برنامه Orange Pill در حال تسریع Hyperbitcoinization در زندگی واقعی است

[ad_1] برنامه Orange Pill، بیت‌کوین‌ها را گرد هم می‌آورد، تقاضای پذیرش را برای کسب‌وکارهای محلی نشان می‌دهد و استاندارد بیت‌کوین را به پیش می‌برد. این یک سرمقاله نظری توسط رابرت هال، یک خالق محتوا و صاحب کسب و کار کوچک است که نمایه اپلیکیشن Orange Pill دارد. تیمی که در برنامه Orange Pill وجود دارد،

کد خبر : 348663
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
برنامه Orange Pill در حال تسریع Hyperbitcoinization در زندگی واقعی است

[ad_1]

برنامه Orange Pill، بیت‌کوین‌ها را گرد هم می‌آورد، تقاضای پذیرش را برای کسب‌وکارهای محلی نشان می‌دهد و استاندارد بیت‌کوین را به پیش می‌برد.

این یک سرمقاله نظری توسط رابرت هال، یک خالق محتوا و صاحب کسب و کار کوچک است که نمایه اپلیکیشن Orange Pill دارد.

تیمی که در برنامه Orange Pill وجود دارد، در حال شکستن مسیر جدیدی برای پذیرش بیت کوین در سطح همتا به همتا است. اما اگر چیزی در مورد این پلتفرم نمی‌دانید، در اینجا خلاصه‌ای سریع آورده شده است:

این یک برنامه در iOS یا Android است که به شما کمک می کند بیت کوین های محلی را در منطقه خود پیدا کنید. چند بار احساس کرده اید که تنها بیت کوین کننده شهر هستید؟ می دانم که زمان زیادی دارم. آیا خوب نیست که دوستان جدیدی پیدا کنید که مانند شما در زندگی واقعی عاشق بیت کوین باشند؟

این همان چیزی است که برنامه Orange Pill در مورد آن است: ایجاد دوستی و ایجاد یک جامعه پر رونق بیت کوین در یک جلسه یا ارتباط. تا لحظه نگارش این مقاله، هزاران کاربر وجود دارد.

کاربران می توانند رویدادهای متمرکز بر بیت کوین خود را فهرست کنند و شرکت کنندگان را از مناطق خود جذب کنند. منبع: اپلیکیشن قرص نارنجی

برنامه Orange Pill علاوه بر کمک به شما برای یافتن بیت کوین‌های جدید در منطقه خود، مأموریتی برای کسب‌وکارهای قرص نارنجی نیز دارد. چقدر بهتر است اگر بتوانیم در بارها، هتل ها یا رستوران های محلی خود بنشینیم؟ این عالی خواهد بود، درست است؟

قطعاً مقداری سوخت موشک به هدف دستیابی به استاندارد بیت کوین اضافه می کند. برای تحقق این امر، برنامه Orange Pill با BTCMap.org همکاری کرده است تا از فشار سمت تقاضا برای فروشندگان قرص نارنجی به طور انبوه استفاده کند.

هنگامی که این ویژگی جدید راه اندازی شد، برنامه می تواند تعداد کاربران خود را به نقشه BTC متصل کند تا نشان دهد که تعداد بیت کوینرها در یک منطقه خاص چقدر است. این داده‌ها به صاحبان کسب‌وکار نشان داده می‌شود تا بتوانند بفهمند که آیا یک گروه فعال از بیت‌کوین‌ها آماده هستند تا در مؤسسات خود بگذرانند.

این یک پیروزی برای صاحبان مشاغل کوچک است، زیرا آنها می توانند بلافاصله بدون تبلیغات مشتریان جدیدی به دست آورند. بیت‌کوین‌ها مشتاق هستند تا از کسب‌وکارهایی که بیت‌کوین را می‌پذیرند حمایت کنند. چیزی که من در مورد بیت کوینرها درک می کنم این است که آنها وفادار هستند و تا هسته وجودشان به بیت کوین اعتقاد دارند.

کاربران می توانند رویدادهای متمرکز بر بیت کوین را که در نزدیکی آنها اتفاق می افتد بیابند. منبع: اپلیکیشن قرص نارنجی.

این یک پیروزی برای مربیان بیت کوین نیز هست. به جای صرف وقت ارزشمند برای توضیح اصول بیت کوین برای هر صاحب کسب و کار، آن صاحبان می توانند تقاضا را با چشمان خود ببینند.

و هنگامی که یک کسب و کار شروع به پذیرش بیت کوین کند و نتایج را ببیند، اخبار مانند آتش سوزی در میان دیگر صاحبان مشاغل پخش می شود. همه چیز در مورد ایجاد یک اثر شبکه در سطح کسب و کار است.

راه هایپربیت کوینیزه شدن روش ها و بردارهای مختلفی را برای دستیابی به توده ها طی می کند. این می تواند یک روش بسیار مؤثر برای پرتقال کردن افرادی باشد که برای ایجاد یک اقتصاد جدید مبتنی بر بیت کوین به آنها نیاز داریم!

کلاه من برای تیم در برنامه قرص نارنجی است. من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم در ماه ها و سال های آینده چه چیز دیگری ارائه می شود. به یاد داشته باشید: دوستانی را که نشسته‌ها را پشته می‌کنند، پشته می‌کند!

این یک پست مهمان توسط رابرت هال است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.