای سابق در مناقشه با اتحادیه اروپا بود که با تغییر لحن جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه، که رهبری مذاکرات را بر عهده دارد، مطابقت داشت.

من عوارض را درک می کنم و شاید می توانستیم کمی بهتر و زودتر آنها را درک کنیم. اما اکنون به نظر می رسد که موسیقی حال و هوا در حال تغییر است و من بسیار امیدوارم که ما راه حل هایی پیدا کنیم.

بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم پروتکل را در بستر بگذاریم، مجمع را به راه بیندازیم و سپس همه بتوانند در یک ایرلند شمالی صلح آمیز و مرفه به جلو حرکت کنند.

هم بریتانیا و هم اتحادیه اروپا با پروتکل ایرلند شمالی موافقت کردند تا راهی برای جلوگیری از برقراری مجدد کنترل‌های مرزی بین استان ایرلند شمالی که تحت کنترل بریتانیا اداره می‌شود و ایرلند عضو اتحادیه اروپا پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، که به عنوان کلیدی برای حفظ صلح در جزیره تلقی می‌شود.

هیتون هریس گفت که این پروتکل برای پیچیده‌تر کردن تجارت بین ایرلند شمالی و بریتانیا نوشته نشده بود، اما این کار انجام شده است و باید دوباره مذاکره شود تا اتحادیه‌گرایان دوباره به مجری استورمونت واگذار شده بپیوندند.

او افزود که هفته گذشته در تماسی با ماروس سفکوویچ و ماروس سفکوویچ، مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا، «بحث‌ها با ذوق و شوق دوباره آغاز شد».

هیتون هریس زمانی ریاست گروه تحقیقاتی اروپا (ERG) را با استیو بیکر، که خود را «مرد سخت برگزیت» می‌نامید، برعهده داشت. بیکر شورش قانونگذاران علیه توافق ترزا می را سازماندهی کرد و برای شکل سخت تری از برگزیت فشار آورد.

بیکر گفت که با “عزم وحشیانه” برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، متأسف است که چگونه ممکن است به روابط با این اتحادیه آسیب برساند.

بیکر گفت: «با فروتنی می‌خواهم بپذیرم و اذعان کنم که من و دیگران همیشه به گونه‌ای رفتار نکرده‌ایم که ایرلند و اتحادیه اروپا را تشویق کند به ما اعتماد کنند.

من از این بابت متاسفم، زیرا روابط با ایرلند در جایی که باید باشد نیست، و همه ما باید برای بهبود آنها بسیار سخت تلاش کنیم.

(گزارش توسط آلیستر اسموت؛ ویرایش توسط فرانک جک دانیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.