برگزاری نهمین گنجواره تخصصی با محور هنر خوشنویسی

[ad_1] ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری نهمین گنجوارۀ بازدید از گنجینه‌های کمتردیده شدۀ تخت فولاد با محور هنر خوشنوسی خبر داد. هادی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا کنون، تعداد ۸ رویداد تخصصی و موضوع‌محور با هدف به تصویرکشیدن ظرفیت‌های پنهان

کد خبر : 413011
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
برگزاری نهمین گنجواره تخصصی با محور هنر خوشنویسی

[ad_1]

ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری نهمین گنجوارۀ بازدید از گنجینه‌های کمتردیده شدۀ تخت فولاد با محور هنر خوشنوسی خبر داد.

هادی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا کنون، تعداد ۸ رویداد تخصصی و موضوع‌محور با هدف به تصویرکشیدن ظرفیت‌های پنهان تخت فولاد و با نام‌های «زنان مشهور در تخت فولاد»، «شهدا و موثرین تخت فولاد»، «طاق بهشت»، «آب و آیین»، «مشاهیر دوستدار اصفهان»، «شهدای پنج رمضان»، «جانم سلام»، «تخت فولاد در آینه محرم» برگزارشده که مورداستقبال شرکت‌کنندگان و شهروندان قرار گرفته است.

او مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد را دارای ظرفیت‌های فراوان گردشگری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه روز هنر خوشنویسی قرار داریم، گنجواره نهم بر محور هنر و خوشنویسی قرار گرفت.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: در نهمین گنجواره تخصصی که ادامۀ سلسله رویدادهای «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد» است به خط میرعماد حسنی در تکیه میرفندرکسی، خط درویش عبدالمجید طالقانی از شکسته‌نویسان بزرگ ایران و جهان، یادگاری و کنج نویسی تکیه خاتون آبادی، کتیبه‌های تکیه کازرونی، کتیبه سردر ورودی مسجد رکن الملک، نمایشگاه معرفی خوشنویسان مدفون در تخت فولاد و همچنین به نمایش برخی آثار خوشنویسی فاخر و ارزشمند در تخت فولاد پرداخته خواهدشد.

نظری با اشاره به هدف از این گنجواره‌ها که به‌صورت رویدادهای گردشگری برگزار می‌شود، افزود: شناساندن ظرفیت‌ها و جذابیت‌های تخت فولاد در موضوع‌های مختلف، هدف مهم رویدادهای «گنجواره‌؛ نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد» است که با انتخاب یک موضوع در هر گنجواره، بخش‌هایی از تخت فولاد بازدید و مطالعه می‌شود.

او اضافه کرد: نهمین گنجواره نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد با موضوع «هنر خوشنوسی» در تاریخ ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد و نقطه آغاز این تور ساعت ۱۵:۰۰ در تکیه واله است. همچنین علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این تور تخصصی می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

برگزاری نهمین گنجواره تخصصی با محور هنر خوشنویسی

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.