برگزاری تور گردشگری دوچرخه‌سواری در سرخه

[ad_1] ایسنا/سمنان مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه از برگزاری تور گردشگری دوچرخه‌سواری در سرخه خبر داد. حسن عربی 30 مهرماه 1402 بااعلام این خبر اظهار کرد: برای ارتقای سلامت در جامعه و ترویج فرهنگ گردشگری در این شهرستان، تور دوچرخه‌سواری با حضور بیش از 35 نفر از شهروندان در روز پنجشنبه 27

کد خبر : 419076
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
برگزاری تور گردشگری دوچرخه‌سواری در سرخه

[ad_1]

ایسنا/سمنان مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه از برگزاری تور گردشگری دوچرخه‌سواری در سرخه خبر داد.

حسن عربی 30 مهرماه 1402 بااعلام این خبر اظهار کرد: برای ارتقای سلامت در جامعه و ترویج فرهنگ گردشگری در این شهرستان، تور دوچرخه‌سواری با حضور بیش از 35 نفر از شهروندان در روز پنجشنبه 27 مهرماه 1402 در شهرستان سرخه برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: این تور از استادیوم تختی شهر سرخه شروع‌ و تا روستای هدف گردشگری بیابانک و روستای صوفی‌آباد ادامه داشته است.

عربی گفت: تور گردشگری دوچرخه‌سواری سرخه باهدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان و با مشارکت اداره میراث‌فرهنگی و اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه برگزارشده است.

وی یادآوری کرد: سرخه مرکز شهرستان سرخه در استان سمنان و در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران قرار دارد.
همچنین رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از حضور یک شرکت فعال صنایع‌دستی دامغان در دهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

مجتبی اکبرپور با بیان اینکه دهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران هم‌زمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز از 26 تا 29 مهرماه سال جاری در قالب ۲۲۰ غرفه صنایع‌دستی با حضور تمام استان‌های کشور برگزارشده است، گفت: با حمایت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان، شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان در دهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در شهر تبریز حضور یافت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان افزود: شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان، اولین شرکت تخصصی گوهرتراشی در استان سمنان است که حضور آن در دهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران در تبریز دستاوردهای متعددی ازجمله معرفی استان سمنان به‌عنوان استانی توانمند و با ظرفیت‌های بالا در حوزه صنایع‌دستی را به همراه داشته است

اکبرپور بابیان اینکه این شرکت اولین و تنها مجری برگزاری دوره‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در دبیرستان‌های استان سمنان است و با تلاش جمعی از جوانان و حمایت مسئولان شهرستان در مردادماه ۱۳۹۴ در شهرستان دامغان شروع به فعالیت کرده است، اظهار کرد: ساخت و تولید ابزارآلات و دستگاه‌های گوهرتراشی، برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته گوهرتراشی جهت افراد علاقه‌مند و جویای کار، راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی و تولیدی گوهرتراشی و تأمین اشتغال جهت افراد نیازمند و واجد شرایط گزیده‌ای از خدمات این شرکت است.

وی افزود: تاکنون بیش از هزاران نفر از هنرجویان کار و دانش در شهرستان و استان توسط شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان آموزش‌دیده‌اند و این شرکت با خرید محصولات کارآموزان ضمن حمایت از آن‌ها، اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.