برنامه پرداخت دوم طرح واکنش به خشکسالی کانادا-ساسکاچوان 2021 اکنون در دسترس است

[ad_1] 8 نوامبر 2021 – ملویل، ساسکاچوان – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا در روز دوشنبه، 1 نوامبر 2021، ابتکار واکنش به خشکسالی کانادا-ساسکاچوان در سال 2021، برنامه را برای پرداخت دوم خود راه اندازی کرد. اکنون تولیدکنندگان می‌توانند فرم درخواستی را تکمیل کنند که فهرست موجودی دام واجد شرایط را از 31

کد خبر : 126895
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
برنامه پرداخت دوم طرح واکنش به خشکسالی کانادا-ساسکاچوان 2021 اکنون در دسترس است

[ad_1]

8 نوامبر 2021 – ملویل، ساسکاچوان – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

در روز دوشنبه، 1 نوامبر 2021، ابتکار واکنش به خشکسالی کانادا-ساسکاچوان در سال 2021، برنامه را برای پرداخت دوم خود راه اندازی کرد. اکنون تولیدکنندگان می‌توانند فرم درخواستی را تکمیل کنند که فهرست موجودی دام واجد شرایط را از 31 دسامبر 2021 و خود ارزیابی هزینه‌های فوق‌العاده شرح می‌دهد. پرداخت دو نیاز به یک شماره شناسایی دقیق دارد.

با راه‌اندازی اپلیکیشن Payment Two، تولیدکنندگانی که هنوز برای این طرح درخواست نکرده‌اند، همچنان می‌توانند برای Payment One درخواست دهند. تولیدکنندگان باید قبل از درخواست برای پرداخت دو، برای Payment One درخواست دهند. تولیدکنندگان موظف به درخواست پرداخت دوم نیستند. پرداخت یک برای رسیدگی به تأثیر منفی ناشی از خشکسالی بر دام‌های در حال چرا در تابستان گذشته است و براساس موجودی واجد شرایط 1 اوت 2021 است. پرداخت دو بر اساس موجودی مورد نظر شما در تاریخ 31 دسامبر 2021 است. این پرداخت برای رسیدگی به تأثیر منفی هزینه‌های فوق‌العاده مربوط به خوراک زمستانی به دلیل خشکسالی در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت درخواست برای تمام پرداخت ها 31 ژانویه 2022 است.

تا به امروز، این ابتکار تقریباً 7975 درخواست کل دریافت کرده است که حدود 1.2 میلیون حیوان واجد شرایط را شامل می شود. تقریباً 6000 درخواست Payment One تا به امروز پرداخت شده است که مجموعاً مبلغ تقریبی 89.9 میلیون دلار است. تاریخ نهایی دریافت پرداخت 31 مارس 2022 است.

ابتکار واکنش به خشکسالی کانادا-ساسکاچوان 2021 کمک فوری به تولیدکنندگان دام می دهد. این ابتکار شامل دو پرداخت بالغ بر 200 دلار به ازای هر رأس برای گاوهای ماده و گاومیش کوهان دار واجد شرایط است، با تعدیل هایی که بر روی معادل واحد حیوانی برای سایر دام ها انجام می شود. حداقل پرداخت 500 دلار برای هر پرداخت خواهد بود. حداکثر کل پرداخت ها 3,000,000 دلار در هر عملیات خواهد بود. تولیدکنندگان برای واجد شرایط بودن برای دریافت بودجه نیازی به ثبت نام در هیچ برنامه SCIC ندارند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.