برگزاری گردشگری حکمت و فلسفه در تخت فولاد

[ad_1] ایسنا/اصفهان دهمین گنجوارۀ بازدید از گنجینه‌های کمتردیده شدۀ تخت فولاد که با عنوان «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد» شناخته می‌شود، هم‌زمان با روز نکوداشت اصفهان و با محور حکمت و فلسفه برگزار می‌شود. یکی از رویدادهای گردشگری که از اسفندماه ۱۴۰۱ در مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد آغاز شد، «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و

کد خبر : 433074
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
برگزاری گردشگری حکمت و فلسفه در تخت فولاد

[ad_1]

ایسنا/اصفهان دهمین گنجوارۀ بازدید از گنجینه‌های کمتردیده شدۀ تخت فولاد که با عنوان «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد» شناخته می‌شود، هم‌زمان با روز نکوداشت اصفهان و با محور حکمت و فلسفه برگزار می‌شود.

یکی از رویدادهای گردشگری که از اسفندماه ۱۴۰۱ در مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد آغاز شد، «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد» نام دارد که به‌صورت رویدادهای گردشگری و با هدف شناساندن ظرفیت‌ها و جذابیت‌های تخت فولاد در موضوع‌های مختلف برگزارشده است.

بر این اساس و تا کنون ۹ رویداد تخصصی و موضوع‌محور با نام‌ گنجواره و با هدف به تصویرکشیدن ظرفیت‌های پنهان این گورستان تاریخی برگزارشده است.

گنجواره اول، «آب و آیین» نام داشت که با رویکرد آشنایی با سازه‌ها و عناصر مرتبط با آب برگزار شد. در ادامه نیز گنجوارۀ «طاق بهشت» با موضوع گنبدهای تخت فولاد، گنجواره «زنان مشهور در تخت فولاد»، گنجواره «نقش جان» با موضوع آشنایی با مؤثرین و شهدای انقلاب اسلامی آرمیده در تخت فولاد، گنجواره «مشاهیر دوستدار اصفهان»، «شهدای پنج رمضان»، «جانم سلام»، «تخت فولاد در آینه محرم» برگزارشدند و نهمین گنجواره نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد نیز به موضوع «هنر خوشنوسی» اختصاص داشت.

در ادامۀ برگزاری رویداد «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد» و در دهمین گنجواره، حکمت و فلسفه، محور بازدید قرارگرفته و این رویداد با نام «گردشگری حکمت و فلسفه» برگزار خواهدشد.

گنجوارۀ دهم تخت فولاد در تاریخ یکم آذرماه ساعت ۱۵ برگزار خواهدشد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این تور تخصصی می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

برگزاری گردشگری حکمت و فلسفه در تخت فولاد

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.