بروکسل مذاکراتی را در مورد مالیات بر کریپتو اتحادیه اروپا آغاز می کند، گزارش فاش می شود – Taxes Bitcoin News

[ad_1] مقامات اروپایی اعلام کردند که کمیسیون اروپا در حال آماده شدن برای بحث با کشورهای عضو در مورد اتخاذ یک رژیم مالیاتی مشترک برای دارایی های رمزنگاری شده است. انتظار می‌رود مذاکرات با خزانه‌داری‌های ملی سال آینده با هدف پایان دادن به رفتار مالیاتی متفاوت ارزهای دیجیتال در 27 حوزه قضایی بلوک آغاز شود.

کد خبر : 279685
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بروکسل مذاکراتی را در مورد مالیات بر کریپتو اتحادیه اروپا آغاز می کند، گزارش فاش می شود – Taxes Bitcoin News

[ad_1]

مقامات اروپایی اعلام کردند که کمیسیون اروپا در حال آماده شدن برای بحث با کشورهای عضو در مورد اتخاذ یک رژیم مالیاتی مشترک برای دارایی های رمزنگاری شده است. انتظار می‌رود مذاکرات با خزانه‌داری‌های ملی سال آینده با هدف پایان دادن به رفتار مالیاتی متفاوت ارزهای دیجیتال در 27 حوزه قضایی بلوک آغاز شود.

اتحادیه اروپا یک رژیم مالیاتی واحد را برای درآمد و سود رمزنگاری در نظر می گیرد

بر اساس گزارشی که پولیتیکو روز پنجشنبه به نقل از سه مقام اتحادیه اروپا منتشر کرد، نهاد اجرایی در بروکسل، کمیسیون اروپا، قصد دارد به زودی مذاکراتی را با وزارتخانه های دارایی کشورهای عضو در مورد اینکه آیا ایجاد یک رژیم مالیاتی در سراسر اتحادیه برای ارزهای دیجیتال ضروری است یا خیر، آغاز کند.

این منابع به این نشریه گفتند که این مذاکرات قرار است در سال 2023 آغاز شود. تمرکز آنها بر به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها خواهد بود زیرا در حال حاضر ثروت ارزهای دیجیتال در هر کشور مشمول مالیات های متفاوتی است. سخنگوی کمیسیون در مورد این ابتکار توضیح داد:

مشکلات در طبقه بندی، ارزش گذاری و مدیریت دارایی های رمزنگاری چالش هایی را برای ادارات مالیاتی ایجاد می کند که به دنبال مالیات عادلانه و موثر از آنها هستند.

در این گزارش آمده است، با این حال، قبل از اجرای یک رژیم مالیاتی واحد، اتحادیه اروپا باید الزامات جدیدی را برای شرکت‌های رمزنگاری برای جمع‌آوری جزئیات مالکان دارایی‌های دیجیتال، اعم از افراد و مشاغل و به اشتراک گذاشتن آنها با مقامات مالیاتی در سراسر اتحادیه اروپا معرفی کند.

این به ادارات مالیاتی اجازه می دهد تا ایده روشنی در مورد دارایی های رمزنگاری داشته باشند. انتظار می‌رود کمیسیون اروپا چنین مقرراتی را در دسامبر یا ژانویه پیشنهاد کند، اما احتمالاً در سال 2026 اجرای آنها را آغاز خواهد کرد که به آن اجازه می‌دهد در سال آینده مالیات کریپتو را اعمال کند.

موسسات اروپایی بر روی یک چارچوب قانونی جامع برای ارزهای دیجیتال به نام بازار دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) کار می‌کنند که تابستان امسال بر سر آن توافق شد. گزارش های رسانه ای تاخیر در تصویب آن را به دلیل نیاز به ترجمه سند پیچیده حقوقی به تمام زبان های رسمی اتحادیه اروپا نسبت می دهند. MiCA باید در سال 2024 اجرایی شود.

پولیتیکو خاطرنشان می کند: در حال حاضر، کشورهای عضو قوانین متفاوتی را برای مالیات بر درآمد و عایدی سرمایه از کریپتو به کار می گیرند که نرخ های آن بین صفر تا 33 است. مقامات برخی از کشورهای اروپایی قبل از تصمیم گیری احتمالی در سطح اتحادیه اروپا در حال تجدید نظر در سیاست ها هستند.

به عنوان مثال، پرتغال که بر عواید تجارت کریپتو مالیات نمی‌گرفت، مگر اینکه بخشی از یک فعالیت تجاری باشد، اکنون قصد دارد از سال 2023 بر سود سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت کریپتو مالیات اعمال کند. با توجه به بودجه سال آینده، یک سال با مالیات 28٪ مواجه خواهد شد.

برچسب ها در این داستان

کمیسیون، کریپتو، دارایی های رمزنگاری، مالیات رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارز رمزنگاری، بحث، EC، اتحادیه اروپا، کمیسیون اتحادیه اروپا، کمیسیون اروپا، اتحادیه اروپا، کشورهای عضو، MiCA، مذاکرات، مالیات، مقامات مالیاتی، رژیم مالیاتی، مالیات، خزانه

آیا فکر می کنید اتحادیه اروپا در نهایت یک رژیم مالیاتی واحد برای دارایی های کریپتو معرفی خواهد کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.