برنامه Metaverse Horizon Worlds Meta هنوز برای استفاده از آن بسیار مشکل است به گفته مدیران شرکت – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] معاون متاورس متاورز، ویشال شاه، اذعان کرد که Horizon Worlds، اپلیکیشن شاخصی که متا برای نشان دادن پتانسیل متاورس خود از آن استفاده می‌کند، هنوز مشکلات زیادی بر قابلیت استفاده آن دارد. شاه در یادداشت اخیر خود توضیح می دهد که حتی کارمندان متا نیز چندان از این اپلیکیشن استفاده نمی کنند و به

کد خبر : 265497
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
برنامه Metaverse Horizon Worlds Meta هنوز برای استفاده از آن بسیار مشکل است به گفته مدیران شرکت – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

معاون متاورس متاورز، ویشال شاه، اذعان کرد که Horizon Worlds، اپلیکیشن شاخصی که متا برای نشان دادن پتانسیل متاورس خود از آن استفاده می‌کند، هنوز مشکلات زیادی بر قابلیت استفاده آن دارد. شاه در یادداشت اخیر خود توضیح می دهد که حتی کارمندان متا نیز چندان از این اپلیکیشن استفاده نمی کنند و به تعیین سهمیه زمانی برای حضور کارمندان در پلتفرم اشاره می کند.

Horizon Worlds Buggy، اجرایی متا را می شناسد

فشار متاورس متا با مشکلاتی مواجه است و مدیران اجرایی اکنون از Horizon Worlds و وضعیت اپلیکیشن پرچم‌دار متاورس این پلتفرم انتقاد می‌کنند. به گزارش Verge، معاون متاورس متا، ویشال شاه، به مشکلات کیفیتی که این پلتفرم با آن مواجه است اشاره کرد.

مدیر اجرایی وضعیت بد Horizon Worlds در حال حاضر را تصدیق کرد و پیشنهاد کرد که باگ‌ها را در «مرحله قفل با کیفیت» مورد حمله قرار دهند که تا پایان سال جاری تمدید می‌شود. شاه توضیح داد که هدف از این حرکت این است که «اطمینان حاصل شود که شکاف‌های کیفی و مشکلات عملکرد خود را قبل از اینکه Horizon را به روی کاربران بیشتری باز کنیم، برطرف می‌کنیم».

Horizon Worlds برنامه‌ای است که برای جذب کاربرانی که در حال حاضر هدست‌های واقعیت مجازی Meta Quest را خریداری می‌کنند، طراحی شده است، که در زمان نگارش این مقاله، تنها راه تجربه این دنیاها هستند. این شرکت به راه اندازی این پلتفرم برای محیط های وب اشاره کرد اما اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نکرده است.


فقدان “عشق” کارمند

از نظر مارک زاکربرگ، ایده متاورس و اهمیتی که در آینده خواهد داشت برای رشد شرکت ضروری است. در ماه جولای، متا گزارش داد که در نتیجه عملکرد ضعیف بخش متاورس خود، Reality Labs، 2.8 میلیارد دلار از دست داده است. شاه نیز معتقد است که این مفهوم قوی و دارای اهمیت است. وی در این یادداشت آورده است:

از زمان راه‌اندازی اواخر سال گذشته، دیدیم که تز اصلی Horizon Worlds – یک شبکه اجتماعی همزمان که در آن سازندگان می‌توانند دنیاهای جذابی بسازند – قوی است.

با این حال، تا زمان نگارش این یادداشت در 15 سپتامبر، کارمندان شرکت فعالانه از گذراندن وقت بر روی پلت فرم اجتناب می کردند. یادداشت بعدی که در 30 سپتامبر ارسال شد تأیید کرد که وضعیت همچنان وجود دارد و شاه به تأسیس این یادداشت اشاره کرد. سهمیه برای کارکنان برای دسترسی به Horizon Worlds.

شاه سعی کرد کارمندان را جلب کند و اظهار داشت:

هر کس در این سازمان باید ماموریت خود را برای عاشق شدن به دنیای Horizon. شما نمی توانید بدون استفاده از آن این کار را انجام دهید. وارد آنجا شوید. زمان هایی را برای انجام این کار با همکاران یا دوستان خود تنظیم کنید.

نظر شما در مورد مشکلات Horizon World متا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Diego Thomazini / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.