برنامه کاهش خشکسالی برای تولیدکنندگان دام منیتوبا تحت چارچوب AgriRecovery گسترش یافت

[ad_1] 2 فوریه 2022 – وینیپگ، مانیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا دولت های کانادا و منیتوبا به حمایت از تولیدکنندگان دام با گسترش واجد شرایط بودن هزینه های مجاز برنامه کمک به خشکسالی خوراک دام و حمل و نقل دام ادامه می دهند. امروز، ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای

کد خبر : 164447
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۴۱
برنامه کاهش خشکسالی برای تولیدکنندگان دام منیتوبا تحت چارچوب AgriRecovery گسترش یافت

[ad_1]

2 فوریه 2022 – وینیپگ، مانیتوبا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

دولت های کانادا و منیتوبا به حمایت از تولیدکنندگان دام با گسترش واجد شرایط بودن هزینه های مجاز برنامه کمک به خشکسالی خوراک دام و حمل و نقل دام ادامه می دهند. امروز، ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی فدرال و درک جانسون، وزیر کشاورزی مانیتوبا، از اضافه شدن هزینه‌های فوق‌العاده‌ای که تولیدکنندگان برای دسترسی به خوراک، آب و مرتع متحمل شده‌اند، به عنوان بخشی از برنامه، برای رسیدگی به چالش‌های پیش روی در سراسر جهان اعلام کردند. خشکسالی در سال 2021

تحت مشارکت کشاورزی کانادا، برنامه کمک به خشکسالی خوراک دام و حمل و نقل برای کمک به تولیدکنندگان برای خرید و آزمایش خوراک دام برای حفظ گله های پرورشی خود، از جمله حمل خوراک خریداری شده از مکان های دور، ایجاد شد.

بسیاری از تولیدکنندگان از طریق عدل بندی هکتارهای اضافی، اجاره مرتع اضافی، حمل آب و انجام سایر اقدامات خارق العاده، خوراک تهیه می کردند و از گله های خود نگهداری می کردند. از جمله هزینه‌های فوق‌العاده واجد شرایط اضافه شده که اکنون پوشش داده می‌شود، هزینه‌های مربوط به دسترسی به هکتارهای مزرعه یا مرتع اضافی، حصارکشی موقت برای چرای مکمل، حمل آب، برداشت هکتارهای اضافی یا حمل خوراک خود تولید شده از مکان‌های دور است.

حیوانات واجد شرایط تحت برنامه کمک به خشکسالی تغذیه و حمل و نقل دام شامل پرورش حیوانات گاو و گاوهای شیری، اسب های پرورش یافته برای ادرار مادیان آبستن، گوسفند، بز، گاومیش کوهان دار و گوزن می باشد. تولیدکنندگان باید حداقل از 10 حیوان برای واجد شرایط بودن برای کمک حمایت کنند و این برنامه خوراک، حمل و نقل خوراک و هزینه‌های فوق‌العاده مربوطه را که بین 1 ژوئن 2021 تا 15 مارس 2022 متحمل شده است، پوشش می‌دهد.

برنامه کمک به خشکسالی خوراک دام و حمل و نقل در حال حاضر بیش از 1000 ادعا را بررسی کرده است و ادعاهای جدید به طور مداوم تا مهلت 15 آوریل 2022 پذیرفته شده است.

دولت کانادا و منیتوبا به همکاری برای حمایت از کشاورزان در این دوره چالش برانگیز ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل شود که آنها به منابع لازم برای حفظ رقابت دسترسی دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.