برنامه گردشگری برای روز “جمهوری اسلامی”

[ad_1] مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ویژه‌برنامه گردشگری همزمان با روز دوازدهم فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی در موزه دانشگاه جنگ خبر داد. به گزارش ایسنا، پرهام جانفشان گفت: در ویژه‌برنامه گردشگری روز جمهوری اسلامی ایران که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌تهران، شهرداری منطقه ۱۱ و فرماندهی دافوس در

کد خبر : 185833
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
برنامه گردشگری برای روز “جمهوری اسلامی”

[ad_1]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ویژه‌برنامه گردشگری همزمان با روز دوازدهم فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی در موزه دانشگاه جنگ خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرهام جانفشان گفت: در ویژه‌برنامه گردشگری روز جمهوری اسلامی ایران که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌تهران، شهرداری منطقه ۱۱ و فرماندهی دافوس در محل موزه دانشگاه جنگ برگزار می‌شود، مراسم اهتزاز پرچم توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود. همچنین موسیقی ‌سنتی اقوام ایرانی، مسابقه و گردشگری کودک از دیگر برنامه‌های این روز است.

موزه نظامی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در عمارت کلاه فرنگی واقع شده که قدمت برخی از اشیاء آن به جنگ جهانی اول می‌رسد. این عمارت که در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده متعلق به عبدالحسین تیمورتاش، وزیر دربار پهلوی اول بوده که تلفیقی از معماری ایرانی، هندی و روسی است و در دوره قاجار بنا گذاشته شده است. این خانه پس از قتل تیمورتاش که به دنبال غضب رضاشاه در زندان قصر به قتل رسید، مصادره شد و در اختیار ارتش وقت قرار گرفت و بعدها در اطراف آن دانشگاه جنگ ایجاد شد و از سال ۱۳۹۲ نیز درهای این عمارت با عنوان موزه نظامی به روی مردم باز شد.

موزه نظامی دافوس در خیابان کارگر جنوبی، میدان پاستور، روبه‌روی مترو میدان حر در داخل دانشگاه جنگ واقع شده که در روزهای عادی سال فقط در روزهای دوشنبه و جمعه قابل بازدید است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.