برک آوت Hi Lo وارد شدن در حرکت های بزرگ! – سیستم های معاملاتی – 20 آوریل 2023

[ad_1] این روش معاملاتی برگرفته از ZZ Scalper و برای آنچه که من می گویم برخی از سیگنال های احتمالی بالا تغییر یافته است. متوجه شده ام که وقتی اوج و پایین های قبلی در یک محدوده تنگ قرار دارند، احتمال شکست این محدوده بیشتر است و اغلب منجر به علامت دادن یک حرکت خوب

کد خبر : 348842
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۵۴
برک آوت Hi Lo وارد شدن در حرکت های بزرگ!  – سیستم های معاملاتی – 20 آوریل 2023

[ad_1]

این روش معاملاتی برگرفته از ZZ Scalper و برای آنچه که من می گویم برخی از سیگنال های احتمالی بالا تغییر یافته است. متوجه شده ام که وقتی اوج و پایین های قبلی در یک محدوده تنگ قرار دارند، احتمال شکست این محدوده بیشتر است و اغلب منجر به علامت دادن یک حرکت خوب درست قبل از وقوع می شود. همراه با معاملات در زمان‌های معینی از روز و زمانی که حجم در زمان شکست افزایش می‌یابد، سیگنال‌هایی با احتمال بالا دریافت می‌کنیم.

قیمت ها همیشه در حال حرکت هستند، زیرا نبرد بین خریداران و فروشندگان، قیمت ها را بالا و پایین می کند و قله ها و دره ها را ایجاد می کند. این حرکت الگوهایی را ایجاد می کند، این الگوها اساساً ثبت رفتار انسان هستند. مشاهده اوج و فرودهای اخیر در محدوده محدود یکی از الگوهایی است که باید به آن توجه کرد.

راه‌های زیادی برای یافتن زمانی که بازار در محدوده تنگ قرار دارد وجود دارد، اما کاری که این روش انجام می‌دهد این است که همه شاخص‌ها را حذف می‌کند و فقط به آنچه مهم است نگاه می‌کند. قیمت! این معامله با قیمت خالص است که به نظر من بهترین راه برای معامله است.

چه چیزی باعث شکست بازارها می شود؟

بازارها به دلایل متعددی شکست می خورند. اخبار، گزارش‌های آب‌وهوا، گزارش‌های درآمد غیرمنتظره، رکود کسب‌وکار و غیره. قیمت به سمت بالا و پایین‌های قبلی کشیده می‌شود، با دانستن این سطوح، معامله‌گر می‌تواند برای برخی حرکت‌های خوب آماده شود.

زمانی که بازارها در محدوده محدودی قرار دارند، مقدار زیادی انرژی متوقف می شود. هنگامی که یک مانع وجود دارد که این سطوح منعکس کننده آن هستند، توجه زیادی را به خود جلب می کند. هر بار که قیمت به آن سطح می رسد، معامله گران واکنش نشان می دهند و در اطراف آن منطقه توقف می کنند. اگر این سطوح ضربه بخورند، این توقف‌ها برداشته می‌شوند و به حرکت در حرکت کمک می‌کنند. اگر معامله گران کافی انحلال کنند و موقعیت خود را تغییر دهند، این می تواند باعث شود بازار روند قبلی را بشکند و روند جدیدی را شروع کند.بدانید که چه زمانی قیمت در یک محدوده محدود آماده شده و آماده شکست است

بدانید که چه زمانی قیمت در یک محدوده محدود آماده شده و آماده شکست است

با استفاده از پنل ورودی می‌توانیم هر محدوده‌ای را که می‌خواهیم برای دریافت هشدار تنظیم کنیم. اگر ورودی تجزیه و تحلیل محدوده خود را روی 200 تنظیم کنیم، اگر بالا و پایین قبلی در محدوده 200 نقطه باشد و قیمت از این سطوح خارج شود، یک سیگنال دریافت می کنیم.

2 نوع شکست وجود دارد. به عنوان مثال، در اوایل صبح در EURUSD، این ساعت 7 صبح است که معمولاً قیمت ها در طول شب قبل از شروع به شدت در نوسان است زیرا معاملات بیشتری برای روز معاملاتی جدید وارد می شود. و دیگر شکست‌ها در ساعات معاملاتی فعال‌تر هستند، جایی که اگر محدوده محدودی به دست آوریم، این مناطق پر ازدحام هستند که در آن‌ها انرژی در حال افزایش است و معمولاً از حداکثر یا پایین‌ترین حد قبلی خارج می‌شوند.

این الگو واقعاً یک منطقه ازدحام قیمت است. این مناطق شلوغ مانند یک کمای کوچک در یک جمله هستند، نوعی مکث کوتاه قبل از حرکت مجدد قیمت ها. همچنین توجه داشته باشید که هر چه محدوده تنگ بیشتر باشد، احتمال یک حرکت خوب بیشتر می شود.

این یک شاخص پیشرو بدون تاخیر است

اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه معاملات پرایس اکشن ما را به حرکتی سریع سوق می دهد، برخلاف انتظار برای اندیکاتوری که قبل از وقوع سیگنال از قیمت عقب مانده است.

عکس adx 2

در اینجا ما یک خط ADX را می بینیم که خوب است به شما اطلاع دهد که قیمت در محدوده محدودی قرار دارد و آماده شکست است، اما اگر این را با بالا و پایین های صرفاً اخیر مقایسه کنیم، مشاهده اقدام قیمت است که آن را به درستی انجام می دهد. غالبا. عقب ماندگی ADX ما را وارد می کند اما اغلب دیر است. شما می توانید همه اینها را برای خودتان از طریق بک تست ببینید.

آنها را در اینجا امتحان کنید!

برای HiLo Breakout MT5 EA اینجا کلیک کنید!
برای HiLo Breakout MT4 EA اینجا کلیک کنید!

دقت را فقط با سیگنال دادن در هنگام افزایش صدا در هنگام شکست افزایش دهید

زمانی که با افزایش حجم همراه باشد، احتمال شکستن اوج یا پایین‌ترین سطح اخیر بیشتر است. اگر حجم کم باشد زیرا قیمت به بالا یا پایین می‌رسد، احتمالاً شکست قوی نخواهد بود. با این حال، اگر حجم در حال افزایش باشد، شانس آن بیشتر است که با تکانه کافی برای ادامه کار از بین می‌رود. شکست‌ها شامل ورود معامله‌گران جدید به بازار، معامله‌گران ترسیده که موقعیت‌ها را پوشش می‌دهند و حتی معامله‌گران بیشتری که موقعیت خود را معکوس می‌کنند، می‌شود. وقتی همه اینها به یکباره اتفاق می افتد، حرکت می تواند قوی باشد. اگر حجم ضعیف باشد به این معنی است که همه درگیر نیستند و بنابراین حرکت ضعیف است. به این معنی که قیمت می تواند در هر دو طرف باشد و همینطور است

تجارت با احتمال کم

این شبیه به ماشینی است که در سربالایی می رود، اگر بنزین پر باشد به جای بنزین خالی، به احتمال زیاد به اوج می رسد. حجم سنگین به این معنی است که قیمت احتمال حرکت بیشتری دارد. بنابراین، از این ive یک فیلتر ولوم در داخل گنجانده شده است تا فقط در صورت افزایش شدید صدا سیگنال دهد.

با استفاده از یک تایمر، فقط بهترین زمان‌های روز را که شکست‌ها رخ می‌دهند، معامله کنید

بازارها در طول شب آرام هستند و معمولاً محدوده‌های محدود طولانی‌تری رخ می‌دهند و اغلب به محض شروع ساعات اولیه صبح، شاهد اقداماتی در قیمت‌ها و بروز شکست‌ها هستیم. بنابراین به همین دلیل است که من یک تایمر اضافه کرده‌ام تا سیگنال‌ها را فقط در این ساعات فعال ایجاد کنند. به طور پیش فرض تایمر روی 8 زمان شروع و 15 زمان پایان تنظیم شده است. این به این دلیل است که به طور پیش فرض تنظیم شده است تا EURUSD زمانی که این بازار فعال ترین است معامله شود. من می گویم 1 ساعت قبل در ساعت 8 به جای 9، زیرا دوست دارم برای شکست در موقعیت قرار گیرد.

با این کار 2 نوع شکست مشخص می شود. 1) وقفه باز که زمانی رخ می دهد که بازارها در طول شب در محدوده محدودی قرار داشته باشند، پس از آن که فعالیت افزایش می یابد، شکست رخ می دهد. 2) نواحی محدودی که در طول روز اتفاق می‌افتد، جایی که انرژی در آن ذخیره شده و آماده خروج است. هر دو ارزش دیدن را دارند.

پانل اضافه شد که به شما نشان می دهد هر چند وقت یکبار سیگنال ها آن را درست می کنند

من یک پانل برای نشان دادن نرخ ضربه سیگنال ها گنجانده ام. زمانی که قیمت به نصف فاصله بین حداکثری و پایینی قبلی برسد، یک معامله برنده کلاس می کنم. بنابراین اگر در 200 امتیاز، هدف قیمت اغلب 100 امتیاز از شکست خواهد بود. همانطور که در پانل نشان داده شده است، این با سرعت چشمگیری اتفاق می افتد. این به سادگی وجود دارد تا به معامله گر کمک کند تا اعتبار الگو را تأیید کند.

من به عنوان یک مانترا به باورهای تجاری خود می گویم که همیشه باید یاد بگیرید که الگوی خود را رمزگذاری کنید. اثبات اینکه خودتان را گول نمی‌زنید و در کیفیت پیش‌بینی الگویتان اعتبار دارید.

به یاد داشته باشید که HiLo Breakout یکی از الگوهای با احتمال زیاد است که می تواند به ما برتری در معاملاتمان بدهد. با پنل و بک تست می توانید خودتان آن را ثابت کنید.

من همیشه در آنجا هستم تا به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهم. من سابقه دنبال کردن درخواست‌های کدنویسی مانند افزونه‌های یک محصول را دارم.

به یاد داشته باشید که HiLo Break موارد زیر را ارائه می دهد:

  • روشی برای سنجش زمانی که بازار در محدوده محدودی قرار دارد و آماده رونق است.
  • انتخاب کنید که می‌خواهید محدوده چقدر تنگ باشد
  • برای افزایش نرخ اعتصاب، خرید و فروش افزایش حجم را انتخاب کنید
  • زمانی از روز را انتخاب کنید که می‌خواهید سیگنال‌ها ظاهر شوند
  • ما پانلی داریم که کارایی سیستم را اثبات می کند
  • بر اساس یکی از الگوهای موفق شناخته شده با کیفیت پیش بینی مناسب است

شما می توانید همه اینها را برای خودتان از طریق بک تست ببینید.

آنها را در اینجا امتحان کنید!

برای HiLo Breakout MT5 EA اینجا کلیک کنید!
برای HiLo Breakout MT4 EA اینجا کلیک کنید!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.