برنده جکپات لاتاری کانادا می گوید که قلابی ها از نام او برای سرقت بیت کوین استفاده می کنند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] اسکات گورنی، برنده بخت آزمایی کانادا، تایید کرده است که کلاهبردارانی که در فیس بوک خود را جعل کرده اند، قربانیان ناآگاه بیت کوین هایشان را فریب داده اند. برای مقابله با کلاهبرداران، گارنی گفت که پذیرش یا ارسال درخواست دوستی در پلت فرم شبکه اجتماعی را متوقف کرده است. “خیلی خوبه که درست

کد خبر : 345618
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
برنده جکپات لاتاری کانادا می گوید که قلابی ها از نام او برای سرقت بیت کوین استفاده می کنند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

اسکات گورنی، برنده بخت آزمایی کانادا، تایید کرده است که کلاهبردارانی که در فیس بوک خود را جعل کرده اند، قربانیان ناآگاه بیت کوین هایشان را فریب داده اند. برای مقابله با کلاهبرداران، گارنی گفت که پذیرش یا ارسال درخواست دوستی در پلت فرم شبکه اجتماعی را متوقف کرده است.

“خیلی خوبه که درست باشه”

اسکات گورنی، برنده جکپات لوتو مکس کانادایی، گفته است افرادی که از نام او استفاده می‌کنند از کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند که بیت‌کوین اهدا کنند، احتمالا کلاهبردار هستند. گورنی که 55 میلیون دلار برنده شد، تأیید کرد که یکی از افراد به او گفته است که آنها 300 دلار بیت کوین را به دست یک هنرمند کلاهبردار که جعل هویت برنده لاتاری بوده است، از دست داده اند.

طبق گزارش‌ها، برای فریب قربانیان، هنرمندان کلاهبردار از حساب‌های جعلی فیس‌بوک استفاده می‌کنند که در آن‌ها گورنی نشان داده می‌شود که چک لاتاری را در دست دارد. طبق گزارشی در Times Colonist، یک نفر پس از تماس با یکی از حساب های جعلی، بیت کوینی به ارزش 450 دلار را از دست داد. با این حال، گورنی در پیام خود به افرادی که به وعده‌های کلاهبرداران پاسخ می‌دهند، گفت که آنها باید مراقب پیشنهاداتی باشند که بیش از حد خوب هستند که درست نباشند. او اضافه کرد:

متاسفم که شاید مردم از شانس خود بی بهره بوده اند و به دنبال آن راه ها هستند، اما من افراد زیادی را نمی شناسم که به راحتی پول نقد را تقسیم کنند.

این گزارش همچنین فاش کرد که برخی از اکانت های جعلی فیس بوک تا آنجا پیش رفته اند که حساب های دیگر را بی اعتبار کرده اند. با این حال، برای مقابله با تاکتیک های کلاهبرداران، گارنی، یک مشاور مالی، گفت که او از پذیرش یا ارسال درخواست دوستی در فیس بوک خودداری می کند.

در همین حال، شرکت لاتاری بریتیش کلمبیا، که چک 55 میلیون دلاری را به گورنی تحویل داد، بیانیه‌ای صادر کرد و به بازیکنان هشدار داد که مراقب پیام‌های درخواستی که از آنها می‌خواهد اطلاعات خصوصی را فاش کنند، باشند.

شرکت Crown Canadian هشدار داد: “هرکسی که هر نوع پیام ناخواسته ای دریافت می کند باید محتاط باشد و هیچ گونه اطلاعات شخصی را فاش نکند یا پرداخت پولی انجام ندهد.”

شرکت قرعه کشی همچنین از گیرندگان خواست تا چنین پیام های ناخواسته ای را به مرکز مبارزه با کلاهبرداری کانادا گزارش دهند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.