برندهای غول پیکر بازی Animoca ممنوعیت کاربران روسی را آشکار کردند، یکی از بنیانگذاران آن روسیه را با کره شمالی مقایسه کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] شرکت بازی‌های بلاک‌چین Animoca Brands فاش کرده است که این شرکت در پی حمله به اوکراین که هفت روز پیش آغاز شد، روابط خود را با کاربران روسی قطع کرده است. یات سیو، یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که این شرکت در مورد این وضعیت مشاوره حقوقی دریافت کرده

کد خبر : 173703
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
برندهای غول پیکر بازی Animoca ممنوعیت کاربران روسی را آشکار کردند، یکی از بنیانگذاران آن روسیه را با کره شمالی مقایسه کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

شرکت بازی‌های بلاک‌چین Animoca Brands فاش کرده است که این شرکت در پی حمله به اوکراین که هفت روز پیش آغاز شد، روابط خود را با کاربران روسی قطع کرده است. یات سیو، یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که این شرکت در مورد این وضعیت مشاوره حقوقی دریافت کرده است و مدیر اجرایی آنیموکا روسیه تحریم شده جدید را با کره شمالی مقایسه کرده است.

برندهای Animoca کاربران روسی را از استفاده از محصولات بازی بلاک چین محدود می کند

به گفته غول بازی‌های بلاک چین Animoca Brands در هنگ‌کنگ، این شرکت محدودیت‌هایی را برای کاربران روسی اعمال می‌کند. ممنوعیت فراگیر برندهای Animoca به دنبال تعدادی از شرکت‌های رمزنگاری مانند بایننس، کراکن و کوین‌بیس است که می‌گویند کسب‌وکارها همه کاربران روسی را به طور کلی ممنوع نمی‌کنند.

یات سیو، یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، در مصاحبه ای با بلومبرگ صحبت کرد و توضیح داد که این شرکت مشاوره حقوقی در مورد کشور تازه تحریم شده دریافت کرده است. یکی از بنیانگذاران اشاره کرد که محدودیت ها می تواند بر شرکت های تابعه خاصی از جمله شرکت بلاک چین Lympo و Gamee تأثیر بگذارد. با این حال، Yat Siu توضیح داد که پایگاه کاربر روسی این شرکت تعداد کمی از کاربران است.

بنیانگذار Animoca Brands درباره تأثیر محدودیت‌های کاربران روسی بر محبوب‌ترین بازی این شرکت یعنی Sandbox صحبتی نکرد. وب سایت، حساب توییتر و شرکت های تابعه این شرکت هیچ بیانیه رسمی در مورد محدودیت های کاربر روسیه صادر نکرده اند. یات سیو در صحبت با بلومبرگ گفت که این شرکت نمی‌خواهد به دلیل ارتباط با روسیه “از نظر مالی کنار گذاشته شود”.

یات سیو به اولگا خریف از بلومبرگ توضیح داد: «توصیه‌های حقوقی که دریافت کرده‌ایم این است که اکنون باید محدودیت‌هایی اعمال کنیم. این کشور تحریم شده همتراز با کره شمالی است. لحظه‌ای که در آن زمینه‌ها به کسب‌وکار پایان می‌دهیم، ممکن است خودمان از نظر مالی از سیستم مالی محروم شویم.»

در حالی که تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری اعلام کرده‌اند که همه کاربران روسی را ممنوع نمی‌کنند، تعدادی نیز تصمیم گرفته‌اند محدودیت‌هایی مانند اقدام اخیر برندهای Animoca را اضافه کنند. صرافی Kuna هفته گذشته جفت های معاملاتی روبل روسیه را از فهرست خارج کرد و پنجمین عملیات استخراج اتریوم، Flexpool، کاربران روسی را از استخراج با استخر منع کرد. استارت آپ اوکراینی الاصل Dmarket نیز چنین کرده است قطع کردن همه روابط با روسیه و بلاروس.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین متعلق به خیریه Binance، از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

برندهای انیموکا، بنیانگذار برندهای انیموکا، مدیر اجرایی برندهای آنیموکا، تحریم روسیه، ممنوعیت کاربران روسی، بازی‌های بلاک چین، DMarket، Flexpool، Gamee، بازی، غول بازی، Kuna Exchange، Lympo، کره شمالی، ممنوعیت روسیه، کشور تحریم‌شده، تحریم‌ها، سندباکس، یات سیو

نظر شما در مورد ممنوعیت کاربران روسی توسط برندهای Animoca از محصولات خود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.