برندهای لوکس بوگاتی و آسپری مجموعه کتیبه های بیت کوین را معرفی کردند

[ad_1] این حرکت بیت کوین Ordinals را به عنوان برترین پلتفرم هنر دیجیتال برای مجموعه‌های سطح بالا تقویت می‌کند. خودروساز افسانه ای بوگاتی و شرکت کالاهای لوکس Asprey برای ایجاد مجموعه ای محدود از تخم مرغ ها که با استفاده از پروتکل Ordinals بر روی بلاک چین بیت کوین ثبت می شود، شریک شده اند.

کد خبر : 342824
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۰۷
برندهای لوکس بوگاتی و آسپری مجموعه کتیبه های بیت کوین را معرفی کردند

[ad_1]

این حرکت بیت کوین Ordinals را به عنوان برترین پلتفرم هنر دیجیتال برای مجموعه‌های سطح بالا تقویت می‌کند.

خودروساز افسانه ای بوگاتی و شرکت کالاهای لوکس Asprey برای ایجاد مجموعه ای محدود از تخم مرغ ها که با استفاده از پروتکل Ordinals بر روی بلاک چین بیت کوین ثبت می شود، شریک شده اند.

طبق اعلام بوگاتی، مجموعه تخم مرغ Asprey Bugatti “اولین مجموعه ای خواهد بود که توسط دو برند لوکس با استفاده از تکنیک پیشرفته ثبت محتوای دیجیتال در بلاک چین بیت کوین، تضمین می کند که اثر هنری برای مدت نامحدودی دوام بیاورد.” همتایان فیزیکی مجموعه با استفاده از تکنیک ها و مواد پیشرفته استودیو Asprey ایجاد خواهند شد.

طبق اعلامیه، پوسته تخم‌مرغ «نسخه رویال» از فیبر کربن ساخته می‌شود و «به‌طور پیچیده در طی یک فرآیند طولانی و پیچیده به شکل کامل تخم‌مرغ در می‌آید». روی سطح تخم‌مرغ موتیف “فیل رقصنده” وجود دارد که “با جزئیات کامل از یکی از مجسمه‌های اصلی رامبراند بوگاتی بازسازی شده است. این اثر هنری بود که کاپوت بوگاتی تایپ 41 رویال را که به عنوان لوکس‌ترین خودروی ساخته شده تا کنون شناخته می‌شود، تزئین کرد.

ما مفتخریم که مجموعه Asprey Bugatti Egg را ارائه می کنیم، نه تنها مرزها را در سطح تولید افزایش می دهد، بلکه هنر مولد کدگذاری شده توسط شریک استراتژیک ما و کارشناسان بیت کوین Metagood با استفاده از معادله شکل تخم مرغ مجسمه واقعی به عنوان یک علی واکر، مدیر ارشد خلاقیت در استودیو آسپری، گفت: NFT در بیت کوین خود شکل جدیدی از بیان و هنر است.

Wiebke Ståhl، مدیر عامل Bugatti International، توضیح داد که “ایجاد مجموعه Asprey Bugatti Egg یک ادای احترام فوق العاده به تاریخ ما و خلاقیت های Ettore است که با روحیه پیشگام و توجه به جزئیات طراحی شده است که منجر به محبوبیت نام تجاری او در سراسر جهان شد. جهان.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.