بروکسل برای گسترش پرداخت های فوری به یورو، قانون پیشنهاد می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون اروپا پیشنهادی را برای تسریع در معرفی پرداخت های فوری یورو تصویب کرده است. این نهاد اجرایی گفت که این فناوری وجود دارد و اروپایی ها باید بتوانند فوراً پول ارسال و دریافت کنند و قصد خود را برای سوق دادن صنعت به سمت پذیرش گسترده نشان داد. اتحادیه اروپا در تلاش است

کد خبر : 273772
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بروکسل برای گسترش پرداخت های فوری به یورو، قانون پیشنهاد می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون اروپا پیشنهادی را برای تسریع در معرفی پرداخت های فوری یورو تصویب کرده است. این نهاد اجرایی گفت که این فناوری وجود دارد و اروپایی ها باید بتوانند فوراً پول ارسال و دریافت کنند و قصد خود را برای سوق دادن صنعت به سمت پذیرش گسترده نشان داد.

اتحادیه اروپا در تلاش است تا پرداخت های فوری را به طور گسترده در سراسر اروپا در دسترس قرار دهد

یک پیشنهاد قانونی برای دسترسی همه شهروندان و مشاغل به پرداخت های فوری با ارز واحد اروپا توسط کمیسیون اروپا ارائه شده است. مقامات روز چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کردند که پرداخت ها باید برای هر کسی که حساب بانکی در اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا دارد امن و مقرون به صرفه باشد.

قدرت اجرایی در بروکسل استدلال می‌کند که پرداخت‌های فوری بسیار سریع‌تر از نقل و انتقالات سنتی است و راحتی را برای مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد، هزینه‌های شرکت‌ها را کاهش می‌دهد و تا 200 میلیارد یورو (199 میلیارد دلار) را که در حال حاضر هر روز در ترانزیت برای مصرف یا سرمایه‌گذاری قفل می‌شوند، آزاد می‌کند. هدف کمیسیون استفاده گسترده از آنهاست.

والدیس دامبروسکیس، معاون اجرایی اقتصادی که برای مردم کار می‌کند، در اظهار نظر در مورد این ابتکار، تأکید کرد که پرداخت‌های فوری به اروپا اجازه می‌دهد رقابتی بماند و از نوآوری‌ها در عصر دیجیتال استفاده کند. مایرید مک گینس، کمیسر خدمات مالی، ثبات مالی و اتحادیه بازار سرمایه، خاطرنشان کرد، با این حال، از هر ده انتقال اعتباری به یورو، 9 مورد هنوز به عنوان نقل و انتقالات “آهسته” پردازش می شود.

مک گینس انتقال از انتقال روز بعد به انتقال در چند ثانیه را با انتقال از پست به ایمیل مقایسه کرد. او متقاعد شده است که هیچ دلیلی وجود ندارد که شهروندان و مشاغل اروپایی نتوانند فوراً پول ارسال و دریافت کنند، زیرا فناوری مورد نیاز از سال 2017 به کار گرفته شده است. از آنجایی که ممکن است یک دهه دیگر طول بکشد تا پرداخت های فوری تبدیل به یک هنجار شود، “ما در حال اصرار هستیم. این بخش در این راستا است.

بر اساس این پیشنهاد، که مقررات مربوط به منطقه واحد پرداخت یورو (SEPA) را اصلاح می کند، ارائه دهندگان خدمات پرداختی که انتقال اعتبار را ارائه می دهند، موظف هستند از پرداخت های فوری نیز پشتیبانی کنند و کارمزدهایی را حفظ کنند که بیش از هزینه های پرداخت شده برای نقل و انتقالات سنتی یورو نباشد. آنها همچنین باید بررسی کنند که آیا حساب بانکی و نام ذینفع مطابقت دارند یا خیر، و بررسی کنند که آیا مشتریان آنها توسط اتحادیه اروپا تحریم نشده اند یا خیر.

کمیسیون اروپا انتظار دارد این تغییرات رقابت را در بازار پرداخت افزایش دهد. آنها به عنوان مقامات مالی در منطقه یورو در حال کار بر روی پروژه ای برای صدور نسخه دیجیتالی ارز مشترک اروپایی هستند. در ماه جولای، مقامات بلندپایه بانک مرکزی اروپا اعلام کردند که پذیرش گسترده، سهولت استفاده، تراکنش‌های کم هزینه و سرعت بالا از جمله ویژگی‌های کلیدی یورو دیجیتال خواهد بود.

برچسب ها در این داستان

اصلاحات، بروکسل، تغییرات، ارز مشترک، انتقال اعتبار، اتحادیه اروپا، یورو، پرداخت های یورو، اروپا، اروپا، کمیسیون اروپا، اروپایی ها، نهاد اجرایی، پرداخت های فوری، نقل و انتقالات فوری، قانون، پیشنهاد قانونی، پرداخت ها، پیشنهاد، SEPA، نقل و انتقالات

نظر شما در مورد تصمیم کمیسیون اروپا برای ترویج پرداخت های فوری به یورو چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، EQRoy

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.