بریتانیا دستور بازنگری در قراردادهای انرژی بخش دولتی روسیه را صادر کرد

[ad_1] در کنار متحدان، بریتانیا به دنبال فلج کردن اقتصاد روسیه از طریق تحریم‌های گسترده در واکنش به حمله به اوکراین است، اما از تحریم شرکت‌های اصلی انرژی روسیه خودداری کرده است. استیو بارکلی وزیر دولت در بیانیه‌ای گفت: «پول‌های دولتی نباید ماشین جنگی پوتین (ولادیمیر رئیس‌جمهور روسیه) را تأمین مالی کند. ما از بیمارستان‌ها،

کد خبر : 184592
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
بریتانیا دستور بازنگری در قراردادهای انرژی بخش دولتی روسیه را صادر کرد

[ad_1]

در کنار متحدان، بریتانیا به دنبال فلج کردن اقتصاد روسیه از طریق تحریم‌های گسترده در واکنش به حمله به اوکراین است، اما از تحریم شرکت‌های اصلی انرژی روسیه خودداری کرده است.

استیو بارکلی وزیر دولت در بیانیه‌ای گفت: «پول‌های دولتی نباید ماشین جنگی پوتین (ولادیمیر رئیس‌جمهور روسیه) را تأمین مالی کند.

ما از بیمارستان‌ها، شوراها و سایر سازمان‌ها در سراسر بخش دولتی می‌خواهیم که فوراً تمام راه‌هایی را که می‌توانند برای قطع روابط تجاری خود با روسیه پیش‌تر بروند، بررسی کنند.»

این می‌تواند بر شرکت‌های مرتبط با روسیه که گاز را از بازار عمده‌فروشی می‌خرند و در آن می‌فروشند، تأثیر بگذارد.

بازاریابی و بازرگانی گازپروم (GM&T)، که متعلق به روسیه است اما در بریتانیا به ثبت رسیده است، دارای یک واحد بریتانیایی است که به عنوان گازپروم انرژی تجارت می کند و 21 درصد از مشتریان صنعتی و تجاری کشور از جمله خدمات بهداشت ملی و سایر نهادهای بخش عمومی را تامین می کند.

GM&T در ماه مارس به سختی از ورشکستگی جلوگیری کرد. در صورت فروپاشی، این امر می تواند بازار گاز اروپا را به آشفتگی بکشاند و احتمالاً مستلزم مداخله پرهزینه توسط یک مدیر خاص خواهد بود.

گازپروم انرژی فورا به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. GM&T به یک درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است. گازپروم انرژی قبلاً در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود گفته بود که شرکت مادرش GM&T گاز را از بازارهای انرژی عمده‌فروشی تامین می‌کند و به گاز عرضه‌شده از روسیه وابسته نیست. در این بیانیه آمده است: «ما همچنین قرارداد گازی با روسیه نداریم.

بریتانیا شرکت انرژی مصرفی Bulb را در سال گذشته تحت مدیریت ویژه ای قرار داد و دولت خسارات آن را که طبق برآوردهای رسمی حدود 2.2 میلیارد پوند است پوشش داد.

دولت بریتانیا اعلام کرده است که واردات نفت روسیه را تا پایان سال جاری متوقف خواهد کرد و در حال کار بر روی یک استراتژی انرژی جدید برای پایان دادن به هرگونه اتکا به گاز روسیه است که در حال حاضر کمتر از 4 درصد از عرضه بریتانیا را تشکیل می دهد.

آخرین توصیه در یک دستورالعمل خط مشی تدارکات آمده است.

در این بیانیه آمده است: “شما باید قبل از اقدام برای فسخ قرارداد تامین انرژی موجود برای اطمینان از در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن منبع جایگزین تامین انرژی، از یک متخصص انرژی و/یا یک سازمان خرید بخش دولتی مربوطه مشاوره بگیرید.”

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، نیروهای خود را برای آنچه که او «عملیات نظامی ویژه» برای غیرنظامی‌سازی و «غیره‌زدایی» اوکراین می‌خواند، به اوکراین فرستاد. اوکراین و غرب می گویند پوتین یک جنگ تهاجمی غیرقابل تحریک را به راه انداخت.

(گزارش توسط ویلیام جیمز، ویرایش توسط کایلی مک للان، کیت هولتون و جین مریمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.