برگزارکنندگان المپیک-پاریس 2024 از تصمیم IOC در مورد مشارکت روسیه تبعیت خواهند کرد

پاریس (رویترز) – پس از آن که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین از هیئت حاکمه خواست تا آنها را از فعالیت های زیاد در این ورزش منع کند، برگزارکنندگان پاریس 2024 تاکید کردند که از تصمیم کمیته بین المللی المپیک در مورد شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در این بازی ها تبعیت خواهند کرد. هفته

کد خبر : 314388
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
برگزارکنندگان المپیک-پاریس 2024 از تصمیم IOC در مورد مشارکت روسیه تبعیت خواهند کرد


پاریس (رویترز) – پس از آن که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین از هیئت حاکمه خواست تا آنها را از فعالیت های زیاد در این ورزش منع کند، برگزارکنندگان پاریس 2024 تاکید کردند که از تصمیم کمیته بین المللی المپیک در مورد شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در این بازی ها تبعیت خواهند کرد.

هفته گذشته کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که شورای المپیک آسیا به ورزشکاران روسی و بلاروسی این شانس را داده است که در آسیا شرکت کنند و اعتراض کیف را برانگیخت که خواستار محرومیت ورزشکاران روسیه به دلیل تهاجم روسیه شده است.

زلنسکی گفت که اجازه دادن به روسیه برای شرکت در بازی‌های 2024 به منزله نشان دادن این است که “ترور به نحوی قابل قبول است”.

بلاروس به مسکو اجازه داده است تا از قلمرو خود به عنوان پایگاهی برای آنچه روسیه “عملیات نظامی ویژه” خود در اوکراین می نامد استفاده کند.

میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس‌جمهور اوکراین روز دوشنبه گفت که کمیته بین‌المللی المپیک «خشونت، کشتار جمعی، ویرانی» را ترویج می‌کند و حضور روسیه در بازی‌ها به منزله «پلتفرمی برای ترویج نسل‌کشی» به این کشور خواهد بود.

پاریس 2024 در بیانیه ای کتبی روز چهارشنبه به رویترز گفت: «در حالی که درگیری ادامه دارد، پاریس 2024 مایل است همبستگی کامل خود را با اوکراین، مردم آن و جنبش های المپیک و پارالمپیک اوکراین که با بحرانی غیرقابل تصور مواجه هستند، ابراز کند. IOC اقدامات متعددی را علیه روسیه و بلاروس انجام داده بود.

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) از فوریه 2022 تحریم‌هایی را اعمال کرده است، از جمله: هیچ رویداد ورزشی بین‌المللی توسط فدراسیون بین‌المللی یا کمیته ملی المپیک در روسیه یا بلاروس سازماندهی یا حمایت نمی‌شود.

«هیچ پرچم، سرود، رنگ یا هر شناسه دیگر این کشورها در هیچ رویداد یا نشست ورزشی، از جمله در همه مکان‌ها نمایش داده نمی‌شود.

“هیچ نماینده ای از دولت یا دولت روسیه به هیچ رویداد ورزشی بین المللی یا نشستی دعوت یا تایید نمی شود.”

بر اساس پاریس 2024، این تحریم‌ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در برخی مسابقات مقدماتی پاریس 2024 تأثیر می‌گذارد.

پاریس 2024 توضیح داد که دست آنها در مورد اینکه چه کسی می تواند برای بازی های تابستانی بعدی واجد شرایط باشد بسته است.

با توجه به حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در بازی‌های پاریس 2024، لازم به یادآوری است که سیستم احراز صلاحیت توسط فدراسیون‌های بین‌المللی، IOC و IPC (کمیته بین‌المللی پارالمپیک) تعیین می‌شود.

آرزوی ما این است که جنبش المپیک، جنبش پارالمپیک و ورزشکاران بازی های پاریس 2024 را با روحیه صلح و احترام به ارزش های برادری و همبستگی تجربه کنند.

بازی های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا آگوست برگزار می شود. 11 و پارالمپیک از 28 اوت تا سپتامبر. 8.

(گزارش توسط جولین پرتوت؛ ویرایش توسط کریستین رادنج)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.